MITKÄ HUOLLOT TMS.? C-sarja w203

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
se380
Sisäänajossa
Sisäänajossa

MITKÄ HUOLLOT TMS.? C-sarja w203

Viesti Kirjoittaja se380 »

Missä kilometreissä pitää vaihtaa osia mitä..ja muut huollot?diesel ja bensa.
hankkimassa kyseistä mersua! Kannattaako.. mitä hyviä/huonoja puolia?
markoala
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja markoala »

Aika laaja kysymys. Suosittelen käyttämään haku toimintoa.
Minun autossa vaihdettu iskarit ja jouset. Ainakin iskarit väsyy 100-150tkm(yleensä). Etujousia katkeilee. Jarrulevyt, palat ja eteen ns.koiranluut vaihdettiin n. 150 tkm paikkeilla. Etutukivarsien puslat väljistyy, minulla vielä alkuperäistä (176tkm). Vanhemmissa polttoainepuolen ilmavuodot ovat yleisiä. Voi korjata yleensä muutaman euron tiiviste kasalla. Muita mahdollisia vikoja onkin sitten lisäksi paljon. Esim. Manuaalivaihteiston toiminta on syytä kokeilla myös auton seisottua "yön yli" Toimiiko kaikki vaihteet. Sujuvasti tuskin alimmat mutta meneekö päälle 1 ja 2. Omassa ei 1 mennyt kylmänä. Vaihteistosta on monta eri versiota ja uudemmissa on kai aina saatu paremmaksi. Automaateissa taas omat vikansa. Bensakoneita en tiedä.
Yleisellä tasolla vikoja on ollut minun autossa, osia vaihtamalla tullut kuntoon. Mutta nyt kohta 200tkm ajettuna auto ei ole kulunut vanha auto vaan ihan ihan hyväkuntoinen. Kai se hinta näkyy ainakin tällaisessa.
W213 220d +W242 electric drive
se380
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja se380 »

jep laajat oli kysymykset.
tarkennan.. mersu 2002- cdi w203 farmari. ajettu noin 270-320tkm. mitä kannattaa tarkistaa onko kunnossa ja mitä on vaihdettu ja tulevat huollot ja vaihdot, noista kilometreistä eteenpäin..? bensanakin kiinnostaisi tietää..
Vastaa Viestiin