juu, eli heti kun sitä lämmitintä oikeesti alkais tarviimaa, siihen tulee joku vika:)
toiminut normaalisti tuossa pakkasillakin,kunnnes: minikellosta kun tällää päälle.aika alkaa juoksemaan,penkin alla naksahtaa,sisäpuhallin alkaa pörräämään,kiertovesipumppu pyörii nätisti,MUTTA pihaltimen hönkäsy ääntä ei kuulu auton alta, eikä pa-pumppu ala naksuttaa,eikä mitään myöskään tapahdu,,,,katkaisee ajan tultua täyteen,
et onkohan niin et jos palopuhallin ei pyörähä alku sessioissa,homma menee jäihin? mitään epilyttävää ei kellossa näy,vika tuli itse asiassa reilun 500km matkalla,koko matka ihan mahoton suolalillu matkan ajan...vois olla tietty myös sattumaakin,,mut kattoin liitokset läpi,ja näytti ok....
et onko guruilla sanottavaa????
viton eberi lakkasi pelaamasta, 112cdi/ -02 --taas rokkaa!
viton eberi lakkasi pelaamasta, 112cdi/ -02 --taas rokkaa!
Viimeksi muokannut jce, La 03.01.2009 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eikö sen palopuhaltimen pitäisi Vitossakin käynnistyä heti kun hehkutulppaa aletaan lämmittämään. Ilmeisesti Vitossa puhallinta ei sammuteta hetkeksi polttoaineen syötön alussa kuten jossain malleissa.
Eikö se lämmitin pölläytä edes pientä savusumua?
En kyllä tiedä voiko puhallin olla jumissa niin ettei lämmitin sitä tunnista. Jos kaikki muu toimii niin luulisi polttoaineen syttyvän kunnes kuolee ilman puutteeseen. Polttoainepumpun vaan luulisi pumppaavan enemmän kuin yhden nykäisyn ennen kuin starttivaihe lopetetaan epäonnistumiseen.
Oliko se puhallin käytössä sen suolasumureissun aikana? Suolasumu ei kyllä hyvää tee, riippuu vähän autosta mistä kohtaa paloilma otetaan.
Korjauskokemusta omaavat vastannevat kohta, itse purkaisin lämmittimen sen verran että saisin sen puhaltimen toimimaan.
Eikö se lämmitin pölläytä edes pientä savusumua?
En kyllä tiedä voiko puhallin olla jumissa niin ettei lämmitin sitä tunnista. Jos kaikki muu toimii niin luulisi polttoaineen syttyvän kunnes kuolee ilman puutteeseen. Polttoainepumpun vaan luulisi pumppaavan enemmän kuin yhden nykäisyn ennen kuin starttivaihe lopetetaan epäonnistumiseen.
Oliko se puhallin käytössä sen suolasumureissun aikana? Suolasumu ei kyllä hyvää tee, riippuu vähän autosta mistä kohtaa paloilma otetaan.
Korjauskokemusta omaavat vastannevat kohta, itse purkaisin lämmittimen sen verran että saisin sen puhaltimen toimimaan.
Sitten vain lukemaan Eberin vikakoodit johonkin Eberi huoltoon. Salon autosähkössä selvisi minuutissa että omasta oli hehkutulppa pimeänä.
Esukki
Esukki
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
taaaaaas lämmittää!!
juu,hehkutuppa tullut tiensä päähän. kaverilla oli viel testerikin siihen, vaikka sanoi heti, et tod. vika.....mäkin epäilin, että, jos ois vallinen tulppa,yrittäis ainakin käynnistyä, mutta EI KUULU, vaan ei edes yritä,vaikka sisämeinigit toimii normisti:)
että tälläinn tapaus tällä kertaa.
että tälläinn tapaus tällä kertaa.