penkinpesu
penkinpesu
Onko kukaan purkanu mersun penkin verhoilua ja pessy esim pesukoneessa? Kutistuukohan tuo hirveästi
Tilanne on semmonen että ostin "varaosapenkin" ehjän verhoilun takia ja meinasin vaihtaa sen vanhaan penkkiin. Kun purkaa tuon päällisen niin samallahan sen jotenkin pesisi niin ei tarvis pehmusteita kastella. Penkki on w202:sta ja mustaa kangasta.

-Mercedes-Benz s211
Re: penkinpesu
Taitaa olla se verhoilun kappa kii istuimen rungossa semmosella 2 cm levyisellä pahvisoirolla joka on ommeltu kiinni siihen verhoiluun joten se ei kestä kyllä konepesua saattaa murentua pahasti ja vaikeuttaa kiinnittämistä uudelleen ,muuten verhoilut kyllä kestää oikein hyvin konepesun ,niin ja muistaa ottaa verhoilun rauta kiinnikkeet pois verhoilun alta millä se on kiinni siinä perus pehmusteessapetrikar kirjoitti:Onko kukaan purkanu mersun penkin verhoilua ja pessy esim pesukoneessa? Kutistuukohan tuo hirveästiTilanne on semmonen että ostin "varaosapenkin" ehjän verhoilun takia ja meinasin vaihtaa sen vanhaan penkkiin. Kun purkaa tuon päällisen niin samallahan sen jotenkin pesisi niin ei tarvis pehmusteita kastella. Penkki on w202:sta ja mustaa kangasta.
Täydellisyyteen on hyvä pyrkiä, siellä on tilaa kaikille, mutta siellä ei ole vielä ketään .
Suihkussa oon pessy muutamat verhoilut ja hyvät on tullu. Eli verhoilu mukaan suihkuun, kastelet märäksi ja ripottelet pyykinpesuainetta päälle ja hinkkausta (käsin). 

r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
- teija &kurtonki
- Vakiokalustoa
Hei!
Pesualan miehenä suosittelisin painehuutelulaitteen käyttöä. Ei tarvitse irroittaa päällisiä ja työ hoituu kohtuu pienellä vesimäärällä=nopea kuivuminen. Tosin kuivata autotallissa eikä sisätilanlammitinkään haittaa.
Itse olen pessyt firmani autojen sisätiloja näin + muutama tuhat raflan penkkiä.. Koneita vuokralle voit tiedustella siivoustarvike/konekaupoista.
Saat ohjeet mukaan työn suorittamista varten. Käytä neutraalia yleispesu-ainetta tai varta vasten tehtyä teksiilien pesuainetta. jos vaikeaa tahraa, hiero juuriharjalla. "vedot" aina vuorotellen ristiin. Ja muista huuhtelu jopa kahteen kertaan ettei jää pesuainejäämiä. Vuokrahinnaksi en maksaisi muutamaa kymppiä enempää = 20- 40e vrk. Ja siinä ajassa peset vaikka koko suvun autot! Mutta muista tarkistaa aina materiaalin
vesipesun kestävyys. (olen kyllä pessyt kotona myös mikrokuitu tuoleja
ja hyvä tuli) Terv: teijan ukko
Pesualan miehenä suosittelisin painehuutelulaitteen käyttöä. Ei tarvitse irroittaa päällisiä ja työ hoituu kohtuu pienellä vesimäärällä=nopea kuivuminen. Tosin kuivata autotallissa eikä sisätilanlammitinkään haittaa.
Itse olen pessyt firmani autojen sisätiloja näin + muutama tuhat raflan penkkiä.. Koneita vuokralle voit tiedustella siivoustarvike/konekaupoista.
Saat ohjeet mukaan työn suorittamista varten. Käytä neutraalia yleispesu-ainetta tai varta vasten tehtyä teksiilien pesuainetta. jos vaikeaa tahraa, hiero juuriharjalla. "vedot" aina vuorotellen ristiin. Ja muista huuhtelu jopa kahteen kertaan ettei jää pesuainejäämiä. Vuokrahinnaksi en maksaisi muutamaa kymppiä enempää = 20- 40e vrk. Ja siinä ajassa peset vaikka koko suvun autot! Mutta muista tarkistaa aina materiaalin
vesipesun kestävyys. (olen kyllä pessyt kotona myös mikrokuitu tuoleja
ja hyvä tuli) Terv: teijan ukko