Flekti

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Marensio
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 12.09.2007 18:55
Paikkakunta: savo

Flekti

Viesti Kirjoittaja Marensio »

Pyöriikö flekti kylmänä.Mielestäni se pyörii aina ja heti käynnistyttyä.
Lämpöongelmia ei ole,karvan verran yli puolenvälin nousee viisari mutta melko hitaasti.
Toinen juttu .Nostin takapäätä 1,5 cm. säätökumella.Muuttaako ajettavuutta huonompaan suuntaan.Tuntuu kuin kaarteessa olis vähän yliohjautuvampi kun ennen,vaikka tuo perän nousu ei ole tuon suurempi..
c220d-97
Avatar
JeremyH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2603
Liittynyt: Su 21.12.2008 15:50
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja JeremyH »

Ei kuulu flektin pyöriä aina...

Ainoastaan silloin kun kone on kuuma. (sehän on flektin idea, muutenhan uusissakin autoissa olisi vanhanaikainen suora hihnaveto-tuuletin)
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin

En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Goliath
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Su 11.01.2009 19:53
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Flekti

Viesti Kirjoittaja Goliath »

Marensio kirjoitti:Pyöriikö flekti kylmänä.Mielestäni se pyörii aina ja heti käynnistyttyä.
Lämpöongelmia ei ole,karvan verran yli puolenvälin nousee viisari mutta melko hitaasti.
Toinen juttu .Nostin takapäätä 1,5 cm. säätökumella.Muuttaako ajettavuutta huonompaan suuntaan.Tuntuu kuin kaarteessa olis vähän yliohjautuvampi kun ennen,vaikka tuo perän nousu ei ole tuon suurempi..
c220d-97
Korkeuden lisääminen voi vaikuttaa paljonkin. Muistan omasta kokemuksesta, oli taannoin auto jossa perän korkeutta säädeltiin napista ylös alas ja yllätyin miten paljon 5cm korkeus ero vaikuttaa ajoon (+-2.5cm)
Korkealla auto tuli holtittomaksi ajaa hyvää tietä suoraan kovilla nopeuksilla, ja erittäin herkäksi sivutuulelle. kun taas matalalla sai päästellä sen minkä autosta irtos ja ohjattavuus säilyi hyvänä (tämän tietysti järkikin sanoo, renkaat, alusta ym ym.) kyse oli kuitenkin vakio kalusta
W124 300E -86
Vastaa Viestiin