W124 Hälytinmurhe.
- Voihanrontti
- Mersumies
W124 Hälytinmurhe.
Tuossa isäukon farkku satalankussa alkaa hälyytin tööttäämään aina välillä ihan yksinään. Mistä moinen johtuu? Missä sen "aivot" on? Miten deaktivoida koko keksintö? Lienee jonkinlainen tehtaan asentama... Alkaa harmittamaan öisin sen ulvonta... 

Think Locally, Fuck Globally
- Voihanrontti
- Mersumies
- Voihanrontti
- Mersumies
Missä siellä? Ei näkyny. Tosin pimeää ja holotnaa mönkiä.. Onko konehuoneessa mitään relettä tai muuta konstia? Minkä näkönen poksi? Perkules ku toi on just sille kyljelle mällätty ja siitä tehty.. Siitä tietty ottanu hulkit. Miten ton sais tahallaan hälyyttämään? Keinuttelu yms. ei aiheuttanut mitään... Mokoma huuta yksinään, mutta ei takuulla rosmolle. 

Think Locally, Fuck Globally
- Voihanrontti
- Mersumies
- Voihanrontti
- Mersumies
no nyt tuli itselle sama ongelma. aamulla menin autoon virrat päälle ja hälytin soi koko ajan. ennen on sammunut kaukosäätimestä mutta nyt ei mitään. akun kaapelinkin otin irti mutta ei auta. hälyn saa kyllä hiljaiseksi kun otan liittimen irti mutta lyö ajon eston päälle. välillä tekee sitä kun akun kenkä on hetken irti ja laitan takaisin niin on hiljaa mutta kohta taas alkaa ulina. voi elämän kevät. hlytin on mallia gobra 5330. sorry että käytin toisen aloittamaa aihetta. en viitinyt aloittaa uuttakaan.
Cobrat on siitä viheliäisiä että niissä on akku sireenissä jota ei saa hiljaiseksi kuin vasaralla lyttyyn.Autosähkärille ne on tosi haasteita,pirullisia hakea (turha)hälytys vikaa, useinmiten ei ole alkuperäistä kytkentää kädessä.Anturiden kytkentä vaihtelee autosta toiseen.
Nim. sata kertaa kiroillut
Nim. sata kertaa kiroillut
joo mulla se ulina sitten loppui omia aikojaan
nyt vaan ootellaan koska taas alkaa. kone huoneessa on kyllä sellainen iso vihreä sireeni mutta siitä ei ole tullut mitään ääntä minun aikanani. siitä lähtee pari piuhaa sellaiseen noin 6 cm halkaisijaltaan ja 10mm paksuun mötikkään josta se ääni kuuluu. en tiedä mitä varten se sireeni siellä sitten on? avaimen paikka on takana, mutta avainta ei ole. ja saatikaan ohjekirjaa. jos vielä alkaa huutamaan niin annan sille avainta jonka nimi on leka 

-
- Sisäänajossa
Jatketaanpa tähän, eli mulla 300E -91 jossa alkuperäishälytin temppuilee toden teolla, ensin ei kytkeytynyt pois kuskin lukosta, lopulta ei edes apparin puolelta, sitten ajelin monta päivää lukitsematta ovia, kunnes viime yönä ajaessa hälyt laukesi. Sireeniä ei onneks ole kiinni mutta valojen vilkunta on tarpeeks vittumaista.
Eli, suurin mielihalu olis poistaa hälyt käytöstä, miten se helpoiten onnistuu, onko mahdollista vain poistaa joku sulake, vaiko toi tässäkin threadissa mainittu juttu kuskin jaloissa?
Tollasen löysin
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Merced ... S/3805.pdf
Eli, suurin mielihalu olis poistaa hälyt käytöstä, miten se helpoiten onnistuu, onko mahdollista vain poistaa joku sulake, vaiko toi tässäkin threadissa mainittu juttu kuskin jaloissa?
Tollasen löysin
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Merced ... S/3805.pdf
Itellä samanlainen vika tuli tohon tehtaalla asennettuun mersaideksen hälyyn.
Alkoi ajon aikana vilkkua ja soida sekä aina piti kuitata se avainta käyttämällä lukossa, kunnes eräänä päivänä se rupesi soimaan ja soimaan, eikä meinannu mitenkään hiljentyä. Autoa ei saanu millään käyntiin ku se piru oli päällä. (söi virrat) Samalla kuulin kuinka hantin jalkatilassa naksui hälyn releboksi ja siitä vain kaapeli irti. On sen jälkeen pysyny hiljaa. muutenkin ihan turha kampe tuo, vanhanaikainen.
Itellä ei onneksi sillon ollut sitä mattoa paikallaan hantin puolella niin releen naksunta kuului hyvin.
Itse olen ajatelu asentaa viperin hälyttimen tuohon koslaan. Kumminki se halvin vakuutus hörhöjä kohtaan nuo HYVÄT hälyt.

Alkoi ajon aikana vilkkua ja soida sekä aina piti kuitata se avainta käyttämällä lukossa, kunnes eräänä päivänä se rupesi soimaan ja soimaan, eikä meinannu mitenkään hiljentyä. Autoa ei saanu millään käyntiin ku se piru oli päällä. (söi virrat) Samalla kuulin kuinka hantin jalkatilassa naksui hälyn releboksi ja siitä vain kaapeli irti. On sen jälkeen pysyny hiljaa. muutenkin ihan turha kampe tuo, vanhanaikainen.
Itellä ei onneksi sillon ollut sitä mattoa paikallaan hantin puolella niin releen naksunta kuului hyvin.
Itse olen ajatelu asentaa viperin hälyttimen tuohon koslaan. Kumminki se halvin vakuutus hörhöjä kohtaan nuo HYVÄT hälyt.

"Ei Riemulla Rajaa, Kun Kasilla Ajaa"
V8
w126 420 SEL
Exät:
w124 300D.
W126 300D (w123)
V8
w126 420 SEL
Exät:
w124 300D.
W126 300D (w123)
-