Kolmesatasen diisselin peltisarja?
Kolmesatasen diisselin peltisarja?
Onkos noihin turbottomiin diisseleihin ikinä väsänny peltisarjaa ku ei oo ikinä tullu huomattua missää et olis
ku nykysin kaikki aina noista puhuu ni mikäettei sit nokilekaanki? mahtaako sillä nii suurta hyötyä olla ku bensapeleissä? jos jollain teistä ois kokemusta? ei viittis turhantähden alkaa putkee vääntelee =D 
:D mä teen mitä haluun... muut tehköön mitä osaa.. =D
Kyllä se vakiokin virtaa sen verran hyvin että saatava hyöty on enemmän ääni puolella kuin tehoissa.
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Niinkuin epk suuressa viisaudessaan jo aiemmin kirjoitti: LISÄÄ SOPPAA
sillä saat lisää tehoa. Pakosarja alkaa ahdistaa vasta paljon paljon myöhemmin.
Mutta voihan sitä toki väkertää jos tahtoo. ei siitä pitäisi haittaakaan olla jos yhtään ymmärtää sarjan tekemisestä...
Veikkaanpa että mahdolliset tehon kasvut saadaan todettua vain ja ainoastaan tarkalla dynolla. ennen ja jälkeen muutoksen samalle dynolle. niin voi jotain näkyä. Eri dynojen välillä on sen verran eroja että tehon kasvusi hukkuu niihin.
En minä lannistaa halua, en missään nimessä. Peltisarjat tuovat yleensä jo sellaisen soundin että dieseliin sellaista kaivattaisiinkin.
sillä saat lisää tehoa. Pakosarja alkaa ahdistaa vasta paljon paljon myöhemmin.
Mutta voihan sitä toki väkertää jos tahtoo. ei siitä pitäisi haittaakaan olla jos yhtään ymmärtää sarjan tekemisestä...
Veikkaanpa että mahdolliset tehon kasvut saadaan todettua vain ja ainoastaan tarkalla dynolla. ennen ja jälkeen muutoksen samalle dynolle. niin voi jotain näkyä. Eri dynojen välillä on sen verran eroja että tehon kasvusi hukkuu niihin.
En minä lannistaa halua, en missään nimessä. Peltisarjat tuovat yleensä jo sellaisen soundin että dieseliin sellaista kaivattaisiinkin.
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...





