Tämä tuntuu aivan huuhaalta, mutta kaveri sai neuvon samanlaisessa tilanteessa vaihtaa parkkipolttimo taakse, vaikka se olisi ehjäkin. Ja homma toimi. Saa uskoa ken tahtoo.
vito, 2002 112cdi rajoittaa kierrokset 3000 ajossa ja vedot on hukassa. jossain vaiheessa kuului plops tms ääni, joten olisiko sieltä joku ilmaputki irti? vika ilmeni jo ennen tuota ääntä, mutta ei kauaa, joitakin kilometrejä?
Kurkkaappa onko kannen kohdalla, imuputkesta lähtevä T-haaroittuva putki irronnut. Mulla joskus irtosi toi "huohotin" putki ja ei kiertäny kun ton 3000, mutta samalla käynti ääni kuulosti metallisemmalta.
Transporter T5 -03
vito 108Cdi -99 Ex auto
ford escort mk1 4x4 cosworth
testeri ei sanonut yhtikäs mitään. se kai nollattiin ja huomenna uudelleen koittamaan onnea. Vikaa on siis edelleen. Korjaamoukkeli sanoi että luultavimmin PA-suodatin. Testerissä käyttö ei maksanut kuulema mitään!!
.
Mene semmoiseen paikkaan, missä on mersun Staari, tai vähintään joku Boschin testeri.
Aina tulee vikamuistiin huomautus, kun vikatilakin tulee, aina.
Kaikkea tietoa ei vaan saa ulos, kun staarilla.
Tosin vikatila tulee mieluummin kymmenestä ihan musta syystä...mutta jos suodatinta ei ole "koskaan" vaihdettu niin vaihda se ensin. Dieselisuodattimet kannattaa vaihtaa vuosittain. ... ja tosiaan paikkaan, jossa ymmärretään tietokonemoottorin päälle, eikä suositella heti dieselsuodatinta
Suodatin vaihettu ja irtonainen letku kiristelty takaisin Suodatin on vaihdettu yli 2 vuotta sitten. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo. Huomenna pääsen ite ajeleen sillä. Sitä ennen ei auto liiku mihkään.