verot tällä hetkellä , w211

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12747
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

verot tällä hetkellä , w211

Viesti Kirjoittaja epk »

aikas hyvin on tippuneet, saksastahan noita kutosdieseleitä ladattuna sais ~10te (~ -04vm) ja verot siihen päälle ~7te. ~150tkm ajettuna.


mitäs mielipiteitä ko asiasta ?? pitäiskö vielä oottaa vuos pari niin sais vielä edukkaammin... vaiko pitääkö noihin jo varata toiminta tonnin sijaan toiminta tonneja enemmänkin :roll:

vaiko onko ne 210:t niin paljon parempi kun niistä pitää maksaa se 20-30te täällä suomessa :lol:
Avatar
akm8553
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 93
Liittynyt: Ke 14.01.2009 08:53
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja akm8553 »

Joo, totta puhut, epk. Itse olen myös seuraillut farkkujen hintoja 220 koneella ja alle 150 tkm ajetut ovat silmällä pidon alla. Verot täällä päässä näyttääpi alkava palan matkaa alle 7 k€:sta ja pitää olla reilusti alle sata ajettuja, että vero nousee lähelle kahdeksaa tuhatta.

Kun oikein haluan fiilistellä "nettinäyteikkunaostoksilla", käyn kurkkaamassa 280 v-kutosia. Niistä veroa kaikkin lakimääreisine lisukkeineen pitääkin pulittaa jo tuonne kasin pintaan, mieluummin vähän ylikin.

Mutta luulenpa, että kun oikeasti pitää laittaa rahaa kiinni, niin valinta kohdistuu tuohon 220:een. Pitää vaan yrittää löytää mahdollisimman hyvin varusteltu yksilö, niistä kun verottaja ei enää rokota entiseen malliin.
Avatar
masaf1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1944
Liittynyt: La 29.11.2003 19:13
Paikkakunta: Lohja

Re: verot tällä hetkellä , w211

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

epk kirjoitti:aikas hyvin on tippuneet, saksastahan noita kutosdieseleitä ladattuna sais ~10te (~ -04vm) ja verot siihen päälle ~7te. ~150tkm ajettuna.


mitäs mielipiteitä ko asiasta ?? pitäiskö vielä oottaa vuos pari niin sais vielä edukkaammin... vaiko pitääkö noihin jo varata toiminta tonnin sijaan toiminta tonneja enemmänkin :roll:

vaiko onko ne 210:t niin paljon parempi kun niistä pitää maksaa se 20-30te täällä suomessa :lol:
Kukaan hullu ei maksa 20-30 k€ W210:stä. Mutta ei Saksastakaan vielä 10 000 €:lla saa HÄÄVIÄ W211:sta, jos sillä hinnalla saa hyvän W210:n ko. maasta. Ikävä rikkoa pilvilinnat, mutta 17 000 €:lla et saa Suomen rekisteriin kun täyttä paskaa tai helvetin paljo ajetun 200cdi:n W211-mallisena.

Tämmösestä ajattelutavasta varmaan johtuu se, että foorumilla itketään niin pirusti kaiken maailman vikoja, kun pitää saada kallis auto ilmaiseksi ja sitten ihmetellään miksei kestä / tulee vikoja...
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12747
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

uskoo ken tahtoo, ei ne kaikki hinnat alkaen mallit siellä ole pommeja. Vaiko harmittaako 210 miestä kun samalla rahalla saa jo 211...
Avatar
Antti V
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1495
Liittynyt: To 03.06.2004 10:32
Paikkakunta: Naantali/Nummela

Viesti Kirjoittaja Antti V »

Tietäen EPK:n vaatimustason autoissa, taitaa kyllä nuo varustellut lähteä Saksassa tuosta 17 k€ ylöspäin, se vero voi olla noissa n 7 k€ suuruudessa, mutta kun sen koko hinnan ynnää, on se lopputulos lähempänä 30 t€:a kuin 20 t€:a, kun auto on Suomessa kilvissä. Mutta kuka mitäkin laskee millekkin, toisille tuo haku menee lomasta, toiset taas laskee siihen jopa menetetyn työajan jne.

Mutta tuo on kyllä totta, että verot on laskeneet kohtuullisesti, sillä vuosi sitten tuotiin tuommoinen kohtuullisesti varusteltu farkku ja siitä meni 12 t€ veroa ja Elv:iä.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI

"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12747
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

no juu , saahan sitä hintaa äkkiä ylösm, jos ei tuo itse,"talvivarusteet", renkaat, pohjahuollot sun muut niin auto+verot niin siihen tulee äkkiä 3-5te lisää, jolloin ollaan yli 20te kevyesti.
teesi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Ke 02.04.2008 19:10

Re: verot tällä hetkellä , w211

Viesti Kirjoittaja teesi »

epk kirjoitti:aikas hyvin on tippuneet, saksastahan noita kutosdieseleitä ladattuna sais ~10te (~ -04vm) ja verot siihen päälle ~7te. ~150tkm ajettuna.

Mistä noita saat tuolla hinnalla, kun en haulla löydä Mobile.de:n reilun miljoonan auton joukosta alle 15 000 euron kuin yhden (14.990 oli sillä pyynti)? Ei ollut edes kolaroituja tarjolla.

Hakuehtoina käytin vm. 04-05 E-sarjan Mersu, diesel, automaattivaihteisto, tehoa min. 200 hevosvoimaa, km max 150 000, hinta max 15000 euroa.

Nimim. Varma asiakas :D
Avatar
masaf1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1944
Liittynyt: La 29.11.2003 19:13
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

epk kirjoitti:uskoo ken tahtoo, ei ne kaikki hinnat alkaen mallit siellä ole pommeja. Vaiko harmittaako 210 miestä kun samalla rahalla saa jo 211...
Miksi harmittaisi, koska samalla rahalla ei saa 211:sta... Luonnollisesti W210 on halvempi ku W211 ja autojen arvot laskee ja aina ovat laskeneet, mutta W211 et saa kirveelläkään tolla 15 k€ siedettävän kuntoista. Ihan tyhmää henkilökohtaista vittuiluyritystä moderaattorilta :roll:
mikablo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 116
Liittynyt: Su 22.02.2009 18:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: verot tällä hetkellä , w211

Viesti Kirjoittaja mikablo »

epk kirjoitti:aikas hyvin on tippuneet, saksastahan noita kutosdieseleitä ladattuna sais ~10te (~ -04vm) ja verot siihen päälle ~7te. ~150tkm ajettuna.


mitäs mielipiteitä ko asiasta ?? pitäiskö vielä oottaa vuos pari niin sais vielä edukkaammin... vaiko pitääkö noihin jo varata toiminta tonnin sijaan toiminta tonneja enemmänkin :roll:

vaiko onko ne 210:t niin paljon parempi kun niistä pitää maksaa se 20-30te täällä suomessa :lol:
Muutaman kuukauden seurannut -03/04 W211 farmareita (ajettu 80-150tkm) (e270 ja e320) mobile.de ja autoscout24:stä ja osan kanssa yritin jo "kauppaakin" tehdä. Minulle kyllä tuli selkeästi se käsitys, että tuolla noin 20K€ korvilla ja ylöspäin alkaa olemaan kohtuullisia w211 autoja + verot siihen päälle noin 8500-9000k€.

Minun mielestä ei alle 20K€ suomen kilpii w211 saa.
ccmali
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 66
Liittynyt: La 31.05.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ccmali »

Kirjoitanpa nyt taas kerran, että ehjien käytettyjen autojen terve hintataso löytyy www.mercedes-benz.de. Autoscoutiin ja Mobileen pitää suhtautua todella kriittisesti, jos on itselleen hakemassa hyvää käyttöautoa. Huom! Mersun sivuilla on omistajien määrä ilmoitettu, samoin voi hakea esim. pelkkää Avantgardea tai Elegancea.

Tällä hetkellä näyttää saavan W211 farmaria 03-mallista merkkiliikkeestäkin jo 12-14 tuhannen euron kieppeissä. Kutoskone, avantgarde/elegance, vuotta uudempi lisäävät hintaa n. 1000 e kukin. Verot 6000-8500 e tällä hetkellä.

Itse ostin Suomesta muutama kuukausi sitten, ja täytyy myöntää, että hinnat ovat pudonneet sinäkin aikana huomattavasti. Saksan hintataso ilmeisesti uuden mallin takia on pudonnut 3000 euroa, verot n. 1000 euroa. Olen seurannut tilannetta silmä kovana viime kesästä lähtien sekä Suomessa että Saksassa, kokonaishinta pudonnut siitä tähän päivään vähintään 30%!

Oma valinta olisi tällä hetkellä Saksasta hakien E320 cdi farkku avantgarde, 1 omisteinen alle 200 tkm menty -04 tai -05 (merkkiliike tai yksityiseltä). Hyvä yksilö onnistuu Suomen kilpiin tuotuna 23-24 k euroa, hinta sis. ratkiriemukkaan vajaan viikon hakureissun kahdelle hengelle! Suomessa menee sitten rahaa vielä talvirenkaisiin 700 e, webaston kello/kauko-ohjaus 1000e, vetokoukku 600 e, mahdollinen ruostesuojaus 500 e.

220cdi jäisi iteltä pois laskuista, koska hintataso ihan sama kuin isommilla, sekä Saksassa että verotuksessa.

Mutta kannattaa katsoa ja TINKIÄ Suomessakin, 24-26 tonnin pyynnillä on paljon autoja myynnissä. Kaiken kaikkiaan todella varteenotettava vaihtoehto oikeastaan mille tahansa perheautolle nykyhintatasolla. En usko Saksan hintojen enää paljoa putoavan, uusi malli on nyt huomioitu hinnoissa ja toisaalta hyvä W210 maksaa 8-12 tonnia, jopa enemmän. Verot todennäköisesti vielä vähän putoavat, koska Suomen hintataso putoaa siihen 20 kilon nurkille, jolloin verot 4500-6000.
Timo J
Mersumies
Mersumies
Viestit: 898
Liittynyt: Su 06.02.2005 15:09

Viesti Kirjoittaja Timo J »

epk kirjoitti:Vaiko harmittaako 210 miestä kun samalla rahalla saa jo 211...
Only in Finland :lol:
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Kyllä ihan samalla tavalla hyviä autoja löytää
myös www.mobile.de tai www.autoscout24.de sivuilta.

Myös nuo mersunliikkeissä myynnissä olevat autot löytyvät
mobilesta.

Onko myös Suomessa ainoa oikea paikka ostaa
käytetty mersu Veholta ? Minusta ei .

Mobilessa (kin ) on huijausilmoituksia niin kuin nettiautossakin.
Jos ilmoituksessa ei ole puhelinnumeroa tai pyydetään viestissä
varausrahaa niin unohda ja siirry seuraavaan.
Totuus myynnissä olevasta autosta selviää vasta paikan päällä ihan
kuin Suomessakin.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
ccmali
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 66
Liittynyt: La 31.05.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ccmali »

Ja taas tätä samaa jauhamista...

Mobilesta voi hakemalla löytää hyvänkin auton, mutta MB-sivuilla on pääsääntöisesti vain siistejä ja ehjiä autoja, joista historia on selvillä. Merkkiliikkeet ilmoittavat merkkisivuilla vain ne autot, jotka voivat itse myydä saksalaiselle kuluttajalle. Mobileen laittavat myös ne pommit, jotka myydään vain vientiin tms. rajoitetuilla ehdoilla.

Saa olla tosi tarkat kriteerit, että MB-sivujen valikoima putoaa alle 100 auton. Miksi siis etsiä jostain muualta?

Samoin muiden merkkien kanssa, kannattaa katsoa ensin volvo.de, toyota.de. Hintataso on yleensä ihan sama kuin villeillä markkinoilla, valikoima riittävä ja hukkareissuja tulee PALJON vähemmän. Mobilesta/Scoutista yms. saa tosi kieroutuneen kuvan tarjonnasta, hinnoista, myyjistä jne.

Tosi hyvä vaihtoehto on myös paikallislehtien myynti-ilmoitukset. Ovat yleensä ilmaiseksi luettavissa netissä. Sieltä löytyy paljon kuolinpesien autoja, erikoisuuksia, harvinaisuuksia, asianajotoimistojen myymiä jne. On vaan tosi työlästä hommaa.

Nämä neuvot koskee siis vain itselleen hyvää käyttöautoa etsivää. Jobbarit ja puoliammattilaiset ostavat tietenkin sieltä mistä saavat helpoimmalla, nopeimmin ja mahdollisesti 500 e halvemmalla "IHAN SAMANLAISEN AUTON" välittämättä mistään lieveilmiöstä. Ihan ymmärrettävää sekin.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12747
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

masaf1 kirjoitti:
epk kirjoitti:uskoo ken tahtoo, ei ne kaikki hinnat alkaen mallit siellä ole pommeja. Vaiko harmittaako 210 miestä kun samalla rahalla saa jo 211...
Miksi harmittaisi, koska samalla rahalla ei saa 211:sta... Luonnollisesti W210 on halvempi ku W211 ja autojen arvot laskee ja aina ovat laskeneet, mutta W211 et saa kirveelläkään tolla 15 k€ siedettävän kuntoista. Ihan tyhmää henkilökohtaista vittuiluyritystä moderaattorilta :roll:

ei mitään vittuilua, vaan kunhan itekseni mietin ja kyselen missä mennään, itteäni ainakin ottais pannuun jos vuoden sisään olisin väykyn ostanut ~20te ja samalla rahalla saa nyt 211 korin.

tuossakin yks, http://tinyurl.com/dbx5bp

ei nyt varmasti kovin kaukana olla siitä 20te eurosta että tuo suomessa kilvissä. Vaiko on täyspaska tuokin ? nooh netti aina netti tietysti.
Avatar
akm8553
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 93
Liittynyt: Ke 14.01.2009 08:53
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja akm8553 »

Farkkuja seuranneena ja vanhimpana -04:sta alkaen olen kerran nähnyt mobilessa 220:n yksityisellä pyynniltään, olikohan se 11 300 €. Mutta oli mukana vain päivän - pari, kun jo häipyi. Sillä hintaa olisi jo hyväksynyt hieman puutetta lisävarustelistauksessa...
Se olisi mennyt reilusti alle kahden kympin kilpiin Suomessa hakukustannuksineen.

Normipyynnit alkavat tosiaan noin 14 k€:sta kyseisillä autoilla.
Avatar
Atro
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 336
Liittynyt: Ke 18.07.2007 20:40
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Atro »

Aikas monen hinnasta puuttuu sitten verot :shock: lisätkee ne saksan hintaan :!:

Lisäys: kun ilmoituksessa lukee export, auto yleensä myydään vain vientiin ja hinta on ilman alvia.
Viimeksi muokannut Atro, To 02.04.2009 11:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W 211 E 270 CDI AUT AVANTGARDE
Avatar
akm8553
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 93
Liittynyt: Ke 14.01.2009 08:53
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja akm8553 »

Oma kokemukseni on, että myös saksalaiset ilmoittavat hinnat verollisina, ainakin mobilessa ja vastaavilla saiteilla. Kokemus on noin kymmenestä sekä liikkeestä että yksityisietä ostetusta kulkineesta.

Yrityksille tarkoitetuilla huutokauppa-sivuilla asia voi olla toisin.
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Kyllä noissa mobilen ilmoituksissa on arvonlisävero mukana.
Tuon alvin saa myös pois jos ostajana on Suomalainen firma.
Muuta verojahan ei Saksassa autoissa ole.

W211-sarjan hinnat tulevat alaspäin reippaasti vuoden sisällä
sillä uutta W212-sarjaa myydään jo täyttä päätä.

Itse suunnittelen myös W211-hankintaa ,mutta todennäköisesti
odotan vielä vuoden 2010 puolelle niin on tiedosta mitkä ovat
käyttömaksut sekä mikä on dieselveron tilanne ja
tärkein onko autoveroa enää 2010.
Asiantuntijat väittävät että eilen voimaan astunut autoverolaki muuttuu
vielä kuluvan vuodenaikana. Käytänössä muutos olisi hankintavero pois ja tilalle hieman nykyistä suuremmat käyttömaksut.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
ccmali
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 66
Liittynyt: La 31.05.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ccmali »

akm8553 kirjoitti:Farkkuja seuranneena ja vanhimpana -04:sta alkaen olen kerran nähnyt mobilessa 220:n yksityisellä pyynniltään, olikohan se 11 300 €. Mutta oli mukana vain päivän - pari, kun jo häipyi. Sillä hintaa olisi jo hyväksynyt hieman puutetta lisävarustelistauksessa...
Se olisi mennyt reilusti alle kahden kympin kilpiin Suomessa hakukustannuksineen.

Normipyynnit alkavat tosiaan noin 14 k€:sta kyseisillä autoilla.

Tällä hetkellä on 04-mallista tavaraa myynnissä jo merkkiliikkeissäkin alle 12 pyynnillä, onnistuu jopa 270 cdi. Kilometriä on 130-200 t ja linja on classic. Semmoinen vehje onnistuu ihan miten vaan alle 20 k e Suomen kilpiin. Voi saada, varsinkin tässä tilanteessa, hyvän yksilön, mutta budjetissa pitää olla 1000-2000 e ylimääräistä, että ei tule kokonaan hukkareissua.

Mutta jos Saksasta lähtee niitä halvimpia hakemaan/kiertämään/katsomaan, niin aikaa menee paljon enemmän ja vitutusviinoihinkin pitää varata rahaa :?
Avatar
Antti K.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 311
Liittynyt: To 13.11.2003 22:45
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Antti K. »

Itelle tuli tiistaina alle W211 vm-03 320CDI sedan Avantgarde Saksasta ja noiden hintoja tutkin kun tuommoista etin. Hinnat näytti tosiaan lähtevän 12k€:stä ylöspäin. Tuosta omasta sai pulittaa vielä muutaman tonnin päälle, että sai varustelultaan ja kilometreiltään sopivan. Nyt tässä mielenkiinnolla odottelen mitä verottaja keksii periä veroa tuosta kun tullaus ehdittiin aloittaa ennen huhtikuun alkua.
S212 350CDI 4Matic AMG -10
Löwer-Benz C124 500E -91

ex. S203 320CDI Avatgarde Sport -07
ex.W163 320 -01
ex.BMW E46 330dA -01
ex.W211 320CDI -03
ex. W202 C180 OMG-edition
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12747
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

Kerran täyttää paskaa pitäis saada tuolla hinnalla, niin laittappa antti kuvatuksia kun saat pirssin. Jos kävisi vielä huonosti saat sen siihen 20te menemään kaikkinensa :)
Avatar
masaf1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1944
Liittynyt: La 29.11.2003 19:13
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

Laitan ennemmin vuoden päästä kaikki kulut julki, paljonko on menny korjauksiin yms. siitä lähtien kun auton sait...

Ja kyseinen autohan maksoi ENEMMÄN kuin 12 k€ ja sitten vielä tuohon verot, niin sitä EI OLE SIIS saanut 20k€:llä.
yari67
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 345
Liittynyt: To 15.12.2005 11:08
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja yari67 »

Kummallista että vielä joku luulee että Saksasta saa halvalla hyvän auton, ei taida suomesta ehtiä ostamaan jos joku hinnoittelee loistoyksilön alakanttiin. Tietysti ylihintaa ei kannata maksaa mutta jos auto on halvempi kuin vastaavat yksilöt niin siinä on jotain vikaa yleensä, eli jos tarjous on liian hyvää ollakseen totta, se ei myöskään ole totta. Voin olla tietysti väärässä eikä olisi eka kerta mutta kun auto on ostettu niin kuka sen myöntää että huonon sain...Tosin nämäkin on mielipidekysymyksiä, jonkun mielestä loistoyksilö on toisen mielestä aivan pommi. Omanikin oli aivan paska muiden mielestä kun oli classic malli , vaikka ei se kai vaikuta itse autoon jos ne vähät varusteet mitä siinä on niin toimivat. Ja jopa takuu oli vaikka oli auto jo 7 v, ja ainoa vika (webasto) korjattiin Mega-autossa Lahdessa takuuseen. Eli jos saat autosta takuun mukaan mikä ulottuu suomeen niin se kertoo myyjästä ja kaupankäynnin kohteesta jotain. Eli jos autossa on takuu se on kalliimpi, mutta jos tulee vikaa joku muu maksaa sen. jos taas auto on halpa, voi mennä tuurilla, jospa se ei hajoaisi, mutta jos hajoaa voi käydä perstaskulla. Joka tapauksessa joku maksaa aina, huoltohistoria on hyvä tietää, ja tyyppiviat, onko ne korjattu.
W 202 C 180 -98
EX-W 210, 290 TD 1997
Avatar
Antti K.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 311
Liittynyt: To 13.11.2003 22:45
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Antti K. »

epk kirjoitti:Kerran täyttää paskaa pitäis saada tuolla hinnalla, niin laittappa antti kuvatuksia kun saat pirssin. Jos kävisi vielä huonosti saat sen siihen 20te menemään kaikkinensa :)
Juu saa nähdä onko tuossa tuotu romua koko rahan edestä meren takaa. Ei tuon kanssa nyt pelkoa taida olla tuon 20te:n alituksesta, mutta ei pitäis hirveästi päällekkään mennä.

Auto on tuossa pihalla ja näin muutaman päivän jälkeen vaikuttaa oikein asialliselta peliltä. Mittarissa reilut 150tkm ja merkkiliikkeen huoltokirja tuli mukana. Lähiaikoina kait se selviää mitä kaikkia vikoja tuli samaan hintaan kun kävin sille varaamassa ajan tutkimuksiin pääsiäisen jälkeen.

Jos sitä huomenna räpsis vähän kuvia nähtäville.
S212 350CDI 4Matic AMG -10
Löwer-Benz C124 500E -91

ex. S203 320CDI Avatgarde Sport -07
ex.W163 320 -01
ex.BMW E46 330dA -01
ex.W211 320CDI -03
ex. W202 C180 OMG-edition
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

luulin että Mercedes Benz tarjoaa maailman laajuisen takuun... Eikä tarvi edes saksasta asti hakea w211 classicia 12000€ hintaan. Riittää kun menee tukholmaan niin 100-200tkm ajetut on pääsääntöisesti 12-15 tonnia. Satatonnia pidemmälle ajetut on melko tasan kymppitonnin.

Ja mistä lähtien mersu on alkanu tekee niin huonoja autoja että ne olisi loppu jo 150 tkm kohdalla? En kyllä allekirjoittaisi ko. väitettä vaikka ei kauheesti olekaan kokemusta noista toisiksi uusimmista korimalleista. Muakin himottaisi tuollainen bensakoneella oleva mutta odotan vielä muutaman vuoden...

Pikahaulla muutama esimerkki...

E200 NGT (bensa/kaasu hybridi)
E200
E240
E220T CDI
E220 CDI
130tkr = 12300€

Kaikkein halvin mitä olen nähnyt on ollu vanha taksi mittarilukema 430tkm vm 2003 79000kr excl. moms eli ilman alvia. Tässä vastaavanlainen ilmotus.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12747
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

no eiköhän se tullut sitten selväksi , ~20te saa hyväkuntoisen ison/isohkokoneisen w211 dieselin, suomeen verotettuna. Samat jutut ollu aina täälläkin foorumilla, louskutetaan että ei saa hyvää siihen ja siihen hintaan. Kyllä tässäkin tapauksessa tuo ~20te näyttää käyvä toteen.
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Jos verot on alle 7 tonnia niin sitten kyllä saa 270CDI:n myös alle kahelkympil. Toisaalta joillekin se o iha sama maksaako se auto 20 vai 25 tonnia, joten sillonhan se kannattaa hakea lähimmästä kaupasta, vaivatonta. Itse henk. koht. keksin kyllä muutakin tekemistä ko. rahasumman erotukselle.

btw en ole seurannut lainkaan saksan hintoja, mun uumoilut menee kaikki ruotsin tarjonnan perusteella.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Km-Parts
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 201
Liittynyt: Su 24.08.2003 14:09
Paikkakunta: Kortesjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Km-Parts »

Minulle tuli kuukausi sitten E270 cdi avantgarde farkku ja oli ajettu 197 tkm.
Verot sille oli 6430€ ja jos siitä vielä saa alvin osuuden takas niin auton
hinnaks tuloo kaikkien kulujen jälkeen aikalailla tarkasti 20te
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1558
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

Kyllähän se merkkiliikkeestä ostettuna,jossa täydellinen huoltokirja ja huoltohistoria ja uudemmalla Valeon syylärillä varustettuna tulee vähän kalliimmaksi,mutta helpompi silloin Veholla asioida,jos jotain häikkää ilmenee.
Kyllä nyt hinnat on jo kohdallaan,vaikka merkkiliikkeestä ostaa,kun verotus tullut niin paljon alaspäin,joten alla oleva auto jää Suomen kilvissä alle 30000 euron!

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
S213 220CDI,Sprinter W910 Retkeilyauto, BMW R1200RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Avatar
Arno
Mersumies
Mersumies
Viestit: 526
Liittynyt: Su 06.02.2005 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Arno »

sportsman kirjoitti:W211-sarjan hinnat tulevat alaspäin reippaasti vuoden sisällä
sillä uutta W212-sarjaa myydään jo täyttä päätä.
Alas tulevat, mutta kuinka paljon ottaen huomioon nykyisen taloussuhdanteen, joka ei tue W212-korin yltiöpäistä lisääntymistä. Tässä asiassa en luottaisi esim. kokemuksiin siirryttäessä W210:sta W211:een.

Oma mielipiteeni on, että ihmeen vähän on W204:kin lisääntynyt ainakin PK-seudulla.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Vastaa Viestiin