Garrett kopioturbot ?

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
suti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: Ti 10.03.2009 01:16
Paikkakunta: Turun kupeessa

Garrett kopioturbot ?

Viesti Kirjoittaja suti »

Vein oman Garrett gt20 reparille varmuudenvuoksi tarkistettavaksi kun on muutenkin konehuone tyhjänä.
Tuomio oli tyly: Vaikka laittaisikin korjaussarjan, ei tulisi pitkäikäinen, koska akselin tiivistepinta oli kulunut. Myös imupuolen siipienkärjistä reilusti kulunut..
Uusi keskiosa kaikkinensa reilut 650€, mutta onpahan sitten käytännössä uusi.
Näyttää olevan markkinoilla edullisesti Garrett"kopioita". Onko jollain kokemuksia ko. fööneistä ????
Vitolla on tarkoitus kuljettaa työkalupakkeja työmaalle, eikä siksi että sillä pystyisi niitä kuljettamaan..
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Garrett kopioturbot ?

Viesti Kirjoittaja veskola »

Halvalla ei saa hyvää. (= ainoa kokemus joka minulla on)
Lisää tietoa: www.skg.fi
Turbo-eemeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Garrett kopioturbot ?

Viesti Kirjoittaja Turbo-eemeli »

Sen olen kuullut, et bitelman saabbilainen olis ollut garrettin tehtaan testipengissä ja oli hajonnut.
Hullu jätkä tykkää pyörivästä. www.lds-turbo.fi
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3966
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: Garrett kopioturbot ?

Viesti Kirjoittaja tomant »

Turbo-eemeli kirjoitti:Sen olen kuullut, et bitelman saabbilainen olis ollut garrettin tehtaan testipengissä ja oli hajonnut.
OT: Bilteman Volvon Mitsubishi-turbon kopiot ovat ainakin tosi krouvia tekoa. Volvofoorumilla oli joku joutunut sellaisen palauttamaan, koska siivet otti runkoon kiinni. Toisin sanoen Bilteman halvat kopiot eivät ainakaan vakuuta laadullaan.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Vastaa Viestiin