Mittauksesta en tiedä mutta hehkutulppien toimivuuden voi testata tulppa kerrallaa niin että pistoke hehkureleeltä irti, käynnistyskaapelilla virtaa akusta toisesta navasta, muistaakseni PLUS navasta ja rautalanka kiinni leukoihin.
Sitten varovasti kokeilet naulaa jokaisen hehkutulpan kohdalle sinne pistokkeeseen. Kipinöi jos virta kulkee = hehku toimii. Pimeä tulos = hehku rikki. OT:Pitikös sulle laittaa se koko takakelkka vai ne pelkät tukivarret vaan liikenteeseen? Kuumetta ollut saatana nämäkin lomapäivät....perjantaina ehdin lykätä paketin liikkeelle.
Hehkuasiaa: Näin minä testasin 190:stä hehkut aikanaan kun valo ei palanut ja syttyi mennen tullen. Rele oli kaput. Releessä on myös sulake sisällä-kato se eka
Hehkutulppa siis muodostaa virtapiirin. Aina kun mittaat mittarilla niin sen pitää saada maa jostakin. Mittaus mittarilla varmaan järjellisesti hehkutulpan perseestä. Pistokkeessa taas on numerot joka hehkulle 1 -5 jne. Virta tulee käynnistyskaapelilla taas suoraan akusta = suljettu virtapiiri