On siinä nätti korimalli...
- gulfstream
- Vakiokalustoa
- Viestit: 380
- Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
- Paikkakunta: Espoo
On siinä nätti korimalli...
Että osaa olla nätti auto (ottamatta kantaa kyseiseen kuvan yksilöön). Oikealla koneella ja värityksellä yksi upeimmista Mercedeksistä.
Vaikka vuosimalli olisi 90-luvun puolelta, ja jos autoa on pidetty hyvin, se menee 2000-lukulaisesta.
Kuinkahan kallis tuon kaltainen S-sarjalainen on huollattaa? Tunnetusti S ei ole varaosiltaan ihan kaikkein halvin ajokki... Onhan siellä eemelin osiakin, mutta noin niinku yleensä...
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... find_agent
Vaikka vuosimalli olisi 90-luvun puolelta, ja jos autoa on pidetty hyvin, se menee 2000-lukulaisesta.
Kuinkahan kallis tuon kaltainen S-sarjalainen on huollattaa? Tunnetusti S ei ole varaosiltaan ihan kaikkein halvin ajokki... Onhan siellä eemelin osiakin, mutta noin niinku yleensä...
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... find_agent
So true. Perkele että on hieno... 320cdi-, 400cdi- tai bensa-4,3- tai 5-litrasella koneella kyllä ottaisin mieluummin sekä ei-langina (näppäryys). Tuskin on paljon kalliimpi missään suhteessa.
esmes http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2212846 ai ai että on myös nätti (=sikakalliskin kyllä, mutta vastaavanlainen kelpais).
esmes http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2212846 ai ai että on myös nätti (=sikakalliskin kyllä, mutta vastaavanlainen kelpais).
- gulfstream
- Vakiokalustoa
- Viestit: 380
- Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
- Paikkakunta: Espoo
Hävyttömän hieno auto. Myös kermanvärinen nahka on hieno. On jännää kuinka nahan väri vaikuttaa yleistunnelmaan.
Jos tuollaisen S-sarjalaisen hommaisin, niin ehdottomasti ei-Langina ja bensiinimoottorilla, sillä pitkät arkiajot ajettaisiin C-koppaisella dieselillä.
Jos tuollaisen S-sarjalaisen hommaisin, niin ehdottomasti ei-Langina ja bensiinimoottorilla, sillä pitkät arkiajot ajettaisiin C-koppaisella dieselillä.
masaf1 kirjoitti:So true. Perkele että on hieno... 320cdi-, 400cdi- tai bensa-4,3- tai 5-litrasella koneella kyllä ottaisin mieluummin sekä ei-langina (näppäryys). Tuskin on paljon kalliimpi missään suhteessa.
esmes http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2212846 ai ai että on myös nätti (=sikakalliskin kyllä, mutta vastaavanlainen kelpais).
On tuo kyllä hieno, paremman näköinen kuin uusin S.
Mitenkähän jos tuollaista käyttöautoksi ajattelisi, niin onko noita perus rautajousilla ja "tyhmillä iskareilla", eli ilman hydraulista tasonsäätöä
Muutenhan tekniikka on samaa varmaa ja tuttua W210:stä
Tuollainen S320 CDI kelpais kyllä tännekin. Lieneekö näissä sitä Valeon vuotavaa jäähdytintä, kuin näkyi laatikon jäähdytys olevan W210:stä poiketen jäähdyttimessä ?
Mitenkähän jos tuollaista käyttöautoksi ajattelisi, niin onko noita perus rautajousilla ja "tyhmillä iskareilla", eli ilman hydraulista tasonsäätöä
Muutenhan tekniikka on samaa varmaa ja tuttua W210:stä

Tuollainen S320 CDI kelpais kyllä tännekin. Lieneekö näissä sitä Valeon vuotavaa jäähdytintä, kuin näkyi laatikon jäähdytys olevan W210:stä poiketen jäähdyttimessä ?
En tota nyt niin hirveen kalliina pidä kun kattoo varusteita, kaikkia ei ole läheskään listattu ilmoitukseen.masaf1 kirjoitti:So true. Perkele että on hieno... 320cdi-, 400cdi- tai bensa-4,3- tai 5-litrasella koneella kyllä ottaisin mieluummin sekä ei-langina (näppäryys). Tuskin on paljon kalliimpi missään suhteessa.
esmes http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2212846 ai ai että on myös nätti (=sikakalliskin kyllä, mutta vastaavanlainen kelpais).
Entisenä omistajana tiedän että auto on ainakin yksi parhaista mitä tarjolla on.
- gulfstream
- Vakiokalustoa
- Viestit: 380
- Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
- Paikkakunta: Espoo
Sultaani Al Bolkiah on pirun kiireellinen mies. Tuulettelee setelipinkkojensa alanippuja kovasti mm Harrodsin kello-osastolla. Kyllä se soittaa jos on luvannut.


AM kirjoitti:Juu, täytyypä kysäistä kun seuraavan kerran soitteleejarkki kirjoitti: Kysäseppä Brunein sulttaanilta! Varmaan luopuu aika kohtuulliseen hintaan omastaan
Makuasioita mutta minusta tuossa 220:ssä ei ole oikein mitään designia, toisin kuin 211, 210, 221 tai 219, saatikka vanhemmat mallit joissa aerodynamiikka ja muut ikävät jutut eivät niin paljoa haitanneet, 140, 107 jne. jne.
Tietenkin auto voi olla kaunis vaikka siinä ei ole mitään "yksilöllistä" ja päinvastoin.
Tietenkin auto voi olla kaunis vaikka siinä ei ole mitään "yksilöllistä" ja päinvastoin.
- gulfstream
- Vakiokalustoa
- Viestit: 380
- Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
- Paikkakunta: Espoo
Ehkä juuri tuo "tyylittömyys" tekee mallista tyylikkään.Jos katsoo samanikäisiä BMW:n "lippulaivoja", niiden muotoilu on jäänyt iloisesti viime vuosituhannelle...
Oletteko muuten panneet merkille, että yli 500tkm ajettuja Bemareita ei ole olemassa kuin harvassa. Ei ole tuo baijerilainen autontekotyyli päässyt koskaan stuttgartilaisen laatutasolle...
Tuossa esimerkki S:ssä on tiettyä muotoilusukulaisuutta W203:een, jos moinen lause sallitaan kun puhutaan upeasta S:stä...
Oletteko muuten panneet merkille, että yli 500tkm ajettuja Bemareita ei ole olemassa kuin harvassa. Ei ole tuo baijerilainen autontekotyyli päässyt koskaan stuttgartilaisen laatutasolle...
Tuossa esimerkki S:ssä on tiettyä muotoilusukulaisuutta W203:een, jos moinen lause sallitaan kun puhutaan upeasta S:stä...
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2317680gulfstream kirjoitti:Oletteko muuten panneet merkille, että yli 500tkm ajettuja Bemareita ei ole olemassa kuin harvassa. Ei ole tuo baijerilainen autontekotyyli päässyt koskaan stuttgartilaisen laatutasolle...
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2279431
Nuo löyty nettiautosta

C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Eio muuten montaa hienompaa sisustaa olemassa, ku noissa S-Mersuissa on. Ei säväytä ton jälkeen enää oikeen mikään, BMW:t on tosi karuja sisustoiltaan kun vertaa noihin. Jopa omassa E-mallissa on tosi ylellinen sisustus ja tunnelma, kun vertaa moneen muuhun autoon.
Alkaa tässä itelläkin muhia mielessä, että kun ei oikeen enää kilsoja tule, niin vois laittaa alle S500:n lyhyenä versiona. Vaan ei raaskis luopua sen takia vimpan päälle hyvästä Väykystä, niin täytynee vaan ootella että nuo Ässät halpuu tuosta vielä sen 10 k€ ja ostaa päräyttää vaikka kolmosautoksi
Alkaa tässä itelläkin muhia mielessä, että kun ei oikeen enää kilsoja tule, niin vois laittaa alle S500:n lyhyenä versiona. Vaan ei raaskis luopua sen takia vimpan päälle hyvästä Väykystä, niin täytynee vaan ootella että nuo Ässät halpuu tuosta vielä sen 10 k€ ja ostaa päräyttää vaikka kolmosautoksi

Ilmajousitus on vakiona ja lisävarusteena on saanut hydraulisen ABC- aktiivijousituksen. Kyllä ne ihan hyvät on käyttöautossakin.Timo J kirjoitti:On tuo kyllä hieno, paremman näköinen kuin uusin S.
Mitenkähän jos tuollaista käyttöautoksi ajattelisi, niin onko noita perus rautajousilla ja "tyhmillä iskareilla", eli ilman hydraulista tasonsäätöä
Muutenhan tekniikka on samaa varmaa ja tuttua W210:stä![]()
Tuollainen S320 CDI kelpais kyllä tännekin. Lieneekö näissä sitä Valeon vuotavaa jäähdytintä, kuin näkyi laatikon jäähdytys olevan W210:stä poiketen jäähdyttimessä ?
Valeo-ongelmaa ei ole w220-sarjassa. Onhan se laatikon jäähdytys ollut jo 60-luvulta lähtien jäähdyttimen alaosassa.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
- gulfstream
- Vakiokalustoa
- Viestit: 380
- Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
- Paikkakunta: Espoo
Vieläkö auto tuosta nätimmäksi menee?
Tuo vaalea sisustus tuo pirusti tyyliä ja arvokkuutta ajokkiin...
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... find_agent
Tuo vaalea sisustus tuo pirusti tyyliä ja arvokkuutta ajokkiin...
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... find_agent
Varustelistakin on ihan mukavagulfstream kirjoitti:Vieläkö auto tuosta nätimmäksi menee?
Tuo vaalea sisustus tuo pirusti tyyliä ja arvokkuutta ajokkiin...
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... find_agent

OT: linkin voi muuten lyhentää tälleen

Eli auton id riittää jo pelkästään

C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Sisusta muuten ihan OK mutta noi napit ja command on kuin 60 luvun zetorista.masaf1 kirjoitti:Eio muuten montaa hienompaa sisustaa olemassa, ku noissa S-Mersuissa on. Ei säväytä ton jälkeen enää oikeen mikään, BMW:t on tosi karuja sisustoiltaan kun vertaa noihin. Jopa omassa E-mallissa on tosi ylellinen sisustus ja tunnelma, kun vertaa moneen muuhun autoon.
Alkaa tässä itelläkin muhia mielessä, että kun ei oikeen enää kilsoja tule, niin vois laittaa alle S500:n lyhyenä versiona. Vaan ei raaskis luopua sen takia vimpan päälle hyvästä Väykystä, niin täytynee vaan ootella että nuo Ässät halpuu tuosta vielä sen 10 k€ ja ostaa päräyttää vaikka kolmosautoksi
facelift mallissa ne on jo huomattavasti asiallisemmat.
Ajo asento myös todella hyvä ja "rento" eemelin jakkaralla kun nykyään pyörii niin tulee ässää ikävä päivittäin

Minulla oli haussa vaaleanharmaa nahkasisustus, wurzelnuss listat ja facelift-malli. Tällainen sitten löytyi. (autokaupan kuva). Penkit on selvästi mukavammat kuin E-mallissa, jotenkin pehmeät mutta tukevat.




Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24