Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
timo ahola
Sisäänajossa
Viestit: 12 Liittynyt: Ke 29.08.2007 12:22
Viesti
Kirjoittaja timo ahola » Ke 11.03.2009 13:25
Okei. Autoni on 124 E200D -95. Ongelma on tämä: srs-valo ei syty. Onko vinkkejä?
Kaikilla muilla tuntuu valot jäävän palamaan mutta minulla ei edes syty
gianell
Vakiokalustoa
Viestit: 113 Liittynyt: Ma 10.04.2006 15:28
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja gianell » Ke 11.03.2009 13:36
Srs valon poltin palanut?
Jani426
Mersumies
Viestit: 739 Liittynyt: Su 03.02.2008 10:09
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja Jani426 » Ke 11.03.2009 13:52
Oma veikkaus on että puuttuu koko polttimo, ellei ole toiminut aiemmin. Eli ei muuta kuin mittaristoa irroittamaan, ja katsomaan mitä löytyy tai puuttuu.
r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE ,
w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Night-Wind
Vakiokalustoa
Viestit: 412 Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta
Viesti
Kirjoittaja Night-Wind » Ke 11.03.2009 14:01
Ja ne polttimot saa vaihdettua ilman että ottaa mittaristoa irti, ainakin minä sain 126:sessa.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
laineracing
Mersumies
Viestit: 2687 Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna
Viesti
Kirjoittaja laineracing » Ke 11.03.2009 14:04
mittaristo vaan helpompi irrottaa kun muut jutut että saa polttimoita vaihdettua
Night-Wind
Vakiokalustoa
Viestit: 412 Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta
Viesti
Kirjoittaja Night-Wind » Ke 11.03.2009 14:07
Ei siitä tarvi ottaa kun se yksi suoja pois ja ihan parin minuutin homma.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
laineracing
Mersumies
Viestit: 2687 Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna
Viesti
Kirjoittaja laineracing » Ke 11.03.2009 14:11
Night-Wind kirjoitti: Ei siitä tarvi ottaa kun se yksi suoja pois ja ihan parin minuutin homma.
mittaristossa menee minuutti
timo ahola
Sisäänajossa
Viestit: 12 Liittynyt: Ke 29.08.2007 12:22
Viesti
Kirjoittaja timo ahola » To 12.03.2009 16:12
Okei. Poltin on paikoillaan ja se on ehjä. Eikö ole kellään ollut samaa vaivaa? Kiitokset huomiostanne tähän asti.
timo ahola
Sisäänajossa
Viestit: 12 Liittynyt: Ke 29.08.2007 12:22
Viesti
Kirjoittaja timo ahola » To 12.03.2009 23:19
Voisi tietty ryöstää virrat ABS:n valolta. Syttyy ja sammuu sitte samaa tahtia...
timo ahola
Sisäänajossa
Viestit: 12 Liittynyt: Ke 29.08.2007 12:22
Viesti
Kirjoittaja timo ahola » Ti 17.03.2009 21:07
Selvisi tämäkin juttu.
Fenton
Mersumies
Viestit: 1294 Liittynyt: Ma 17.09.2007 16:52
Paikkakunta: Nastola
Viesti
Kirjoittaja Fenton » Ke 18.03.2009 13:01
Miksei kukaan ikinä kerro mikä siellä oli vikana?
V*tuttaa lukea jonkun vianetsinnästä ja lopputulemana kerrotaan vaan, että selvisi.
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Harri126
Mersumies
Viestit: 2276 Liittynyt: Ke 16.05.2007 13:58
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Harri126 » Ke 18.03.2009 16:37
Juu, juttua kehiin!
-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna