Entä miksi pitäisi ottaa 320cdi? Faija on rauhallinen mies ja pärjää hyvin myös w123 200D:llään mutta se on vähä jo sellanen ettei sil viiti ajella kaikkialle. Hänen mielestään uusien autojen hankinnassa on aina ollut se vika ettei enää saa tarpeeksi matalatehoisia autoja

ML on siis tulossa samanikäisen Honda CRV:n tilalle. VW Tiguania on käyty koeajamassa ja se ei säväyttänyt... Kuinka kehno se oikee on kun ei tuo CRV:kään mikään unelma oo.
AIniin ja kai tämänkin voi reksiteröidä pakettiautoksi kuten muutkin farmarit? Isä kun ei tarvi kuin yhden jakkaran... Ja säästöäkin varmaan syntyisi.
W163 ML 270 CDI
Antall sylindre 5 (rekke)
Antall ventiler 20
Slagvolum 2685 cm3
Kompresjon 18,0
Effekt 163 HK ved 4200 o./min.
Dreiemoment manuelt gir: 370 Nm ved 1600-2800 o./min.
automatgir: 400 Nm ved 1800-2600 o./min.
Drivstofftank 83 liter
Dekk 255/60 R 17 106 H
Akselerasjon 0-100 km/t manuelt: 12,2 sekunder
automat: 11,4 sekunder
Topphastighet manuelt: 185 km/t
automat: 183 km/t
Forbruk per 10 km
-bykjøring manuelt: 1,25 liter
automat: 1,24 liter
-langkjøring manuelt: 0,77 liter
automat: 0,80 liter
-snitt manuelt: 0,94 liter
automat: 0,95 liter
Transmisjon 6-trinns manuelt gir, 5-trinns elektronisk styrt automatgir
Kraftfordeling 4WD 48 : 52
Akselavstand
282,0 cm
Lengde 463,8 cm
Bredde 184,0 cm
Høyde 182,0 cm
Snudiameter 11,9 meter
Totalvekt 2870 kg
Egenvekt 2175 kg
Bagasjevolum
-med bakseter nedfelt 1061 liter
2020 liter
(Iflg. EG 92/21: med fører (68 kg), 7 kg bagasje og 90% drivstoff)