Kolmesatasen diisselin peltisarja?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
_JamPPa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Su 02.11.2008 21:08
Paikkakunta: Laitila

Kolmesatasen diisselin peltisarja?

Viesti Kirjoittaja _JamPPa »

Onkos noihin turbottomiin diisseleihin ikinä väsänny peltisarjaa ku ei oo ikinä tullu huomattua missää et olis :D ku nykysin kaikki aina noista puhuu ni mikäettei sit nokilekaanki? mahtaako sillä nii suurta hyötyä olla ku bensapeleissä? jos jollain teistä ois kokemusta? ei viittis turhantähden alkaa putkee vääntelee =D :D
:D mä teen mitä haluun... muut tehköön mitä osaa.. =D
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12749
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

soppaa lisää, enempi hyötyy ja helpompi :D
Avatar
JeremyH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2603
Liittynyt: Su 21.12.2008 15:50
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja JeremyH »

Kyllä se vakiokin virtaa sen verran hyvin että saatava hyöty on enemmän ääni puolella kuin tehoissa.
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin

En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
kmranta
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 29
Liittynyt: La 31.12.2005 01:45
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja kmranta »

Mutta mitä tyhjemmäksi palotila jää , sitä enemmän mahtuu ilmaa.
Teoriassa näin.
Käytönnön ero voi riisselis olla hyvin pieni . Kokeile ja kerro auttooko...
W124 230E -87
EX W124 E300TD -94
EX W124 200D -86
EX W124 300TDT -88
Avatar
JeremyH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2603
Liittynyt: Su 21.12.2008 15:50
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja JeremyH »

Niinkuin epk suuressa viisaudessaan jo aiemmin kirjoitti: LISÄÄ SOPPAA

sillä saat lisää tehoa. Pakosarja alkaa ahdistaa vasta paljon paljon myöhemmin.

Mutta voihan sitä toki väkertää jos tahtoo. ei siitä pitäisi haittaakaan olla jos yhtään ymmärtää sarjan tekemisestä...
Veikkaanpa että mahdolliset tehon kasvut saadaan todettua vain ja ainoastaan tarkalla dynolla. ennen ja jälkeen muutoksen samalle dynolle. niin voi jotain näkyä. Eri dynojen välillä on sen verran eroja että tehon kasvusi hukkuu niihin.

En minä lannistaa halua, en missään nimessä. Peltisarjat tuovat yleensä jo sellaisen soundin että dieseliin sellaista kaivattaisiinkin. :P
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin

En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Vastaa Viestiin