mercedes w211 ruosteongelma
- velieinari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ti 23.12.2008 15:33
mercedes w211 ruosteongelma
onko kukaan törmännyt vastaavaan eli takaovien alareunan kohdalla siinä missä kynnyslista lähte kaartumaan ylöspäin on ruostekohta ja voielä molemmin puolin autoa, tuntuu oudolta että esim kiveniskut olisi voineet sitä hakata rikki kun on oven suojassa. onko kukaan ollut vastaavasta yhteydessä maahantuojaan ja onko näitä selkeitä virheitä korvattu? onko olemassa joku ikäraja jne? ja eikös ovien suhteen saanut jossain vaihessa uudelleen maalausta virheiden vuoksi? voi perk....
Aiemmat
Mercedes W115-73 200 diesel manual sedan
Mercedes W124-87 200E automatic sedan
Mercedes W124-94 200E Diesel manual sedan
Mercedes W203-01 200 CDI manual sedan
Mercedes W203-04 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W211-04 200 CDI automatic sedan
Mercedes W638-97 Vito 110 TD manual
Nykyiset
Mercedes 609D k-a
Mercedes W204 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W115-73 200 diesel manual sedan
Mercedes W124-87 200E automatic sedan
Mercedes W124-94 200E Diesel manual sedan
Mercedes W203-01 200 CDI manual sedan
Mercedes W203-04 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W211-04 200 CDI automatic sedan
Mercedes W638-97 Vito 110 TD manual
Nykyiset
Mercedes 609D k-a
Mercedes W204 180 Kompressor automatic farmari
Tarkoitatko oven alareunassa vaiko lokasuojan etureunassa? Se lokasuojan etureunahan on todella kivipölyn kohteena ellei sitä suojaa kiveniskuteipillä.
Takaoven takareuna ja alareunakin kuulostaa oudolta. Saattaisi olla liian ohut maalaus mutta voiko tuollaista saada takuuseen kun se oletettavasti on ruostunut päältä päin?
Takaoven takareuna ja alareunakin kuulostaa oudolta. Saattaisi olla liian ohut maalaus mutta voiko tuollaista saada takuuseen kun se oletettavasti on ruostunut päältä päin?
Ei se ala ruostumaan päältä päin. Ruoste tuossa kohdassa alkaa muovisen alahelman alla siten, että maalipinta alkaa kuplimaan ja "ruoste"kupla leviää maalipinnan alla pikku hiljaa - jossain vaiheessa helman alta näkyviin peltiosiin eli putkahtaa esiin juuri sieltä oven takareunan läheiseltä kohdalta. Siitä se lähtee nousemaan oven karmia pitkin ylöspäin tai kaartaa lokarille. Näitä on korjattu NIIIIIIIIIIIN monta, varsinkin oikean takaoven puolelta (tosin A-, C- ja enimmäkseen W210 E-sarjalaisista, joten miksei vois olla ropleema myös W211:ssa kunhan ikää tulee). Vasemman takaoven puolella toi ei jostain syystä ole kai niin "yleinen" ongelma vaikka luulis sen puolen olevan enemmän altis suolapaskalle yms.
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 3018
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Pistäkääs joku kuva moisesta ihmeestä että saa vahdata jos parkkipaikalla silmään osuu..
On se ruoste hurjaa, alakerran pojun bemarista poistettiin kukkimiset ja päällemaalattiin viime kesänä oikein vimosen päälle. Nyt huomasin että kukkii aivan karmeasti ihan samoista paikoista. Onkohan pohjatyöt menneet ihan oikein.
On se ruoste hurjaa, alakerran pojun bemarista poistettiin kukkimiset ja päällemaalattiin viime kesänä oikein vimosen päälle. Nyt huomasin että kukkii aivan karmeasti ihan samoista paikoista. Onkohan pohjatyöt menneet ihan oikein.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
- velieinari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ti 23.12.2008 15:33
masaF1 on oikeassa
eli ymmärsit mitä kohtaa tarkoitin, nyt jos kerran olet niitä korjaillut niin tiedätkö onko tehtaalla tuohon mitään vastuuta ja mitä on tehty ettei ongelma uusi hetken päästä?
Aiemmat
Mercedes W115-73 200 diesel manual sedan
Mercedes W124-87 200E automatic sedan
Mercedes W124-94 200E Diesel manual sedan
Mercedes W203-01 200 CDI manual sedan
Mercedes W203-04 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W211-04 200 CDI automatic sedan
Mercedes W638-97 Vito 110 TD manual
Nykyiset
Mercedes 609D k-a
Mercedes W204 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W115-73 200 diesel manual sedan
Mercedes W124-87 200E automatic sedan
Mercedes W124-94 200E Diesel manual sedan
Mercedes W203-01 200 CDI manual sedan
Mercedes W203-04 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W211-04 200 CDI automatic sedan
Mercedes W638-97 Vito 110 TD manual
Nykyiset
Mercedes 609D k-a
Mercedes W204 180 Kompressor automatic farmari
Re: masaF1 on oikeassa
Kävin kurkkaamassa omasta S211:sta molemmat puolet ja niin ovat puhtaat kuin uudessa autossa. En ihan ymmärtänyt oliko ongelma ovessa vai oviaukossa mutta puhtaita oli molemmat.velieinari kirjoitti:eli ymmärsit mitä kohtaa tarkoitin, nyt jos kerran olet niitä korjaillut niin tiedätkö onko tehtaalla tuohon mitään vastuuta ja mitä on tehty ettei ongelma uusi hetken päästä?
Minusta 211 on HUOMATTAVASTI parempi ruosteenkeston osalta kuin Väyrynen. Omasta ei löydy ruosteenpilkkuakaan. On tosin ollut Saksassa koko ikänsä, kohta 6 vuotta.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
- velieinari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ti 23.12.2008 15:33
ongelma on siis oviaukossa ulkopuolelta katsottuna alanurkassa,eli takakontin puoleinen nurkka, siinä kohtaa missä muovinen kynnyslista ja oviaukon reuna kohtaavat, likaa ja suolaa on siellä ollut varmasti mutta minustatuo masaf1 oli oikeassa että ruoste on alkanut listan alta ja noussut sieltä ylöspäin..mitä tuolle voisi tehdä jos itse joutuu hommiin?
Aiemmat
Mercedes W115-73 200 diesel manual sedan
Mercedes W124-87 200E automatic sedan
Mercedes W124-94 200E Diesel manual sedan
Mercedes W203-01 200 CDI manual sedan
Mercedes W203-04 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W211-04 200 CDI automatic sedan
Mercedes W638-97 Vito 110 TD manual
Nykyiset
Mercedes 609D k-a
Mercedes W204 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W115-73 200 diesel manual sedan
Mercedes W124-87 200E automatic sedan
Mercedes W124-94 200E Diesel manual sedan
Mercedes W203-01 200 CDI manual sedan
Mercedes W203-04 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W211-04 200 CDI automatic sedan
Mercedes W638-97 Vito 110 TD manual
Nykyiset
Mercedes 609D k-a
Mercedes W204 180 Kompressor automatic farmari
Auton huolta on jätetty tekemättä ja sitten itketään juuri näitä ongelmia.
Kyllä vahaus ja yleensä auton pitäminen suhtot puhtaana lisää maalipinnan ikää aivan ratkaisevasti.
Lähipiiristä kun katselee sellaisten autoja jotka ei viitsi muuta kuin joskus pestä autonsa,merkistä riippumatta alkaa ruoste täpliä näkyä listojen ja kulmien reunoista ,joihin suolaloska herkästi jää pesipään.
En luulisi vielä näissä olevan sitä vikaa ,jotta olisi tullut jo pellin läpi.
Sinänsä ikäviä nämä ruoste ongelmat kun se aiempi omistaja on jättänyt nämä asiat jo retuperälle.

Kyllä vahaus ja yleensä auton pitäminen suhtot puhtaana lisää maalipinnan ikää aivan ratkaisevasti.
Lähipiiristä kun katselee sellaisten autoja jotka ei viitsi muuta kuin joskus pestä autonsa,merkistä riippumatta alkaa ruoste täpliä näkyä listojen ja kulmien reunoista ,joihin suolaloska herkästi jää pesipään.
En luulisi vielä näissä olevan sitä vikaa ,jotta olisi tullut jo pellin läpi.

Sinänsä ikäviä nämä ruoste ongelmat kun se aiempi omistaja on jättänyt nämä asiat jo retuperälle.

Re: masaF1 on oikeassa
Oma on sedan mutta valmistettu 2003 lopulla, ei siinä kyllä tuollaista ruostetta näy. Ulkokulman olen suojannut kiveniskuilta kiviteipillä mutta ymmärsin että kyse oli eri kohdasta. Ilmeisesti kolarikorjauksistakaan ei ole kyse jos molemmin puolin samalla tavalla on ruostunut.Matti R kirjoitti:Kävin kurkkaamassa omasta S211:sta molemmat puolet ja niin ovat puhtaat kuin uudessa autossa. En ihan ymmärtänyt oliko ongelma ovessa vai oviaukossa mutta puhtaita oli molemmat.
Minusta 211 on HUOMATTAVASTI parempi ruosteenkeston osalta kuin Väyrynen. Omasta ei löydy ruosteenpilkkuakaan. On tosin ollut Saksassa koko ikänsä, kohta 6 vuotta.
Olisi kyllä mukava nähdä kuvaa tuosta.
Niin jokuhan täällä todisti että kuusi vuotta (vai mitä se nyt oli) Saksassa asunut W220 ruostui pahasti alta puolen vuoden kun muutti Suomeen. Onneksi omille autoille ei kukaan ole kertonut että noin pitäisi toimia Suomessa.
- velieinari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ti 23.12.2008 15:33
se kohta on siis auton sisäpuolella eikä näy ulos, helmapellin ja korin välissä on noin 5mm tiiviste ja ruoste on juuri noin 10 mm matkalla alkaen tuon tiivisteen kohdalta ja kun tiivistettä raotin oli ruostetta myös siellä eli näyttää tulevan auton alapuolelta...
Aiemmat
Mercedes W115-73 200 diesel manual sedan
Mercedes W124-87 200E automatic sedan
Mercedes W124-94 200E Diesel manual sedan
Mercedes W203-01 200 CDI manual sedan
Mercedes W203-04 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W211-04 200 CDI automatic sedan
Mercedes W638-97 Vito 110 TD manual
Nykyiset
Mercedes 609D k-a
Mercedes W204 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W115-73 200 diesel manual sedan
Mercedes W124-87 200E automatic sedan
Mercedes W124-94 200E Diesel manual sedan
Mercedes W203-01 200 CDI manual sedan
Mercedes W203-04 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W211-04 200 CDI automatic sedan
Mercedes W638-97 Vito 110 TD manual
Nykyiset
Mercedes 609D k-a
Mercedes W204 180 Kompressor automatic farmari
- Petri.Kemppainen
- Mersumies
- Viestit: 584
- Liittynyt: Ke 08.09.2004 19:17
- Paikkakunta: Uusimaa
Nimenomaan, ja sitten kun se ruoste pukkaa esiin sieltä helman alta, on jo niin sanotusti "myöhäistä". Tosin helppohan tuolta on hioa pelti ja maalata...velieinari kirjoitti:se kohta on siis auton sisäpuolella eikä näy ulos, helmapellin ja korin välissä on noin 5mm tiiviste ja ruoste on juuri noin 10 mm matkalla alkaen tuon tiivisteen kohdalta ja kun tiivistettä raotin oli ruostetta myös siellä eli näyttää tulevan auton alapuolelta...
Moni sanoo, että "ei oo tippaakaan ruostetta W211:ssa", mutta ottakaapa ne alahelmat pois ja kattokaa noilta seuduilta niin kyllä alkaa löytyä kuplaa maalin alla. Se on vaan ajan kysymys, millon se leviää näkyville sieltä. Puhutaan kuitenkin jo kohta 8-vuotiaista autoista vanhimmillaan - jos ei ole suojattu niin heikosti käy ennen pitkää... Tosin tuskin niin heikosti ku vanhemman Väyrysen kans.
Veholla kun näitä laitetaan, niin vuoden päästä korjauksesta on yleensä entistä pahemmassa kunnossa... On pari vaihtoehtoa:
a) viet Veholle - kestää se varmaan vuoden ennenku on taas sama ongelma
b) teet ite vimpan päälle - tuskin ruostuu, mutta jälki ei liene kovin siistiä
c) viet maalarille ja sen jälkeen koko auto ja helman aluset kunnon ruostesuojaukseen, niin ei pääse tulemaan äkkinäisiä yllätyksiä kun putkahtaa ruosteita helman alta esiin.
Ja kunnon säännöllinen pesuhan kannattaa aina.
Kyllä minä vaan sen kuvan tarvitsisin että hoksaisin mistä kohdasta puhutte. Ruoste tulee auton sisäpuolelta mutta kuitenkin alapuolelta?velieinari kirjoitti:se kohta on siis auton sisäpuolella eikä näy ulos, helmapellin ja korin välissä on noin 5mm tiiviste ja ruoste on juuri noin 10 mm matkalla alkaen tuon tiivisteen kohdalta ja kun tiivistettä raotin oli ruostetta myös siellä eli näyttää tulevan auton alapuolelta...
Tarkoitatko alareunan muovikatetta? Sen taakse en ole kyllä katsellut. Tosin oma auto seisoo enimmäkseen kuivassa tallissa eikä yleensä pahemmin suolattuna.
- velieinari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ti 23.12.2008 15:33
Oliko Veholla joku erityinen asiantuntija jonka kans näistä asioista väännetään,aion reklamoida huomenna vehoa,otin tueksi kuvia joita en nyt kylläkään osaa linkittää tänne, masaf1 on oikeassa, muovisen kynnyskotelon alla muhii varmasti aikapommi aika monella ja siihen ei pesut auta, ottaa päähän kun auto on muutoin siisti ja lommoton, onko tää muuten selkeä takuuasia ja voiko veholta vaatia suojausta ja mitä nuo hommat ylipäätään kustantaa, maalaukset ja suojaus siis?
Aiemmat
Mercedes W115-73 200 diesel manual sedan
Mercedes W124-87 200E automatic sedan
Mercedes W124-94 200E Diesel manual sedan
Mercedes W203-01 200 CDI manual sedan
Mercedes W203-04 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W211-04 200 CDI automatic sedan
Mercedes W638-97 Vito 110 TD manual
Nykyiset
Mercedes 609D k-a
Mercedes W204 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W115-73 200 diesel manual sedan
Mercedes W124-87 200E automatic sedan
Mercedes W124-94 200E Diesel manual sedan
Mercedes W203-01 200 CDI manual sedan
Mercedes W203-04 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W211-04 200 CDI automatic sedan
Mercedes W638-97 Vito 110 TD manual
Nykyiset
Mercedes 609D k-a
Mercedes W204 180 Kompressor automatic farmari
Käy näyttämässä Suutarilan Vehossa, siellä tajuuvat aika hyvin ruosteasioiden päälle. Voi olla että joudut maksaan 50 % tai et mitään Vehon korjailuista, riippuu vähän päivästä...
Kuvia voit linkittää tänne esim. www.aijaa.com lataamalla ne sinne ja latauksen yhteydessä kopioit siitä sivuston antaman linkin foorumin viestiisi. Voin laittaa itekkin jossain vaiheessa ko. kohdasta erilaisia kuvia eri autoista ja automalleista, kunhan ehdin.
Jos oikeesti haluat pitkäikäisen ratkaisun, niin suojautat auton esim. Lohjan Ruosteenestossa (siellä ei vedetä ruosteiden päälle, vaan ruostekohdat korjataan ja sen jälkeen suojataan - operaatiossa menee kolmisen päivää, vaikkei ruosteita juuri oliskaan) tai muussa yhtä hyvässä mestassa. Ko. heppu irrottaa kyllä kaikki helmat ja palikat ja suojaa niiden alta ja laittaa tarvittaviin kohtiin esim. lokarin kaariin yms. kunnon kiveniskumassat. Maksaa noin 700 € E-Mersun kokoiseen autoon. Vieressä on helvetin hyvä Automaalaamo Jorma Kivistö, joka tekee vimpan päälle hyvää jälkeä ja pohjatyöt kunnolla, että jos Lohjalle on asiaa niin saa kaks kärpästä yhdellä iskulla ja pidemmällä tähtäimellä pääsee halvemmalla ku Vehon joka toinen vuosi -takuukorjauksilla, joita ei tehdä sen 8 vuoden jälkeen enää edes.
Kuvia voit linkittää tänne esim. www.aijaa.com lataamalla ne sinne ja latauksen yhteydessä kopioit siitä sivuston antaman linkin foorumin viestiisi. Voin laittaa itekkin jossain vaiheessa ko. kohdasta erilaisia kuvia eri autoista ja automalleista, kunhan ehdin.
Jos oikeesti haluat pitkäikäisen ratkaisun, niin suojautat auton esim. Lohjan Ruosteenestossa (siellä ei vedetä ruosteiden päälle, vaan ruostekohdat korjataan ja sen jälkeen suojataan - operaatiossa menee kolmisen päivää, vaikkei ruosteita juuri oliskaan) tai muussa yhtä hyvässä mestassa. Ko. heppu irrottaa kyllä kaikki helmat ja palikat ja suojaa niiden alta ja laittaa tarvittaviin kohtiin esim. lokarin kaariin yms. kunnon kiveniskumassat. Maksaa noin 700 € E-Mersun kokoiseen autoon. Vieressä on helvetin hyvä Automaalaamo Jorma Kivistö, joka tekee vimpan päälle hyvää jälkeä ja pohjatyöt kunnolla, että jos Lohjalle on asiaa niin saa kaks kärpästä yhdellä iskulla ja pidemmällä tähtäimellä pääsee halvemmalla ku Vehon joka toinen vuosi -takuukorjauksilla, joita ei tehdä sen 8 vuoden jälkeen enää edes.
Nimenomaan alahelman ja oikean takaoven karmin välistä saumakohtaa ja vähän alempaa helman alta siitä. Kerääntyiskö kaikki suolapaska sinne helman takapäähän??? Sitä vaan ihmettelen, että minkä helvetin takia se on oikean puolimmaisen takaoven kohdalla paljon yleisempi ku vasemmalla puolella...DBFI kirjoitti:Tarkoitatko alareunan muovikatetta? Sen taakse en ole kyllä katsellut. Tosin oma auto seisoo enimmäkseen kuivassa tallissa eikä yleensä pahemmin suolattuna.
- velieinari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ti 23.12.2008 15:33
tässä linkki
http://www.aijaa.com/v.php?i=3455802.jpg
eli tuosta löytyy kysymäni ruostekohdan kiuva, kiitos masaf1 linkistä ja vinkeistä, sitävaan metin että miksiköhän multa velotettaisiin puolet jos auto ruostuu sellaisesta kodasta johon et pesuilla voi vaikuttaa eli koelon sisältä?
eli tuosta löytyy kysymäni ruostekohdan kiuva, kiitos masaf1 linkistä ja vinkeistä, sitävaan metin että miksiköhän multa velotettaisiin puolet jos auto ruostuu sellaisesta kodasta johon et pesuilla voi vaikuttaa eli koelon sisältä?
Aiemmat
Mercedes W115-73 200 diesel manual sedan
Mercedes W124-87 200E automatic sedan
Mercedes W124-94 200E Diesel manual sedan
Mercedes W203-01 200 CDI manual sedan
Mercedes W203-04 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W211-04 200 CDI automatic sedan
Mercedes W638-97 Vito 110 TD manual
Nykyiset
Mercedes 609D k-a
Mercedes W204 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W115-73 200 diesel manual sedan
Mercedes W124-87 200E automatic sedan
Mercedes W124-94 200E Diesel manual sedan
Mercedes W203-01 200 CDI manual sedan
Mercedes W203-04 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W211-04 200 CDI automatic sedan
Mercedes W638-97 Vito 110 TD manual
Nykyiset
Mercedes 609D k-a
Mercedes W204 180 Kompressor automatic farmari
Lähteekö tuollainen tosiaan kotelon sisältä vaiko tuosta saumasta? Se kulmahan on oven alareunan raon kanssa linjassa eli hiekkapuhallus törmää juuri tuohon kohtaan. Kai se ajan mittaan lähtee ruostumaan alta ja etenee kotelon taaksekin. Vai onko tosiaan niin että kotelon sisältä tulee ensin rikkinäinen/ruostunut kohta näkyviin ja vasta myöhemmin tuosta kuvassa näkyvästä kohdasta?masaf1 kirjoitti:No eihän toi nyt oo vielä edes pahan näköinen. On niitä nähty sellasia, missä on 10 x 10 cm kupat tuossa kohdassa ja lähtee ilkeesti jo lokarin kaaren puolellekin...
- velieinari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ti 23.12.2008 15:33
korjaan hieman aiempaa tekstiäni eli muovihelmassa oleva tiiviste on voinut tosiaan hiertää, aikansa kun on kihnuttanut on maalipinta mennyt rikki ja siitähän se ruostuminen alkaa, sen verran äsken raaputin että ihan kirkasta ja tervettä peltiä on alla eli pintaruostetta tuo on ja ei kyllä hirveän iso homma loppujen lopuksi korjata ja paikkamaalata vaikka itsekin jos veho ei moiseen ryhdy, ruostesuojaus on sitten toinen juttu ja sen hinnoittelua täyty huomenna kyselllä hyvästä finikor-liikkeestä...
Aiemmat
Mercedes W115-73 200 diesel manual sedan
Mercedes W124-87 200E automatic sedan
Mercedes W124-94 200E Diesel manual sedan
Mercedes W203-01 200 CDI manual sedan
Mercedes W203-04 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W211-04 200 CDI automatic sedan
Mercedes W638-97 Vito 110 TD manual
Nykyiset
Mercedes 609D k-a
Mercedes W204 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W115-73 200 diesel manual sedan
Mercedes W124-87 200E automatic sedan
Mercedes W124-94 200E Diesel manual sedan
Mercedes W203-01 200 CDI manual sedan
Mercedes W203-04 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W211-04 200 CDI automatic sedan
Mercedes W638-97 Vito 110 TD manual
Nykyiset
Mercedes 609D k-a
Mercedes W204 180 Kompressor automatic farmari
Aivan samavika mun w211 käyttöön otto 8/03 mittarissa 385000 km.
Asustelen täällä keskipohjanmaalla niin tuonne käyttöautoon kokkolaan on aivan turha mennä tällaisten asioiden kanssa, kerran kävin ja siellä pidettiin meikää suorastaan tyhmänä (vanha auto ja muualta ostettu). Odotellaan mitä muualta kuuluu tai korjataan omaan piikkiin
Asustelen täällä keskipohjanmaalla niin tuonne käyttöautoon kokkolaan on aivan turha mennä tällaisten asioiden kanssa, kerran kävin ja siellä pidettiin meikää suorastaan tyhmänä (vanha auto ja muualta ostettu). Odotellaan mitä muualta kuuluu tai korjataan omaan piikkiin
- velieinari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ti 23.12.2008 15:33
asia etenee kohdallani ja tiedotan muillen miten kävi, mielenkiintoista oli muuten se että kun olin mersun takuuosastoon yhteydessä kertoivat että' mobilo life saadaan autooni jatkumaan jos teen 4 vuoden täyttymisen jälkeen seuraavan huollon taas merkkiliikeesssä joka hyvä asia, autoni on otettu käyttöön 4/2004 ja viimeisin merkkihuolto on 8/2006, sitten tehty kaksi huoltoa (ei kuitenkaan merkkiliikkeessä) viimeisin 12/2007 oeli se 4 vuoden täytymisen huolto olis ollut edessä vasta 4/2008, kilsat ei le kuitenaan täyttyneet joten huoltoa ei ole voinut tehdä, toisaalta ymmärsin että kuitenkin huolto täytyisi tehdä siis 4 ja 5 vuoden täytttymisen välillä eli onko nyt tykitettävä kilsoja että ehtii ennen huhtikuuta 09 huoltoon, ilmeisesti...
Viimeksi muokannut velieinari, Ti 27.01.2009 09:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aiemmat
Mercedes W115-73 200 diesel manual sedan
Mercedes W124-87 200E automatic sedan
Mercedes W124-94 200E Diesel manual sedan
Mercedes W203-01 200 CDI manual sedan
Mercedes W203-04 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W211-04 200 CDI automatic sedan
Mercedes W638-97 Vito 110 TD manual
Nykyiset
Mercedes 609D k-a
Mercedes W204 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W115-73 200 diesel manual sedan
Mercedes W124-87 200E automatic sedan
Mercedes W124-94 200E Diesel manual sedan
Mercedes W203-01 200 CDI manual sedan
Mercedes W203-04 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W211-04 200 CDI automatic sedan
Mercedes W638-97 Vito 110 TD manual
Nykyiset
Mercedes 609D k-a
Mercedes W204 180 Kompressor automatic farmari
Vähän ohi mutta myös Muuralan(vai onko se Muurla) Vehossa Espoossa suhtautuvat asiallisesti noihin ruostejuttuihin. Mulla oli siellä oma -00 W210 2 vuotta sitten korjauksessa ja nyt sitten uudestaan. Eka kerralla ei antaneet vuokraautoa mutta nyt se oli sitten viikon siellä ja mulla Aviksen "skeida" käytössä...
- velieinari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ti 23.12.2008 15:33
takuuseen menee , maalaukset, vastaus tuli kolme päivää kouvolan mb-liikkeen(autosompa) reklamoinnin jälkeen ja maalit vedetään huomenna, mun mielestä mb suhtautui ja hoitaa asian hienosti!
Aiemmat
Mercedes W115-73 200 diesel manual sedan
Mercedes W124-87 200E automatic sedan
Mercedes W124-94 200E Diesel manual sedan
Mercedes W203-01 200 CDI manual sedan
Mercedes W203-04 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W211-04 200 CDI automatic sedan
Mercedes W638-97 Vito 110 TD manual
Nykyiset
Mercedes 609D k-a
Mercedes W204 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W115-73 200 diesel manual sedan
Mercedes W124-87 200E automatic sedan
Mercedes W124-94 200E Diesel manual sedan
Mercedes W203-01 200 CDI manual sedan
Mercedes W203-04 180 Kompressor automatic farmari
Mercedes W211-04 200 CDI automatic sedan
Mercedes W638-97 Vito 110 TD manual
Nykyiset
Mercedes 609D k-a
Mercedes W204 180 Kompressor automatic farmari
eräällä tutulla oli alle vuoden vanhassa 211 mallissa samat kohdat ruosteessa
ja tätä autoa pestiin ja puunattiin monta kertaa viikossa myös karmit pyyhittiin koska oli taksi käytössä
syyhän on se että ropotti ei ole maalannut sitä kohtaa kunnolla
suharilla oli neljä pemaria ja tämä 211 ja nyt on taas pemari ja uskon että ei yhtään tähti keulaa enää tule olemaan kyllä laatu ratkaisee
ja tätä autoa pestiin ja puunattiin monta kertaa viikossa myös karmit pyyhittiin koska oli taksi käytössä
syyhän on se että ropotti ei ole maalannut sitä kohtaa kunnolla
suharilla oli neljä pemaria ja tämä 211 ja nyt on taas pemari ja uskon että ei yhtään tähti keulaa enää tule olemaan kyllä laatu ratkaisee
Ja taas auton pesemisen jälkeen lisää ruostetta...ja TAAS kohdassa joka maalattiin 2 vuotta sitten. Alkaa mennä järki tuon rustekorjaamisen kanssa. Nyt lähti maalit pesussa apukuskin ovesta listan alareunasta....ja ihan ruosteessa. Alkaa olla pian aika ostaa jokin käyttöauto tuon harrasteajoneuvon tilalle...Kettunet kirjoitti:Vähän ohi mutta myös Muuralan(vai onko se Muurla) Vehossa Espoossa suhtautuvat asiallisesti noihin ruostejuttuihin. Mulla oli siellä oma -00 W210 2 vuotta sitten korjauksessa ja nyt sitten uudestaan. Eka kerralla ei antaneet vuokraautoa mutta nyt se oli sitten viikon siellä ja mulla Aviksen "skeida" käytössä...
