Vein oman Garrett gt20 reparille varmuudenvuoksi tarkistettavaksi kun on muutenkin konehuone tyhjänä.
Tuomio oli tyly: Vaikka laittaisikin korjaussarjan, ei tulisi pitkäikäinen, koska akselin tiivistepinta oli kulunut. Myös imupuolen siipienkärjistä reilusti kulunut..
Uusi keskiosa kaikkinensa reilut 650€, mutta onpahan sitten käytännössä uusi.
Näyttää olevan markkinoilla edullisesti Garrett"kopioita". Onko jollain kokemuksia ko. fööneistä ????
Garrett kopioturbot ?
Garrett kopioturbot ?
Vitolla on tarkoitus kuljettaa työkalupakkeja työmaalle, eikä siksi että sillä pystyisi niitä kuljettamaan..
Re: Garrett kopioturbot ?
Halvalla ei saa hyvää. (= ainoa kokemus joka minulla on)
Lisää tietoa: www.skg.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 378
- Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
- Paikkakunta: Kangasala
- Viesti:
Re: Garrett kopioturbot ?
Sen olen kuullut, et bitelman saabbilainen olis ollut garrettin tehtaan testipengissä ja oli hajonnut.
Hullu jätkä tykkää pyörivästä. www.lds-turbo.fi
Re: Garrett kopioturbot ?
OT: Bilteman Volvon Mitsubishi-turbon kopiot ovat ainakin tosi krouvia tekoa. Volvofoorumilla oli joku joutunut sellaisen palauttamaan, koska siivet otti runkoon kiinni. Toisin sanoen Bilteman halvat kopiot eivät ainakaan vakuuta laadullaan.Turbo-eemeli kirjoitti:Sen olen kuullut, et bitelman saabbilainen olis ollut garrettin tehtaan testipengissä ja oli hajonnut.
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020