kesken ajon loppuvauhti ja sammu. alko el. power control visit workshop EPC valopalamaan. missähän vika ja mitä maksaa? onko kenellekkään käynyt samoin?
kiitos vastauksista.
minä odotelen täällä tienpäällä vielä hinaus autoa ja sijaisautoa. mokkula pelaa vaikka mersu ei
Pikainen googlettaminen löysi vastaavan tapauksen, jossa kone käynnistyi startatessa uudelleen. Ehkä tilanteen nollaus (akun piuha irti) auttaisi, mutta jos jotain on lopullisesti rikki niin vaatinee testerin....
Itsellä sama auto, niin odotan mielenkiinnolla uutisia, tsemppiä sinne tien päälle.
Edelisessä joka oli samanlaineen kävi kerran noin kun reipaamin lähdin liikeelle,rullasin sivuun otin avaimet vähäksi aikaapois rupes toimimaan niin kuin ei mitään,
kotia päästyäni katsoin staarilla vikakoodit oli jäänyt että esp anturissa olis
jotain ja laatikko olis luistanut,koskaan en saanu enään tekmään samaa
polttoainesuodatin vasta vaihdettu .nyt sitä kotona jo jonku aika olleena. sijaisauto tuli ja oma auto lähti vehoa kohti. ei ihan siinä äkkipikaisuudessa ehtiny kirjottaa kaikkia ongelmia tänne.
moottoritilaan tuli dieseliä. luulen että jossain suihkutusjärjestelmässä ongelmia tai sitten joku letku irti tai jokinmuu vika. voi olla että ihan yksinkertainen vika mutta kun ei ollu työkaluja millä ottaa muoveja edestä pois yms ja väsyneet aivot niin eipä tullu ainakaan silmien eteen mitään semmosta mistä vika johtuu. huomenna soittavat veholta että selviskö vika. eli toivottavasti huomenna saa huokaista helpotuksesta.
2viikkoa sitten auto oli huollossa boschin valtuutetulla diesel korjaamolla jossa he vaihtoivat autoon jotain tiivisteitä polttoainesuihkutusjärjestelmään. silloin vika oli että auto ei lähtenyt käyntiin, nyt lähtee kun vaihtoivat tiivisteet ettei ilmaa pääse sisään. luulen että ovat tehneet jonku munauksen ja sitä kautta päässyt tulemaan sitä dieseliä konetilaan. mutta huomenna pitäisi asian selvitä jollekkin mallille
vika oli se että edelliseessä korjaamossa korjattu polttoainepumpulta tuleva letku oli laitettu liian huonosti kiinni (monoja korjaajia). eli irtosi ja siksi jätti välille. veholla pistivät takas paikalleen uusine O-renkaineen. ja nyt taas hommat toimii. 76e makso.
meizzi kirjoitti:vika oli se että edelliseessä korjaamossa korjattu polttoainepumpulta tuleva letku oli laitettu liian huonosti kiinni (monoja korjaajia). eli irtosi ja siksi jätti välille. veholla pistivät takas paikalleen uusine O-renkaineen. ja nyt taas hommat toimii. 76e makso.