ykköset joka nurkas, aika hyvin tippus ku 195-55-15 kumit tuli kaarelle, tai sisälle jo. Ja olihan niissä jousissa 70mm vähempi pituutta mitä orkkis jousissa oli.
tänään kävin suuntauksessa veholla josta ryöstettiin 160e, huhheijaa. Nyt menee kuin juna katsastuksessa käytin myös, sieltä puhdasta lappua kouraan. Peräkin laski mukavasti kun vähän jouset asettui.
Seuraavaks jotain nesteitten vaihtoa ja kesä vanteiden kunnostusta ruveta suunnittelemaan. Tosin nythän toi on ihan kelpo kunnossa joten jos sitä kämppäremppaa pääsis nyt jatkamaan
epk kirjoitti:jo jo, pari erittäin heikko tasoista kuvaa, sisältä, eestä ja perseestä kuvaa ! huomatkaa päin kettua sijoitetut kylkivilkut
Ettei olisi kylkivilkut asennettu Nummelassa? Siellä asennellaan minne sattuu vaikka on pyydetty että oikeaan paikkaan, kiitos. Tosin omien kokemusten perusteella vehosta uskon että kyseisessä Nummelan paikassa todellakin on vehon entistä osaamista ja asennetta
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
epk kirjoitti:jo jo, pari erittäin heikko tasoista kuvaa, sisältä, eestä ja perseestä kuvaa ! huomatkaa päin kettua sijoitetut kylkivilkut
Ettei olisi kylkivilkut asennettu Nummelassa? Siellä asennellaan minne sattuu vaikka on pyydetty että oikeaan paikkaan, kiitos. Tosin omien kokemusten perusteella vehosta uskon että kyseisessä Nummelan paikassa todellakin on vehon entistä osaamista ja asennetta
en tie yhtään, hesan suunnalta auton ainakin hain ??
matias_ kirjoitti:Onko nuissa iskareissa tuo patruuna lyhyempi mitä vakioissa? osaatko yhtään sanoa että paljonko se on lyhyempi
sprinteissa on edessä 25mm ja takana 50mm lyhyemmät itse iskarin varret mitä vakiossa.
jukkis. kirjoitti:olipa kallis suuntaus. eikö mitään halvempaa paikkaa löytyny.
mitkä on muuten mitat kaaresta pyörännapaan?
nii paljokos tuo mitta on kaaresta pyörännapaan?
edelleen se 29.5 mitä tuolla jo kirjoittelen , edessä ja takana. eestä tipahtaa kevyesti sentti pois kunhan jouset asettuu ja otan iskarin pohjaan lyönti kumista tavaraa vielä pois, ei vielä viitti kun en ole kaaria levittänyt vielä.
epk:lla jälleen siistiä työtä, hienon näköinen tenava... Vähän ot mut kuitenkin, tänään näin siilinjärvellä aivan uskomattoman siistin muovihelmaisen 201:sen vanhemman miehen kuljettamana..., näytti ihan siltä kun olisi juuri uutena ostanut.., väriltään oli jotain mustan ja tumman sinisen väliltä. Kyllä silmä lepää jos sattuu näitä hienoja yksilöitä näkemään...
Auto tällä hetkellä kilpailevan leirin tuotos. bmw e34 525 tdsa seisonnassa w123 200d
levitin edestä kaaret, kuvasta näkyy hyvin miten tuli tilaa kun katsoo renkaan ja kaaren välistä tilaa...ko. operaatio nosti myös kaaren ja vanteen keskiön välistä mittää noin 5mm, tarkoittaa että voi taas laske lisää ja voishan noita kaaria vieläkin ulompi tuoda mutta katsoo uudemman kerran kun kesävanteet alla !
tuossa kaarienlevitys touhussa ei ole sitte mitään järkeä! Siisti auto pilataan sillä että saadaan jotku ylileveät vanteet alle jolla pilataan auton ajettavuus! Minun melipide! Oli tuohon mun edelliseen 300tdt:hen levitetty kaaria, niin kyllä näytti törkeältä vakiovanteilla kun jäivät niin sisälle!
Onko sulla epk oma mankeli?
Meinasin vaan, että jos joskus ajelee sieläpäin kesällä ja sulla on oma mahkeli niin saisko korvausta vastaan pilata coupesta kaaret
Viimeksi muokannut Jube, Su 15.02.2009 23:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90