Tänään sain vihdoin aloitettua "operaatio hi-fin poiston".
Ensiksi poistin akulta takakonttiin menevän sormen paksuisen kaapelin. Lattia matot irti ja varovasti vetämällä se sieltä tuli. Samalla tuli todettua, että asennukset tehnyt kaveri oli ruuvannut muoviosia jollain taskunpohjalta löytyneillä peltiruuveilla ja nitojaakin oli käytetty runsaasti.
Seuraavaksi irroitin kuskin puolen lattian alta löytyneet piuhat varovaisesti, tosin kaikkea ei saanut pois kojelaudan alaosaa irroittamatta ja tähän ei tuolla pakkasessa löytynyt mielenkiintoa("talli" on Suomineidon helmoissa )
Seuraava projekti olis saada "soitinasentajan" jäljiltä repsottavat sisustan osat kiinni.
Kaikessa lyhykäisyydessään auton on ollut "alan peli"
Niimpä, kyllähän nuo High-Fidelity-asennuksetkin voi tehdä ainakin kahdella tavalla: hyvin ja huonosti. Itselläni pitäisi koittaa tuota ensimmäistä, kuhan saa auton ulkoasun laiteltua (ja löydettyä lämpimän autotallin ) Tällä hetkellä kaapeloinnit vedetty, mutta kontti rakentamatta....
Poistetaankos "Operaatio hifin poistossa" ne lopullisesti vai vaan sen takia, että ne rakennetaan uusiksi entistä ehommin?
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Poistetaankos "Operaatio hifin poistossa" ne lopullisesti vai vaan sen takia, että ne rakennetaan uusiksi entistä ehommin?
Kyllä hifit saa mun autosta lopullisesti kyytiä, ei oo mielenkiintoa eikä rahaa laittaa moiseen. Tällä hetkellä tuohet menee aitoon AMG korisarjaan, jonka asennuksesta juttua myöhemmin.
dodii! hiljaa, mutta varmasti etenee. Valot kojetauluun ja CD soitinkin toimii taas löyty keskikonsolin maton alta edelliseltä omistajalta hukkunut CD soittimen ruuvi.
enska kirjoitti:dodii! hiljaa, mutta varmasti etenee. Valot kojetauluun ja CD soitinkin toimii taas löyty keskikonsolin maton alta edelliseltä omistajalta hukkunut CD soittimen ruuvi.
Kaikkea sitä etsivä löytää. Vanhoista uustuoduista jenkkirasseista kaivellaan lattiamattojen väleistä Built Sheettejä ja Texasilaista hiekkaa... Itse en ole löytänyt kun edellisen (saksalaisen) omistajan Nokia-laturin ja sikaareita...
Menipäs OT:ksi.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Kaikkea sitä etsivä löytää. Vanhoista uustuoduista jenkkirasseista kaivellaan lattiamattojen väleistä Built Sheettejä ja Texasilaista hiekkaa... Itse en ole löytänyt kun edellisen (saksalaisen) omistajan Nokia-laturin ja sikaareita...
Mä löysin 10sentin kolikon tuhkakupin alta, takapenkin välistä löyty kuulakärki kynä ja takastögiksestä 2 ikean patteria.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Joopa joo, itse löysin Itävallan shillinkejä ja jumalattoman vanhat ja pitkät sakset takapenkin alta. Niin ja suuren kasan lampaan villaa
Mitä lie Saksan poika harrastanut
Omasta ruotsintuonnista löytyi apukuskin penkin alta rajauskynä (meikkiä), tupakansytyttimeen liitettävä rikkinäinen haaroitin (vain toinen haara toimi), Ruotsin kruunuja ja kyniä. Takapenkin alla oli kasa kolikoita