Uusi pirssi
Uusi pirssi
Vaihdoin MB 300cdi:n vaihteeksi Pappa Ladaan 1500S tuntuu vähän kankealta toi ohjaus onkohan tässä tehostajaa?
Näin on näreet!
- ThaBandit^
- Vakiokalustoa
- Viestit: 243
- Liittynyt: La 25.03.2006 16:35
- ThaBandit^
- Vakiokalustoa
- Viestit: 243
- Liittynyt: La 25.03.2006 16:35
kyllä se ladakin on auto siinä missä muutkin, kaverilla kaksi kappaletta. Yksi 1200:nen ja yksi viritetty 1600:nen.
Eiköhän topicin aloittaja meinaa että kyseessä TDI.
Tiedän että osat ei ladoihin maksa paljon paskan vertaa, joten edullinen ylläpitää ja ajaa.
Eiköhän topicin aloittaja meinaa että kyseessä TDI.
Tiedän että osat ei ladoihin maksa paljon paskan vertaa, joten edullinen ylläpitää ja ajaa.
C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Yhteenkään kanttiladaan ei saa ohjaustehostajaa alkuperäisenä.
Samaraan, uuteen Nivaan ja joihinkin noihin uusiin rumiin saa...
Tehostaja on ranteessa, jos et jaksa kääntää niin salille siitä!
Terv: Entinen ja myöskin tuleva Lada kuski.
Harmi kun tuli tuosta edellisestä tehtyä harjakatto malli. oli niin hyvä ajaa ettei mersu pärjää. (kuoppasella soratiellä).
Tosin matka ajoon pitää säilyttää tuo nykyinen W210.
Samaraan, uuteen Nivaan ja joihinkin noihin uusiin rumiin saa...
Tehostaja on ranteessa, jos et jaksa kääntää niin salille siitä!
Terv: Entinen ja myöskin tuleva Lada kuski.
Harmi kun tuli tuosta edellisestä tehtyä harjakatto malli. oli niin hyvä ajaa ettei mersu pärjää. (kuoppasella soratiellä).
Tosin matka ajoon pitää säilyttää tuo nykyinen W210.
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Osta multa suoraan 6,2 litre diesel merkit (chevy vanista)Castillo kirjoitti:No mutta pitäsköhän munki päivittää oma cdi:ksi. Liekö kl:sta löydy sellanen romattu cdi merkki sinne oikealle takaluukun reunaan. Varmaan kulutuski ois pienempi ku ois ihan cdi
Itse olen miettinyt että kehtaisiko omaan pistää Kraz kuorma-autosta peräisin olevan kyltin: 15litre multi-fuel V8 engine. (en myy)
Sais naapurin pikkupojat ihmettelemistä
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...