Mikähän mahtaa konetta vaivata, kun kiihdyttää vähä rivakammin niin 4000rpm jälkeen alkaa pätkimään ja veto hiipuu, eikä kierrä pitemmälle.
Alle tuon 4000 kierroksen toimii niinku pitääki.
Ilmamassamittari kenties Auto töpseliin kiinni niin näkee.. Tai otat johdon irti ilmamassa-anturista. Se voi toimia vikatilassa silloin. pitäs kulkea sen jälkee. En tie kuinka hyvin pätee muihin malleihin. Omaan joskus testasin..
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
rajotinhan niissä ottaa paikaallaan näissä malleissa reilussa 4000 kierroksessa, eli voihan siinä olla joku semmoinen vika että se ei tunnista että auto liikkuu?
Toi rajoitin homma ittelläki kävi mieles, et jos olis joku tunnistin rikki.
Mut täytyy ny koittaa ensi että ottaa sen ilmamassamittarin piuhan irti ja koittaa mitä tekee.
Ilmamassamittari siä nyt vaikuttais olevan hajalla, ku ilmamittarin johto irti otti jenkaa niinku pitää.
Aika suolasen hintanen mötikkä se näytäis olevan, Motonetissä maksaa 224 euroo.
Mahtaako saada mistään yhtään huokeemmalla hinnalla.