Hei! Lämmityslaitteen kylmä/kuuma rulla ei vaikuta repsikan puolella mitään. Kuskin puolen säädin pelaa ja saa säädettyä lämpöä, mutta repsikan puolelta tulee tulikuumaa oli säädin missä asennossa tahansa.
Mistä lähteä etsimään vikaa? Rullat pyörittää ilmeisesti jonkinlaisia potentiometrejä, jotka sitten ohjaavat kuuma/kylmä läpän servoa?? vai onko lämmönsäätö läppä toteutettu alipainejärjestelmällä?
W210 290TD -98 lämmityslaite ongelmia
Siellä on konehuoneessa apumiehen puolella boksikotelon vieressä ne "närhenmunat" jotka säätää nestekiertoa.
nyt siellä on se toinen koko ajan auki. Ne toimii muistaakseni niinpäin että virrattomana ovat auki eli ei tartte kuin huono kosketus siinä liittimessä niin ei sulkeudu.
nyt siellä on se toinen koko ajan auki. Ne toimii muistaakseni niinpäin että virrattomana ovat auki eli ei tartte kuin huono kosketus siinä liittimessä niin ei sulkeudu.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)