200D--->Kuvia lisätty
200D--->Kuvia lisätty
Jeps eli tollanen tuli sit ton bensasyöpön tilalle.
Eli jotain ihan pientä on luvassa kunhan vaan ilmat vähän lämpenee...
VIN WDB1241201B268958
Model 200 D
Chassis 1241201B268958
Engine 601912 10 145360
Transmission 716213 01 572246
Order 0 0 529 11035
Delivery date 17.05.90
Dealer Finland (529)
Interior cloth grey (068)
Paint
735 astral silver metallic (с 01.01.1972 по 31.12.1990, с 1994)
Options
240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
341 additional lamp (с 01.09.1982)
466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
482 harder spring suspension and shock absorbers (с 01.01.1964 по 30.10.1991)
524 paintcoat preservation (с 01.01.1964)
593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
Eli jotain ihan pientä on luvassa kunhan vaan ilmat vähän lämpenee...
VIN WDB1241201B268958
Model 200 D
Chassis 1241201B268958
Engine 601912 10 145360
Transmission 716213 01 572246
Order 0 0 529 11035
Delivery date 17.05.90
Dealer Finland (529)
Interior cloth grey (068)
Paint
735 astral silver metallic (с 01.01.1972 по 31.12.1990, с 1994)
Options
240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
341 additional lamp (с 01.09.1982)
466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
482 harder spring suspension and shock absorbers (с 01.01.1964 по 30.10.1991)
524 paintcoat preservation (с 01.01.1964)
593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
Viimeksi muokannut teem085, Su 30.05.2010 01:58. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
Re: 200D
Hieno ulkoväri!!teem085 kirjoitti:Jeps eli tollanen tuli sit ton bensasyöpön tilalle.
Eli jotain ihan pientä on luvassa kunhan vaan ilmat vähän lämpenee...
VIN WDB1241201B268958
Model 200 D
Chassis 1241201B268958
Engine 601912 10 145360
Transmission 716213 01 572246
Order 0 0 529 11035
Delivery date 17.05.90
Dealer Finland (529)
Interior cloth grey (068)
Paint
735 astral silver metallic (с 01.01.1972 по 31.12.1990, с 1994)
Options
240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
341 additional lamp (с 01.09.1982)
466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
482 harder spring suspension and shock absorbers (с 01.01.1964 по 30.10.1991)
524 paintcoat preservation (с 01.01.1964)
593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Re: 200D
Oikein silmälepää, meikäläisen syntymäpäiväteem085 kirjoitti:673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
W204 -11
W124 250 Man.
W309 om603.
W124 250 Man.
W309 om603.
No niin jotakin pientä saanu aikaan tohonki rönttään...
Eli tästä lähettiin.

Mittaristo purettu.

Näin kannattaa asentaa rinkulat,itse en ainakaan niitä muuten saanu paikoilleen.

Oli vissiin pistetty vähän kirkkaampaa lamppua,niin oli päässy käymään vähän lämpimänä.

Siinä ois rinkulat paikallaan.

Nyt ois mittarikin paikoillaan,tuli paremman-näköinen kun vaihdoin ledit normi lamppujen tilalle.

Työskentelylämpötila alkoi vaan käydä turhan raikkaaksi niin en saanu vaijeria tapeltua paikoilleen...
Eli tästä lähettiin.

Mittaristo purettu.

Näin kannattaa asentaa rinkulat,itse en ainakaan niitä muuten saanu paikoilleen.

Oli vissiin pistetty vähän kirkkaampaa lamppua,niin oli päässy käymään vähän lämpimänä.

Siinä ois rinkulat paikallaan.

Nyt ois mittarikin paikoillaan,tuli paremman-näköinen kun vaihdoin ledit normi lamppujen tilalle.

Työskentelylämpötila alkoi vaan käydä turhan raikkaaksi niin en saanu vaijeria tapeltua paikoilleen...
Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
Talviloma alkoi,ja sattui sopivasti löytymään hallikin missä laittaa tuota vehjettä.
Siinä ois ensimmäisen illan tulokset.








Siinä ois ensimmäisen illan tulokset.








Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
Aika rehvakkaasti on toi A-pilarin alapää hapantunu. Mitäs möhnää sie oot sinne levittäny?
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
olisko tuohon vedetty ensin sikaa ja pelliä sialla, lopuksi joku hieno hopeamaali päällejackie kirjoitti:Aika rehvakkaasti on toi A-pilarin alapää hapantunu. Mitäs möhnää sie oot sinne levittäny?

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Mjoo... tai sitten hitsattu ja vedetty korikittiä helvetisti?
Tollasissa ruosteissa olis paljon fiksumpaa vetää pensselillä vaan helkkaristi kotelosuojaa ruosteen päälle ja antaa olla, jollei kunnolla meinaa korjata.
Ne on muuten melkeen kaikki hiukankin ruosteisemmat w124 ja w201 koriset tollasessa kunnossa sieltä lokarin takaa, kunhan repii ne tehtaan korikitit pois... Se mätä on siellä alla...
Omat nelisen vuotta sitten. Ei ihan yhtä pahat, mutta melkeen.
http://koti.mbnet.fi/whaeva/M%C3%A4d%C3%A4t.jpg
Kuvassa ei tosiaan oo massoja vielä putsailtu. Tossakin kävi niinkuin aina, putsauksen yhteydessä tietysti mätä "levisi" vielä reilusti.
Tollasissa ruosteissa olis paljon fiksumpaa vetää pensselillä vaan helkkaristi kotelosuojaa ruosteen päälle ja antaa olla, jollei kunnolla meinaa korjata.
Ne on muuten melkeen kaikki hiukankin ruosteisemmat w124 ja w201 koriset tollasessa kunnossa sieltä lokarin takaa, kunhan repii ne tehtaan korikitit pois... Se mätä on siellä alla...
Omat nelisen vuotta sitten. Ei ihan yhtä pahat, mutta melkeen.
http://koti.mbnet.fi/whaeva/M%C3%A4d%C3%A4t.jpg
Kuvassa ei tosiaan oo massoja vielä putsailtu. Tossakin kävi niinkuin aina, putsauksen yhteydessä tietysti mätä "levisi" vielä reilusti.

Reikä on, paikattu tosiaan hitsaamalla peltiläpyskä siihen ja sitten laitoin wurthin korimassaa päälle.
Sauma oli muuten täysin vaihto kunnossa,joten rappasin irtoruosteet vaan pois ja maalia päälle.
ps:tuo maali mitä laitoin on muuten motipin tuote minkä otin hyllystä värinumeron perusteella,eli sama ku ois vannehopeaa ostanu...
Sauma oli muuten täysin vaihto kunnossa,joten rappasin irtoruosteet vaan pois ja maalia päälle.
ps:tuo maali mitä laitoin on muuten motipin tuote minkä otin hyllystä värinumeron perusteella,eli sama ku ois vannehopeaa ostanu...
Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
Ois kannattanu ehkä jotakin happoa laittaa alle ennenkun vetää sikaa sun muita mömmöjä, sitte vaan paljon kotelsuojaa ja alustamassaa yms että olis mahdollisimman hyvin suojassa kosteudelta. Nuo sprei maalit ei hidasta kyllä yhtään ruostumista, varsinkaan jotku normi vannehopeat yms, missä ei ole ruosteenestopigmenttiä.
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
tuskin tuo nyt mikään entisöinti projekti sentään on
kunhan nyt enimmät reijät on tukossa, ettei kovin kovaa tuule jalkatilassa ajettaessa, niin hyvin se vielä muutaman vuoden menee
vähän tuollaista kuvittelisin omistajallakin olevan mielessä 
se on sitten jo kuukauden homma, tuollainen etulokasuojan vaihtokin, jos sen kunnolla tekee, eli korjaa kaikki eteen tulevat viat ja ruosteet kunnolla...



se on sitten jo kuukauden homma, tuollainen etulokasuojan vaihtokin, jos sen kunnolla tekee, eli korjaa kaikki eteen tulevat viat ja ruosteet kunnolla...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Mutta samalla vaivalla sen vois tehdä edes suurinpiirtein kunnolla, ja hommaa ei olis yhtään sen enempää ollut. Lopputulos ainakin olis hitusen parempi/kestävämpinapa kirjoitti:tuskin tuo nyt mikään entisöinti projekti sentään onkunhan nyt enimmät reijät on tukossa, ettei kovin kovaa tuule jalkatilassa ajettaessa, niin hyvin se vielä muutaman vuoden menee
vähän tuollaista kuvittelisin omistajallakin olevan mielessä
se on sitten jo kuukauden homma, tuollainen etulokasuojan vaihtokin, jos sen kunnolla tekee, eli korjaa kaikki eteen tulevat viat ja ruosteet kunnolla...


Viimeksi muokannut TeamAhma, To 25.02.2010 15:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
on siinä enemmän hommaa, kun hitsataan ja rakennetaan koko keula uusiksi
jousikupit uusiksi, iskarit ja jouset uusiksi, tukivarret uusiksi jne. jos siis kunnolla tekee 
mullakin meni takanavan vaihtamiseen n. kuukausi, kun homma karkas vähän käsistä


mullakin meni takanavan vaihtamiseen n. kuukausi, kun homma karkas vähän käsistä

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Nyt oli tietääkseni puhe lokasuoja vaihtamisesta ja sen alta löytyvistä ruoste vioista, eikä koko etuppään vaihtamisesta saati sen rakentamisestanapa kirjoitti:on siinä enemmän hommaa, kun hitsataan ja rakennetaan koko keula uusiksijousikupit uusiksi, iskarit ja jouset uusiksi, tukivarret uusiksi jne. jos siis kunnolla tekee
mullakin meni takanavan vaihtamiseen n. kuukausi, kun homma karkas vähän käsistä

Lähinnä eri aineita käyttämällä lopputulos olis voinu olla vähän parempi. Mutta kukin tekee tyylillään

http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
Kandee muistaa muuten passata se tarvikelokari kunnolla ennen maalausta. Ei hääviltä näytä muuten. Omat tarvikelokarit sai pakkeloida tosi monesta paikasta ja ottaa rälläkällä hiukan siivuakin pois, että sai istumaan edes jotenkin. Ei oo oikeen istuvimmasta päästä nää... Vaikka omatkin oli kaikista laadukkaimmiksi tarvikepelleiksi kehutut klockerholmit. Maalauksen jälkeen niitä ei viittis enää kolhia.
tunkinpaikat oli kaikki aikalailla samassa kunnossa kuin tämäkin.Rappasin enimmät pois, ja laitoin maalit ja massat päälle.

Vänkärinpuoli ei ollut lähellekkään,niin paha kuin kuskinpuoli. Saumamassaa joutui jopa lämmittämään että lähti kokonaan irti.

pohjamaalit.

Massat. Laitoin tuon päälle vielä kotelosuoja-aineen,niin jospa se menis vähän aikaa.

Uusi suoja sisäpuolelta maalattuna ja massattuna.

Varmaanki auton ainoa ruosteeton osa. Löysin uuden luukun, joka oli Espanjan tuontiautosta.

Sisältä.

Paikallaan. Tuli vain mutkia matkaan,kun tuo luukku oli vanhemmasta mallista,niin siinä ei ollut verhoilun kiinnikkeille ollenkaan reikiä.
Maalasin muutaman poraruuvin mustaksi ja laitoin niillä sen kiinni.

Lampun alla oleva mätä.

Puhdistettuna.

Ajattelin että tuskin tuo nyt niin paha on.

Olin väärässä.

Toinen puoli oli aika terve.

pohjamaalissa.

Vähän korkeammalla,niin helpottaa ovien kanssa.


Vänkärinpuoli ei ollut lähellekkään,niin paha kuin kuskinpuoli. Saumamassaa joutui jopa lämmittämään että lähti kokonaan irti.

pohjamaalit.

Massat. Laitoin tuon päälle vielä kotelosuoja-aineen,niin jospa se menis vähän aikaa.

Uusi suoja sisäpuolelta maalattuna ja massattuna.

Varmaanki auton ainoa ruosteeton osa. Löysin uuden luukun, joka oli Espanjan tuontiautosta.

Sisältä.

Paikallaan. Tuli vain mutkia matkaan,kun tuo luukku oli vanhemmasta mallista,niin siinä ei ollut verhoilun kiinnikkeille ollenkaan reikiä.
Maalasin muutaman poraruuvin mustaksi ja laitoin niillä sen kiinni.

Lampun alla oleva mätä.

Puhdistettuna.

Ajattelin että tuskin tuo nyt niin paha on.

Olin väärässä.

Toinen puoli oli aika terve.

pohjamaalissa.

Vähän korkeammalla,niin helpottaa ovien kanssa.

Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
Työt, ruvennu hidastamaan tämänki laittoa.
Tuossa jotain pientä...
Neulojen värit kopsasin suoraan "jounsilta",ja rapsuttelin nuo turhat viivat pois.

Oli päässy mukavasti muhimaan nuo ovet.


Väriä vaille.

Tuossa jotain pientä...
Neulojen värit kopsasin suoraan "jounsilta",ja rapsuttelin nuo turhat viivat pois.

Oli päässy mukavasti muhimaan nuo ovet.


Väriä vaille.

Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
Itekki kyllä tykkään! Tuli vaan mieleen siinä rapsutellessa, että tais olla turhamaisinta mitä oon tehny 

Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
Auton, maalaus siirtyi pari viikkoa eteenpäin töiden takia:(
Joten aloin kattelemmaan noita puskureita uudessa valossa...
Takapuskurissa oli pari halkeamaa,ja korjasin ne tällä tavoin.
Porasin reikiä halkeaman kummankin puolin,pienempi rerä ois tietty ollu parempi,mut ei lootasta löytyny ku tuo niin sai kelvata...

Rautalangalla vedin siksakkia tiukasti...

Sulattelin kolvilla langat muovin sisään. Hiukka hiomapaperia ja kittiä niin hyvä tulee...

Sisäpuolelta


Joten aloin kattelemmaan noita puskureita uudessa valossa...
Takapuskurissa oli pari halkeamaa,ja korjasin ne tällä tavoin.
Porasin reikiä halkeaman kummankin puolin,pienempi rerä ois tietty ollu parempi,mut ei lootasta löytyny ku tuo niin sai kelvata...

Rautalangalla vedin siksakkia tiukasti...

Sulattelin kolvilla langat muovin sisään. Hiukka hiomapaperia ja kittiä niin hyvä tulee...

Sisäpuolelta


Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
Koittihan se odotettu päivä,eli huomenna kiikutan maalaamolle tuon ja pe-la pitäs olla auto maalattuna ja voi aloittaa kasaamisen.
Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
Tämän päivän satoa.


Auto jäi uuniin oottelemaan hiontavärit päällä ja sisäosat maalattuna:)
Huomenna vielä vähän hinkkaamista,niin pääsee vetämään värit päälle!


Auto jäi uuniin oottelemaan hiontavärit päällä ja sisäosat maalattuna:)
Huomenna vielä vähän hinkkaamista,niin pääsee vetämään värit päälle!
Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-