NO TAAS MERSUSSA VIKAA ABS VALOPALAA JA ABS:SÄT POIS PELISTÄ.SAMALLA SYTTY TOINEN VAROITUS VALO ABS:SÄN YLÄPUOLELLA MISSÄHÄN VIKA? :?:Se palaa kans BAS valo.
Mersu c-sarja 1998 220 diesel esprit farmari.
Viimeksi muokannut lavaautomies, Pe 09.01.2009 20:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Onko se valo mittaritaulun vasemmassa reunassa? Mulla kun on ruotsikielinen tuo auto ja siinä syttyy sellai BAS valo joka liittyy jarruihin.. Ja se kun syttyy niin absit häviää ja sutimisenesto lakkaa pelittämästä... välillä myös nopeusmittari ei toimi... Joten vika saattaa olla mulla sama. Olen yrittänyt selvittää sitä, mut vielä en ole selvyyttä saanut
Omassa laitteessa BAS -valo on syttynyt muutaman kerran kovalla (yli 15) pakkasella. Kun vehkeen sammuttaa ja käynnistää uudestaan, valo ei enää sytykään. Samaten, vakkari ei mene joskus lähellä -30 astetta päälle, syynä on kai poksin konkkien jäätyminen.
Pelihän oli W210 E 320 -00
320 CDI farkku -00 mausteineen.
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Pitääkö auton olla liikkeellä jotta vikavalot syttyvät, vai syttyykö käynnistyksen jälkeen (auto paikallaan) kun painaa jarrua, jos niin oma veikkaus on jarruvalokatkaisija.
:D :D NON NI vika korjattu mersukorjaamo M.Vänttisella tampereella.tietokone kiinni ja muutama minuutti nii ilmoitti,JARRUVALO KATKAISIJASSA VIKA.Jarruvalot kyllä toimivat moitteettomasti.Katkaisijan vaihto 5 minuuttia,vika korjattu.Auto toimii nyt niinkun pitää,korjaamolta suoraan katsastukseen ja no tottakai "TEMPPELINKUVA PAPERIIN"siis taas ajoaikaa vuosi eteenpäin.