Moi
Pakkasten jälkeen rupesi moottoriäänet kuulumaan kajuuttaan, etenkin rattia käännellessä. Läpivientikumi lienee ratkennut. Laitehan on 290td -vm 96.
Onko paha vaihtaa itse, tarvitseeko hammastanko irrottaa tms?
Jo etukäteen kiittäen!
Ari
Väykyn ohjausakselin läpivienti
Kuljettajan jalkatilasta pahvi pois, kolme ristipääruuvia ja yksi muovimutteri.
Takaa paljastuu ohjausakseli nivelineen, näet myös että onko kumi ehjä. M8 kiristyspultti rattiakselin alapäästä irti jolloin nivel irtoaa kevyesti vipuamalla.
Hammastangon päältä samantapainen liitos auki, jolloin saat väliakselin hytin suuntaan vetäen irti. kokoaminen päinvastaisessa järjestyksessä
Voitelin kumihaitarin siliconilla ja murrosnivelet päältä suihkien synteettisellä spray- vaseliinilla (vaikutus lienee terapeuttinen)
-Ari
Takaa paljastuu ohjausakseli nivelineen, näet myös että onko kumi ehjä. M8 kiristyspultti rattiakselin alapäästä irti jolloin nivel irtoaa kevyesti vipuamalla.
Hammastangon päältä samantapainen liitos auki, jolloin saat väliakselin hytin suuntaan vetäen irti. kokoaminen päinvastaisessa järjestyksessä
Voitelin kumihaitarin siliconilla ja murrosnivelet päältä suihkien synteettisellä spray- vaseliinilla (vaikutus lienee terapeuttinen)
-Ari
http://www.detali.ru/cat/cats/my.mycat? ... 4c3635487e
Onko se tiiviste oheisessa linkissä tuo numero 62?
Onko se tiiviste oheisessa linkissä tuo numero 62?
290 TurboDiesel, sedan -96 ex
CL 600 C215 ABC-alusta vm. 2001
Volvoja pilvin pimein
CL 600 C215 ABC-alusta vm. 2001
Volvoja pilvin pimein



