124 mesen iskarin yläpäät...
124 mesen iskarin yläpäät...
onko muilla 124:sen omistajille ruostevikaa iskarin yläpäissä....., onko kova homma ruveta hitsaileen uutta yläpäätä??
ei riemulla rajaa kun mersulla ajaa.
Edessä vai takana? Tuohan on aina aika tapauskohtasta, siippuen siitä et kui pahasti on päässy ruostumaan. On siinä silti aina kova homma, jos kunnolla tehään, eikä tietysti muute kannata tehäkää
Edessä kannattaa ottaa etusiipi irti, ni pääsee paljo paremmi alakautta käsiks tuonne iskarin syvennykseen. Konehuoneen puolelta pitää sitte purkaa niin paljon piuhoja, akkua ynnä muuta tarcittavaa pois, että mahtuu mitään tekemään. Eipä tuo mikään tekemätön paikka oo.

Edessä kannattaa ottaa etusiipi irti, ni pääsee paljo paremmi alakautta käsiks tuonne iskarin syvennykseen. Konehuoneen puolelta pitää sitte purkaa niin paljon piuhoja, akkua ynnä muuta tarcittavaa pois, että mahtuu mitään tekemään. Eipä tuo mikään tekemätön paikka oo.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)