Katin tyhjennys?
Katin tyhjennys?
Miten käytännössä olette noitten diesel autojen katit tyhjentäneet, rautakanki läpi vai kuinka?
Auto ois 04vm 270cdi, onko autossa heti turbon jälkeen ensimmäinen katti ja toinen auton alla?
Auto ois 04vm 270cdi, onko autossa heti turbon jälkeen ensimmäinen katti ja toinen auton alla?
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
- Lehtonen250
- Vakiokalustoa
- Viestit: 116
- Liittynyt: Pe 14.12.2007 14:10
- Paikkakunta: Nurmijärvi
omani tyhjensin ottamalla putkiston kokonaan irti ja menemällä
yläpuolelta sisään (rälläkällä) jonka jälkeen rojut pihalle ja
nätisti heftaten kiinni hieman jotakin ruostesuoja pohjamaalia saumaan
ja putki takas paikoilleen ja ei muuta kuin kovaa ajoa!
yläpuolelta sisään (rälläkällä) jonka jälkeen rojut pihalle ja
nätisti heftaten kiinni hieman jotakin ruostesuoja pohjamaalia saumaan
ja putki takas paikoilleen ja ei muuta kuin kovaa ajoa!
w124 200d vm.92
w202 250td vm.96
w202 280 vm. 95
w202 250td vm.96
w202 280 vm. 95
Ainoa pieni haitta tuosta katin poistamisesta on pirun kitkerä pakokaasun katku. Itse ajelin pari kuukautta ilman minkäänlaista kattia ja hiukkassuodatinta, ja haju oli sitä luokkaa, että tunkeutui ohjaamoon sisälle. Ja aamuruuhkassa kun seisoi, niin tuli muutaman kerran visuaalista kommenttia kanssa-autoilijoilta. Laitoinpa sen siis takaisin, ja hiukkassuotimen lyhennettynä versiona. Ei haise enää, enkä tehoissa huomannut mitään eroa. Toinen mihin minulla vaikutti hieman, oli käyntiäänet. Koneen roksutus kuului selvemmin sisään.
Eikös sulla ollut isot suuttimet siellä ?JKK kirjoitti:Ainoa pieni haitta tuosta katin poistamisesta on pirun kitkerä pakokaasun katku. Itse ajelin pari kuukautta ilman minkäänlaista kattia ja hiukkassuodatinta, ja haju oli sitä luokkaa, että tunkeutui ohjaamoon sisälle. Ja aamuruuhkassa kun seisoi, niin tuli muutaman kerran visuaalista kommenttia kanssa-autoilijoilta. Laitoinpa sen siis takaisin, ja hiukkassuotimen lyhennettynä versiona. Ei haise enää, enkä tehoissa huomannut mitään eroa. Toinen mihin minulla vaikutti hieman, oli käyntiäänet. Koneen roksutus kuului selvemmin sisään.
Se katku johtuu niistä.
Siihenkin voi kyllä vaikuttaa...
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Itselläni 300 TE 24 otti ja tukki katin ajossa niin pahasti että meno loppui siihen paikkaan. Tyhjää kävi muttei yhtään kestäny kierroksia. Irtopalaset ravistelin ja kopistelin irti mutten vielä lyöny kankea läpi.
Oisko jollaki tietoa mistä sais tarpeeksi virtaavan tarvike katin? Toinen vaihtoehto on että laitan kaks pienempää kattia mallia motonet ja rakennan kokoomakohdan lamdalle.
Oisko jollaki tietoa mistä sais tarpeeksi virtaavan tarvike katin? Toinen vaihtoehto on että laitan kaks pienempää kattia mallia motonet ja rakennan kokoomakohdan lamdalle.