Tarkoituksena maalata puskurit sekä kylkipaneelit. Vakiovärit ajattelin pitää mutta ajatuksena poiketa vakiosta sen verran että maalaisin ne kirkkaalla lakalla. Puskurin kumiosat jäisi mustiksi. Värit ovat 199 sekä 7700. Vakio look siitä hivenen kärsii mutta vois näyttää hyvältä. Onko joku tehnyt näin? Auto on vm 1992,ei facelift.
Vaihtoehto 2: Koko auto 199 väriseksi.
Mielipiteitä?
w124 500E puskureiden maalaus
Makuasioitahan nämä, jos pitää tuota 500E:tä harvinaisuutena, niin kannattaako muokkailla vakiosta, museorekisteriaikaanhan ei ole enää montaakaan vuotta....
Ite maalasin omasta C124:stä kaikki (muokatut) helmat 199 väriin, ulkonäkö nuorentui monella vuodella. Kun tuota yhtä samanikäistä ja koneista on tuossa tallilla tullut katseltua, niin ehkä kuitenkin maalaisin helmatkin samaan 199 väriin, saahan niitä sitten maalailla uudestaan museoiän lähestyessä, jos intoa piisaa.
Katsele netistä kuvia, ja maalauta sellaiseksi kun omaan silmään näyttää parhaimmalta.

Ite maalasin omasta C124:stä kaikki (muokatut) helmat 199 väriin, ulkonäkö nuorentui monella vuodella. Kun tuota yhtä samanikäistä ja koneista on tuossa tallilla tullut katseltua, niin ehkä kuitenkin maalaisin helmatkin samaan 199 väriin, saahan niitä sitten maalailla uudestaan museoiän lähestyessä, jos intoa piisaa.
Katsele netistä kuvia, ja maalauta sellaiseksi kun omaan silmään näyttää parhaimmalta.

Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955





Pakko sille jotain on tehtävä kun tämän näköiseksi olen saanutcuuno kirjoitti:...jos omistat hyvän orkkis kuntoisen yksilön niin ÄLÄ herranjumala maalaa
...


Syy maalaukseen oli linnunpaska jälki katossa ja konepellissä, pintaruostetta oik.takakaaressa sekä antenninreijässä. Samalla ne helmat ja puskurit menee, kiveniskut veks. Kun maalarin pihalle kaarsin niin se ihmetteli että mitä maalattavaa tässä on...Itseäni vaan otti silmiin nämä.
Samalla etupuskurin musta osa(en keksi parempaa sanaa) menee uusiksi, samoin tuulilasin pyyhkijän mustat suojat, peilien kumit, vilkun lasit, vasen etuvalon lasi(vähän tunkkanen) ym pientä. Ylemmän moottorin johtosarjan vaihdoin.
Tällä hetkellä Becker soitin huollossa, oli palanut pari valoa.
Sitten pitäisi kaikki olla ok!toistaiseksi...
Tunaamaan en aio lähteä, orkkislinjalla edetään.Paitsi vanteet

Niin, tämä ks. autohan on tuo minun auto ja siinähän on maalattu listat orkkisvärillä, mutta ovat kiiltävät, kuten powerman kait meinasikin? Alunperinhän ne ei muistaakseni kovin kiiltoiset ole.Juhis. kirjoitti:Makuasioitahan nämä, jos pitää tuota 500E:tä harvinaisuutena, niin kannattaako muokkailla vakiosta, museorekisteriaikaanhan ei ole enää montaakaan vuotta....![]()
Ite maalasin omasta C124:stä kaikki (muokatut) helmat 199 väriin, ulkonäkö nuorentui monella vuodella. Kun tuota yhtä samanikäistä ja koneista on tuossa tallilla tullut katseltua, niin ehkä kuitenkin maalaisin helmatkin samaan 199 väriin, saahan niitä sitten maalailla uudestaan museoiän lähestyessä, jos intoa piisaa.
Katsele netistä kuvia, ja maalauta sellaiseksi kun omaan silmään näyttää parhaimmalta.
Toisaalta, makuasia. Kyllähän mustana nuo ovat todella hienot ja harmaina melko pappa. Tokikaan noitten listojen maalaminen erikseen myöhemmin harmaiksi ei ole isokaan homma, kun ne voi kiikuttaa maalarille sellaisenaan ja sitten tehdä auto pussihousu-look:n.
Eli jos näyttävää, niin mustaksi vain, kyllä tässä on viellä aikaa ne maalata uudestaan ennen museointia. Radikaalimmat rakentelut voi sitten jättää suosiolla pois.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible