On päällepäin tosi siisti peli, mutta tuo VIN koodi ei paljoa kerro (toiseksi viimeinen kuva) ja noin vähän ajetussa autossa ei kyllä konepellin tyyppikilpi ole tuossa kunnossa jos maalipinta noin siisti (jälkikäteen maalattu ?). Miksi alustaa ei ole laitettu huolella kun kerran rahaa laitettu muuhunkin(mm.ruostetta), konehuonetta maalattu.
Remuksen putken päät voisi vaihtaa. No onhan se hieno ja nuo monoblockit sopii kuin nenä päähän ja jännä kiekkamittarikun tuo "ajotietokone" vie normaali paikan.Mikäs varuste tuo keskikonsolissa kepin takana olevat K/L/P/E ovat ?
Ja kyllä se GBC:n musta oli hienompi ainakin kuvissa.
jackie kirjoitti:Mitä ne nää hantaakit on tossa taaempien lasinnostimien nappien välissä?
Reiserechnerin napithan ne siinä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Timo L. kirjoitti:
Reiserechnerin napithan ne siinä.
Eli mikä tuo on suomeksi..???
Entäpä mikä "pullistuma" tuossa kojelaudan alareunassa on valokatkaisijan alapuolella..??
~KOS~
Reiserechner on vapaasti suomennettuna matkanlaskin, nykyään tunnetaan nimellä ajotietokone. Milloinhan tuo on tullut Mersuihin ensimmäisen kerran? Näyttö on mittaristossa kiekkamittarin paikalla, ja käyttönapit tuossa vaihdekepin takana.
Bemarin seiskasarjaan taisi tulla jo 1980-luvun alussa. Bemareissa ajotietokone oli huomattavasti yleisempi mitä Mersuissa. Käyttöliittymähän pysyi Mersulla samanlaisena pitkään, 124-mallin elinkaaren loppuun saakka. 140-ässässähän on sitten siinä keskisuulakkeiden yläpuolisen kannen alla tietokoneen paikka muistaakseni.
USA-malleissa on kojelaudan alaosat "pullistettuja", liekkö paikallisia törmäysturvallisuusmääräyksiä.
Timo L. kirjoitti:
Reiserechnerin napithan ne siinä.
Eli mikä tuo on suomeksi..???
Entäpä mikä "pullistuma" tuossa kojelaudan alareunassa on valokatkaisijan alapuolella..??
~KOS~
Reiserechner on vapaasti suomennettuna matkanlaskin, nykyään tunnetaan nimellä ajotietokone. Milloinhan tuo on tullut Mersuihin ensimmäisen kerran? Näyttö on mittaristossa kiekkamittarin paikalla, ja käyttönapit tuossa vaihdekepin takana.
Bemarin seiskasarjaan taisi tulla jo 1980-luvun alussa. Bemareissa ajotietokone oli huomattavasti yleisempi mitä Mersuissa. Käyttöliittymähän pysyi Mersulla samanlaisena pitkään, 124-mallin elinkaaren loppuun saakka. 140-ässässähän on sitten siinä keskisuulakkeiden yläpuolisen kannen alla tietokoneen paikka muistaakseni.
USA-malleissa on kojelaudan alaosat "pullistettuja", liekkö paikallisia törmäysturvallisuusmääräyksiä.
Tuo käyttöliittymä taitaa olla samanlainen jo 126-kopassa tai ainakin entisen naapurin SEC:ssä tuo on melko samanoloinen.
Nopeasti katottuna sekavat nuo napit, mutta mersumaisesti niissä ihan pätevä logiikka on.. Sen enempiä ole tullut käytettyä, mitä pihassa sitä näppäilin.
Tuohon pullistumaan ei osaa kyllä mitään sanoa..
Autohan on muuten jaksettu laittaa hyvään kuntoon, mutta miksi sitten alusta jätetty aivan retuperälle? Pinta ruostetta repsikan puoleisissa jousituksen osissa (vai näyttäkö vain) ja nuo kunnon osumat varapyörän kotelossa.
Wikke kirjoitti:Reiserechner on vapaasti suomennettuna matkanlaskin, nykyään tunnetaan nimellä ajotietokone. Milloinhan tuo on tullut Mersuihin ensimmäisen kerran? Näyttö on mittaristossa kiekkamittarin paikalla, ja käyttönapit tuossa vaihdekepin takana.
Bemarin seiskasarjaan taisi tulla jo 1980-luvun alussa. Bemareissa ajotietokone oli huomattavasti yleisempi mitä Mersuissa. Käyttöliittymähän pysyi Mersulla samanlaisena pitkään, 124-mallin elinkaaren loppuun saakka. 140-ässässähän on sitten siinä keskisuulakkeiden yläpuolisen kannen alla tietokoneen paikka muistaakseni.
USA-malleissa on kojelaudan alaosat "pullistettuja", liekkö paikallisia törmäysturvallisuusmääräyksiä.
Juuri näin. Reiserechner tuli mielestäni ensimmäisen kerran saataville W126:een kesän 1985 aikana. W124 sitten jouluksi 1985.
Mutta oliko W140:ssa samanlaiset Reiserechnerin napit loppuun saakka vai muuttuiko systeemi?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
...hieno on ...sääli vaan kun noita harvinaisia malleja mennään face liftaamaan kun hyvät on muutenkin harvassa ...tuonkin kyseisen yksilön arvo putosi muutoksen jälkeen
Ei nähtävästi oo ajettu muutaku kauniina kesäiltoina kauniimman sukupolven edustajan kans.. ja silloinkin varovasti Eikä oo tarvinnu ajatella tätä suomen kurasohjosuolakeli talvea.. Saispa tuollaisen vielä joskus "köyhän ainut huvitus =>hyvä mielikuvitus"
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
kellon/kierroslukumittarin paikalla oleva ajotietokone ei vaan oikein istu silmään. samanikäisissä bemareissa toteutettu tuo ajotietokone esteettisemmin.
Ei ole ihme että noi on saanu melkein sata sivua täyteen, kun jossakin sivun 51 kohdalla esim. kuvattu ilmansuodatinkin joka kantilta Älyttömästi kuvia samoista osista erikanteilta esim. suuttimista. Tosin kuvien puutteesta ei voi moittia.