w202 farkku katin puhdistus
w202 farkku katin puhdistus
eli kyse on w202 2.2l diesel farkku vm96 kun on niin laiska niin miten pystyy helpoiten putsaamaan katin tai vaikka koko putken vai onko muita vaihtoehtoja miksi se voisi olla niin laiska. kun se häviää kiihdytyksessä w124 2.0 dieselille. ja hepoissa on kuitenkin eroa jonkin verran???
Voishan se imusarjakin olla tukossa jos on pakokaasujen kierrätys toiminnassa?
Muistaakseni kattina toimii se ensimmäinen "äänenvaimentimen" näköinen pötkö siinä etupenkkien kohdalla. Heti sen takana on laippa liitos. Ota takaosa irti ja kokeile jos sitten kulkis keveämmin? Tai sitten rautakankea siihen kattiin ja romut pihalle...
Muistaakseni kattina toimii se ensimmäinen "äänenvaimentimen" näköinen pötkö siinä etupenkkien kohdalla. Heti sen takana on laippa liitos. Ota takaosa irti ja kokeile jos sitten kulkis keveämmin? Tai sitten rautakankea siihen kattiin ja romut pihalle...
Kyllä taitaa olla tuo tehottomuus enemmän tuon
moottorin ominaisuus kuin vika.
Kyllä sittä katalysaattorilla on olemassa ihan tarkoitus:
Tehtävänä on vähentää päästöjä meidän kaikkien hengitysilmasta.
Uusi katalysaattoreita saa kaupasta ja jos haluaa ostaa oikeaan hintaan niin yksi luotettava tilauspaikka on www.uni-fit.de
moottorin ominaisuus kuin vika.
Kyllä sittä katalysaattorilla on olemassa ihan tarkoitus:
Tehtävänä on vähentää päästöjä meidän kaikkien hengitysilmasta.
Uusi katalysaattoreita saa kaupasta ja jos haluaa ostaa oikeaan hintaan niin yksi luotettava tilauspaikka on www.uni-fit.de
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Katti
Otta kieroksia normaalisti?(eli yli 3000) jos ei on vika tilassa, Laittanut kuvan Katin putsauksesta Mese.fi sivuille,katti on heti turbon jälkeen
- Ahonen V
- Vakiokalustoa
- Viestit: 310
- Liittynyt: Ke 19.05.2004 12:05
- Paikkakunta: Jämsä/Jämsänkoski
- Viesti:
Ei taida heti turbon jälkeen olevia esikatteja olla kuin cdi koneisissa.
Tod.näk. 220:ssä on katti siinä ensimmäisen vaimentimen yhteydessä.
Helpoin tapa puhdistukseen taitaa olla, että pudottaa putken pois
ja tekee kattiin luukun rälläkällä yläpuolelle ja tyhjentää ylimääräiset rojut pois.
Sitten luukku mikillä umpeen ja putki paikoilleen. Ei ahdista enää.
Tod.näk. 220:ssä on katti siinä ensimmäisen vaimentimen yhteydessä.
Helpoin tapa puhdistukseen taitaa olla, että pudottaa putken pois
ja tekee kattiin luukun rälläkällä yläpuolelle ja tyhjentää ylimääräiset rojut pois.
Sitten luukku mikillä umpeen ja putki paikoilleen. Ei ahdista enää.
S202 250TDT -97 Powered by [url=http://www.turbotec.com]Turbotec[/url] & KKK
ex. w124 260E -89
ex. w124 260E -89
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 3024
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti: