Mikä mersun malli?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
teesi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Ke 02.04.2008 19:10

Mikä mersun malli?

Viesti Kirjoittaja teesi »

Jäi kaivelemaan, kun näin pari viikkoa sitten Forumin parkkihallissa hienon neliovisen coupe-mersun ja nyt en löydä netistä tietoa vastaavasta autosta.

Ulkoisilta mitoiltaan se oli tämän uudehkon cls:n luokkaa tai isompi. Muistikuvani mukaan perässä luki cel ja 630, mutta eihän tuollaista cel:iä tunnu olevan olemassakaan? Sisätiloilta auto ei muistuttanut oikein mitään viime aikojen mersua, mutta oli erikoisen tyylikkään oloinen. Oma arvio oli, että auto oli kymmenisen vuotta vanha.
Avatar
arto79
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 436
Liittynyt: Ma 05.06.2006 19:07
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja arto79 »

Eihän mersulta ole neliovisia coupe-malleja kuin tuo CLS..?

Olisko tuo auto kuitenkin ollut W220 tai W140 600SEL?
E220CDI 2013 (w212 fl)
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13725
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

arto79 kirjoitti:Eihän mersulta ole neliovisia coupe-malleja kuin tuo CLS..?

Olisko tuo auto kuitenkin ollut W220 tai W140 600SEL?
Ei se voinut olla CLS kun teesi sanoi että auto oli hieno. :wink: Vitsi, vitsi, ei makuasioista kannata väitellä.

Mutta oliko se varmasti neliovinen? Rekisterinumerokin auttaisi, otitko kuvan?
Avatar
pforsell
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 456
Liittynyt: Ti 19.09.2006 15:15
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja pforsell »

DBFI kirjoitti: Ei se voinut olla CLS kun teesi sanoi että auto oli hieno. :wink: Vitsi, vitsi, ei makuasioista kannata väitellä.
Makuasioista ei voi väitellä, mutta huonosta mausta saa huomauttaa. :lol: :lol:

Minun mielestäni CLS on ehdottomasti ulkoisesti yksi kaikkien aikojen kauneimmista neliovisista autoista. Sisätilat eivät ole ihan niin onnistuneet ja taitaa koko auto ulkokuorta lukuunottamatta olla tehty E-sarjalaisen osista? Sama akseliväli viittaisi samaan pohjalevyyn ja ratti/vaihteenvalitsin ja hallintanamiskat ovat samoja.

Kaunis auto kuin mikä, mutta kyyti ei eronnut E-sarjalaisesta yhtään. Tai sitten olen tullut vain liian vanhaksi.

Enkä tätä kirjoittanut nyt mitenkään vakavissani, on helppo uskoa että CLS jakaa mielipiteet kyllä ihan tasan keskeltä poikki, sitä joko rakastaa tai kerta kaikkiaan inhoaa.

Mutta hei takaisin topicciin, jos joku on rakentanut CL:stä oman Lang Limousine -version? :shock:
W166 ML350 BE 4Matic '13
S205 C200 4Matic '17 (vaimon)

ex: V220 S430 4Matic Lang '05
ex: S203 C180 Kompressor Avantgarde '06 (vaimon)
ex: S211 E270 CDI '04
ex: W211 E320 CDI '03
ex: 7xVolvo
Avatar
jva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2510
Liittynyt: Pe 11.07.2003 18:20

Viesti Kirjoittaja jva »

pforsell kirjoitti:
DBFI kirjoitti: Kaunis auto kuin mikä, mutta kyyti ei eronnut E-sarjalaisesta yhtään. Tai sitten olen tullut vain liian vanhaksi.
Tuostahan voisi päätellä että ilmeisesti Eemelin kyydissä on jotakin vikaa.. :shock: :)

CLS on muotoilultaan erittäin hyvännäköinen auto ja mitä pidempään niitä katselee sitä paremmilta ne alkavat näyttämään meikäläisen silmään.
Sitä en kyllä varsinaisena puutteena pitäisi että jos/kun kyyti on samaa luokkaa kuin E-sarjalaisessakin.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
teesi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Ke 02.04.2008 19:10

Viesti Kirjoittaja teesi »

[Mutta oliko se varmasti neliovinen? Rekisterinumerokin auttaisi, otitko kuvan?[/quote]


Jos olisin tajunnut tarkemmin laittaa tiedot ylös, mitään "ongelmaa" ei varmaan olisi. Mutta tuosta neliovisuudesta en voi enää olla varma, kun sellaista autoa ei tosiaan taida olla olemassakaan? Auto oli joka tapauksessa iso ja muodoiltaan sekä sisustukseltaan erilainen kuin nämä c- ja e-sarjoihin perustuvat coupet. Sanoin lapsillenikin siinä ohi mennessä, että tuollaisen hankkimiseen ei ole mitään järkiperusteita, vaan rahaa täytyy olla jo niin paljon, ettei sen käyttämisellä ole mitään väliä. Vastaava fiilis tuli, kun Monacon rantakadulla katseli ferrareita sun muita.
Avatar
Esa H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: To 18.12.2003 11:02
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Esa H. »

CLS:
Kuva
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)

ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Avatar
Polku
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 36
Liittynyt: Ma 17.09.2007 19:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Polku »

Olisko tuo sitten mersu ollu ollenkaan? Mietin ettei suomeen olisi esimerkiksi tuommoista eksyny? Tai tuommosta?

Pari tuollaista villiä heittoa :D
teesi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Ke 02.04.2008 19:10

Viesti Kirjoittaja teesi »

Polku kirjoitti:Olisko tuo sitten mersu ollu ollenkaan? Mietin ettei suomeen olisi esimerkiksi tuommoista eksyny? Tai tuommosta?

Pari tuollaista villiä heittoa :D


Ai tuollaisiakin on :D

Auto ei ollut ihan noin uusi, ja kulmat olivat terävämpiä. Kokoluokka ei jäänyt tuosta paljon. Kuvittelin kyllä nähneeni tähden jossain. :shock:
Avatar
Wile
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 238
Liittynyt: Ke 06.08.2003 19:36

Viesti Kirjoittaja Wile »

Lexus? LS 600h?

CLS on E-sarjalaisen pohjalle rakennettu tosiaan, ajettavuudeltaan hitusen sporttisempi, ohjaus on jokseenkin tarkemmaksi viritetty. Takana on tilat kahdelle ja keskipaikkaa ei ollenkaan, sanoisin n. 185-senttinen vielä sopii. Perheessä on yksi CLS ja tätä parempaa kuvaa en ole onnistunut siitä vielä nappaamaan.

Kuva
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Nimimerkille Polku tiedoksi.

Maybacheja on Suomessa 2 kappaletta, joista toinen on Sievissä ja toinen epäilysten mukaan Helsingissä.

Yksi SLR:kin kävi, mutta se lähti eurooppaan, ilmeisesti Saksaan.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
JeremyH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2603
Liittynyt: Su 21.12.2008 15:50
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja JeremyH »

No eipä tämä nyt oikein osu mutta heitämpä veikkauksen minäkin:
Kuva
Mesedesi kirjoitti:Maybacheja on Suomessa 2 kappaletta
Nimimerkille Mesedesi tiedoksi. Itse olen nähnyt suomessa enemmän Maybacheja kuin minulla on sormia (tosin lähes kaikki RUS kilvissä) ja niitä liikkuu myös Hell-singissä. 7 tielle päivystämään niin pääset itsekkin näkemään :wink:
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin

En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13725
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

On se CLS ihan näyttävä auto. MB:ltä taitavasti tehty kun E on lyöty katosta vähän lyttyyn ja siinä etumuovit ja takapuskuri on samalla venynyt vähän ja tuosta hintalappua on korjattu, ei sentään ihan tuplaten. Kyllä CLS:n osat ovat E-mersusta (W211) todella tarkkaan, tietenkin peltejä ja joitakin sisustan osia lukuunottamatta.

Jotkut kertova vakavissaan harkinneensa CLS:n ja S:n väliltä auton ostoa, ulkopuolelta tulee mielikuva isosta autosta.
Avatar
Wile
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 238
Liittynyt: Ke 06.08.2003 19:36

Viesti Kirjoittaja Wile »

No, DBFI voi sitten kertoa että miten Mersun olisi pitänyt CLS hoitaa, onhan tuo ihan yleisessä ja virallisessa tiedossa että auto perustuu W211 malliin. Samaten kuten CL perustuu Ässään ja niin edelleen. Ja on tääkin Mersupalsta kun W211:ta suorastaan vähätellään rivien välissä? :lol:

Mistä lähtien CLS:aa on muuten myyty E-sarjan aloitusmallin koneella, kun puhut "tuplahinnasta"?

Ja kun katsot valmistusmääriä niin siinä löydät myös perustetta hinnoille. CLS:aa on valmistettu kolmasosa siitä mitä esimerkiksi nykyistä Ässää.

Yleensä tosin toisen Mersuharrastajan ei tarvitse perustella toiselle autonsa hintaa... Noh, maailma muuttuu.
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

CLS:stä joko tykkää tai ei ite kuulun tohon ensimmäiseen kastii.

Yllättävästi tuntu siltä että muut automerkit rupee kopioimaan tätä korimallia.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
jva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2510
Liittynyt: Pe 11.07.2003 18:20

Viesti Kirjoittaja jva »

DBFI kirjoitti:On se CLS ihan näyttävä auto. MB:ltä taitavasti tehty kun E on lyöty katosta vähän lyttyyn ja siinä etumuovit ja takapuskuri on samalla venynyt vähän ja tuosta hintalappua on korjattu, ei sentään ihan tuplaten. Kyllä CLS:n osat ovat E-mersusta (W211) todella tarkkaan, tietenkin peltejä ja joitakin sisustan osia lukuunottamatta.

Jotkut kertova vakavissaan harkinneensa CLS:n ja S:n väliltä auton ostoa, ulkopuolelta tulee mielikuva isosta autosta.
Tähän liittyen kysyn ihan samaa kuin Wile. Miten se tekee CLS:stä huonomman tai mitenkään antaa sille negatiivista sävyä että se perustuu samaan tekniikkaan kuin E-sarja?!

Tottakai saman valmistajan autot perustuvat hyvinkin samaan tekniikkaan niin Mersulla kuin muillakin ja jos niin ei olisi niin tuskin pystyisi sellainen valmistaja toimimaan markkinoilla tänä päivänä kovin pitkään, kustannukset kun nousisivat aikamoisiksi jos jokainen malli olisi täysin oma mallinsa.

E-sarja taitaa olla maailmanmittakaavassa Mersun tärkein malli myynnin kannalta ja jo siinä on riittämiin perustetta sille että E-sarja tuskin on Mersu huonoimmasta päästä ja siinäkin mielessä CLS:n perustuminen siihen ei vähennä CLS:n arvoa.
Ymmärrän hyvin myös sen jos joku harkitsee samalla budjetilla täysillä varusteilla olevaa CLS:ää samanhintaisen S:n sijaan. Luultavasti en itsekään valitsisi Ässää, vaan CLS:n tuossa em tilanteessa.

Ei se, että saman valmistajan eri malleissa on paljon yhteistä tekniikkaa, tee niistä samoja autoja eri kuorissa. Tuskin kovin moni näkee CL:n S-sarjan coupena tai SL:n CL-sarjan roadsterina, vaikka noissakin on vuosien mittaan käytetty hyvin paljon samaa tekniikkaa ja samoja teknisiä ratkaisuja.

Jopa Maybach, jonka valmistusmäärät siis ovat pieniä ja autoja tehdään suhteellisen yksilöllisesti tilausten mukaan, käyttää Mersumalliston tekniikkaa aikalailla, mutta silti Maybach on Maybach eikä S-sarjaa eri kuorissa.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13725
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Manu300cea24 kirjoitti:CLS:stä joko tykkää tai ei ite kuulun tohon ensimmäiseen kastii.

Yllättävästi tuntu siltä että muut automerkit rupee kopioimaan tätä korimallia.
Kommenteista huomaa että ainakin auto on joillekin kovin arka paikka. Jos siitä tykkää niin mitä väliä sillä on mitä muut siitä sanovat?

Ja minä nimenomaan kehuin miten mersu on osannut hoitaa hintadifferentioinnin. W211:n on ollut itsellänikin, en sitä aliarvioinut vaikka ei sen takia autoa tarvitse maailman parhaaksikaan kehua.

Ja kyllä se CLS nauttii E:n myyntiluvuista myös vaikka peltejä ei yhtä paljoa prässätäkään noilla muoteilla.

Mielestäni jo kirjoitinkin että CLS on näyttävä auto, miten minun sitä olisi vielä pitänyt kehua että arvoisat omistajat olisivat tunteneet olonsa palstalla miellyttäväksi?

Kopioinnista puheenollen, eikö Audi ole yrittänyt hyödyntää samaa ideaa aika tarkkaan kopioimalla, ei ihan yhtä onnistuneesti mutta yllättävän hyvin.
Avatar
JeremyH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2603
Liittynyt: Su 21.12.2008 15:50
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja JeremyH »

Kun unohdetaan nämä moottorittomat E-sarjalaiset (alle 3litraa), niin silloin ei E:n ja CLS:n hinnoissa ole suurtakaan eroa.
Itse en CLS:n ulkonäköä suuremmin ihaile mutta ei se mikään rumakaan ole. Etuvalot jos muutettaisiin joksikin muuksi (en tiedä minkälaisiksi) niin silloin CLS saattaisi löytyä minunkin pihastani.
Viininpunaisena CLS on todella hjuva :P
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin

En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13725
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

JeremyH kirjoitti:Kun unohdetaan nämä moottorittomat E-sarjalaiset (alle 3litraa), niin silloin ei E:n ja CLS:n hinnoissa ole suurtakaan eroa.
Itse en CLS:n ulkonäköä suuremmin ihaile mutta ei se mikään rumakaan ole. Etuvalot jos muutettaisiin joksikin muuksi (en tiedä minkälaisiksi) niin silloin CLS saattaisi löytyä minunkin pihastani.
Viininpunaisena CLS on todella hjuva :P
Kaksi viidestä CLS:n Suomi-hinnaston malleista on alle kolmelitraisia. Vertailun vuoksi vaikka tuo E320CDI joka taisi maksaa viimeisillään 64450 kun CLS320CDI maksaa nyt 87900. Tiedän että CLS:n ostajille tuo erotus on pikkuraha. :)
Avatar
Division
Mersumies
Mersumies
Viestit: 775
Liittynyt: Ti 29.01.2008 21:58

Re: Mikä mersun malli?

Viesti Kirjoittaja Division »

teesi kirjoitti:Jäi kaivelemaan, kun näin pari viikkoa sitten Forumin parkkihallissa hienon neliovisen coupe-mersun ja nyt en löydä netistä tietoa vastaavasta autosta.

Ulkoisilta mitoiltaan se oli tämän uudehkon cls:n luokkaa tai isompi. Muistikuvani mukaan perässä luki cel ja 630, mutta eihän tuollaista cel:iä tunnu olevan olemassakaan? Sisätiloilta auto ei muistuttanut oikein mitään viime aikojen mersua, mutta oli erikoisen tyylikkään oloinen. Oma arvio oli, että auto oli kymmenisen vuotta vanha.
Eihän se ollut joku näistä videoclipin kopiomersuista?

http://www.youtube.com/watch?v=PG3rbaYGrCc

Mm. SsangYong Charmanista löytyy muistaakseni esim. CL 600 yms. perätekstillä olevia kulkineita.

Helsingissä ja Espoossa pyörii 1-2 hopeista mallia ainakin, jotka näyttää mersun e-mallin ja jonkun coupen sekoitukselta.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Avatar
Juselius
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Pe 07.10.2005 13:44
Paikkakunta: Helsinki, stressikylä.

Re: Mikä mersun malli?

Viesti Kirjoittaja Juselius »

Division kirjoitti:Eihän se ollut joku näistä videoclipin kopiomersuista?

http://www.youtube.com/watch?v=PG3rbaYGrCc


Ai miten niin lievästi kopioita tosiaan? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ihan suorastaan helvetin härskiä touhua, mutta se ei ole mitään uutta kaukoidän ihmemiesten tuunatessa tavaraa kasaan, milloin missäkin asiassa. Pääsääntöisesti saavat kuitenkin vain pelkkää paskaa ja myrkkyjä täynnä olevia tuotteita aikaan. Joten, kun lapussa lukee made in china, niin onnea ostajalle, sitä tarvitaan ennekuin ehtii lääkäriin. :!:
420SE -93 (W140, 2005 tuotu kulkine)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)

"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)

"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
teesi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Ke 02.04.2008 19:10

Re: Mikä mersun malli?

Viesti Kirjoittaja teesi »

Division kirjoitti:
teesi kirjoitti:Jäi kaivelemaan, kun näin pari viikkoa sitten Forumin parkkihallissa hienon neliovisen coupe-mersun ja nyt en löydä netistä tietoa vastaavasta autosta.

Ulkoisilta mitoiltaan se oli tämän uudehkon cls:n luokkaa tai isompi. Muistikuvani mukaan perässä luki cel ja 630, mutta eihän tuollaista cel:iä tunnu olevan olemassakaan? Sisätiloilta auto ei muistuttanut oikein mitään viime aikojen mersua, mutta oli erikoisen tyylikkään oloinen. Oma arvio oli, että auto oli kymmenisen vuotta vanha.
Eihän se ollut joku näistä videoclipin kopiomersuista?

http://www.youtube.com/watch?v=PG3rbaYGrCc

Mm. SsangYong Charmanista löytyy muistaakseni esim. CL 600 yms. perätekstillä olevia kulkineita.

Helsingissä ja Espoossa pyörii 1-2 hopeista mallia ainakin, jotka näyttää mersun e-mallin ja jonkun coupen sekoitukselta.

Juu, ei ainakaan mikään noilla videoilla näkynyt auto, mutta kuten alun perinkin kirjoitin, se ei ollut ihan uusi. Väriltään se oli kyllä juuri tuollainen hopean sävyinen. Auto oli kohtalaisen leveä, ja keskikonsolista jäi mieleen vaaleapohjainen kello, jolla ei ollut mitään tekemistä 211-sarjan avantgarde-mallin kanssa.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14193
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Mikä mersun malli?

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

teesi kirjoitti: Juu, ei ainakaan mikään noilla videoilla näkynyt auto, mutta kuten alun perinkin kirjoitin, se ei ollut ihan uusi. Väriltään se oli kyllä juuri tuollainen hopean sävyinen. Auto oli kohtalaisen leveä, ja keskikonsolista jäi mieleen vaaleapohjainen kello, jolla ei ollut mitään tekemistä 211-sarjan avantgarde-mallin kanssa.
http://www.freewebs.com/b744skipper/Mer ... or%203.jpg

Linkissä kuva W221 eli nykyisen S-mallin sisustuksesta, jossa vaalea pohjainen kellukka. Ulkokuva JeremyH:n viestissä ylempänä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
teesi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Ke 02.04.2008 19:10

Re: Mikä mersun malli?

Viesti Kirjoittaja teesi »

Timo L. kirjoitti:
http://www.freewebs.com/b744skipper/Mer ... or%203.jpg

Linkissä kuva W221 eli nykyisen S-mallin sisustuksesta, jossa vaalea pohjainen kellukka. Ulkokuva JeremyH:n viestissä ylempänä.
Myönnetään, että kirjoittamani havainnot tukisivat juuri tätä. Silti itsekseni ihmettelen, mitä olen nähnyt siellä auton perässä, kun tuo S-merkintähän olisi kertonut itsessään jo kaiken. Ja toinen asia on se mielikuva auton hieman vanhemmasta iästä?

Kiitoksia joka tapauksessa kaikille osallistuneille mielenkiinnosta ja vaivannäöstä. Ensi kerralla nappaan kuvan vaikka kännyllä! :roll:
Vastaa Viestiin