Kansipahvi ahdettuun 2,3 -16v
- EVO3 Clone
- Vakiokalustoa
- Viestit: 172
- Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14
Kansipahvi ahdettuun 2,3 -16v
Nyt alkaa ahdin projekti 2,3 -16v koneeseen ja pitäisi saada tietoa kansipahvin toimittajasta. Tarkoitus olisi ahtaa konetta noin 1,0-1,4 bar,
myös männät vaihdetaan noin 8,5 puristeisiin.
Joten kaikki tieto kautta kokemukset otetaan ilolla vastaan.
myös männät vaihdetaan noin 8,5 puristeisiin.
Joten kaikki tieto kautta kokemukset otetaan ilolla vastaan.
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
- EVO3 Clone
- Vakiokalustoa
- Viestit: 172
- Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14
Hyviä vinkkejä kiitoksia vain! Oli sellainen aavistus että kansipahvi on kiven alla mutta tuo linkki Italian pojille tuli tarpeeseen..täytyy ottaa alkuviikosta
yhteyksiä. Kansipultit ARPilta on näistä jo aikaisemmin hyvät kokemukset,
Ahtimesta ei ole viellä hahmotusta mutta auto ei tule aktiivikäytöön ja
teho alue itsetuhohakuisesti ainakin +400Hp.
Lueskelin noita vanhempia juttuja 2,3:sen ahtamisesta mutta onko männistä
sekä kiertokangista hyviä ehdotuksia..
Alkuperäinen ruisku hyllytetään ja tilalle ViPEC ohjausjärjestelmä ruiskun sekä sytkän ohjaukseen.
Ahdinpakosarja olis hakusessa joten vinkit otetaan vastaan
yhteyksiä. Kansipultit ARPilta on näistä jo aikaisemmin hyvät kokemukset,
Ahtimesta ei ole viellä hahmotusta mutta auto ei tule aktiivikäytöön ja
teho alue itsetuhohakuisesti ainakin +400Hp.
Lueskelin noita vanhempia juttuja 2,3:sen ahtamisesta mutta onko männistä
sekä kiertokangista hyviä ehdotuksia..
Alkuperäinen ruisku hyllytetään ja tilalle ViPEC ohjausjärjestelmä ruiskun sekä sytkän ohjaukseen.
Ahdinpakosarja olis hakusessa joten vinkit otetaan vastaan
- EVO3 Clone
- Vakiokalustoa
- Viestit: 172
- Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14
Pitäiskö tilata samalla useampia? Voisi saada alennusta jos ottaus esim. 10 kpl. Veikkaan että niille olisi kysyntää..
Multa löytyy muuten malliksi käytetty 2.3-16 tiiviste.
Multa löytyy muuten malliksi käytetty 2.3-16 tiiviste.
Projekti topic (190E 2.3-16 Kompressor): http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39366
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 378
- Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
- Paikkakunta: Kangasala
- Viesti:
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 378
- Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
- Paikkakunta: Kangasala
- Viesti:
Mutta tuo pintohan ei ole ketjukone ja opelin lohkoon "sopii" bensamersun akseli > pyttyjako on lähellä ja reikä suunnilleen sama opel 95 ja mersu 95,5 stdNFS kirjoitti:Samoin ois kiva nähdä Fordin Pinton kannentiiviste. Tuossa 16V:n kannen tiivisteessä on täysin ylimääräisiä reikiä jotka ei passaa mihinkään, ellei sitten sovi johonkin muuhunkin merkkiin. Pitääpäs kysästä kannuksesta. Sieltä luulis löytyvänJa nuo kannen pultit on Pinton.

Hullu jätkä tykkää pyörivästä. www.lds-turbo.fi
No nyt löyty 2.3:n pinton kannentiivisteen kuva. Ei sinne päinkään.
CIH:n kuvan metsästys jatkuu...
Löyty sekin http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... rt_eng.htm
Nyt pitäis jotais saaha joko tiiviste tai dxf kuva. Niin vois verrata, kyllähän siinä samaa näköä on, mielenkiintoista.
CIH:n kuvan metsästys jatkuu...
Löyty sekin http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... rt_eng.htm
Nyt pitäis jotais saaha joko tiiviste tai dxf kuva. Niin vois verrata, kyllähän siinä samaa näköä on, mielenkiintoista.
- EVO3 Clone
- Vakiokalustoa
- Viestit: 172
- Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14
Mikäs idea kuparitiivisteissä on?
Edit: Siis onko tasainen ja pehmeäksi hehkutettu kuparitiiviste käyttökelpoinen turbon kannessa? Vai pitäisikö kuparit antaa olla siellä öljypropun tiivisteenä;)
Edit: Siis onko tasainen ja pehmeäksi hehkutettu kuparitiiviste käyttökelpoinen turbon kannessa? Vai pitäisikö kuparit antaa olla siellä öljypropun tiivisteenä;)
Viimeksi muokannut AK47, Su 15.02.2009 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
- EVO3 Clone
- Vakiokalustoa
- Viestit: 172
- Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14
mikäs tämän firman nimi on missä teetät kanspahvin??EVO3 Clone kirjoitti:Italia pojat lupasi toimittaa tiivisteen 195€ kappale ommalla paksuudella /
porauksella, toimitus aika noin 5 viikkoa siitä kun malli on toimitettu
tehtaalle. Oma menee tilaukseen kunhan saan mallin käsiini, työ kaveri
tilaa samalla Caprin V6 tupla- turboon samalla tiivisteet..


Mercedes-Benz w201 proj
- EVO3 Clone
- Vakiokalustoa
- Viestit: 172
- Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14
Täältähän se löytyy
Lainerancing linkki:
http://www.ralli.net/rnet/modules.php?n ... &sid=36958
Malli vain täytyy olla alkuperäisestä, täytyy ostaa uusi malliksi niin
saa sen tilaukseen..
Lainerancing linkki:
http://www.ralli.net/rnet/modules.php?n ... &sid=36958
Malli vain täytyy olla alkuperäisestä, täytyy ostaa uusi malliksi niin
saa sen tilaukseen..
navalinea-sport on firma siel italias ja on ihan ketun hyviä tiivisteitä itellä 300ce tupla turbo tällä hetkellä 500hepoa ja 2paariaki pysy sisällä kaks viikkoo kaahaten mut männil ja veiveil ei niin hauskaa ollu ku mullajokuuu kirjoitti:mikäs tämän firman nimi on missä teetät kanspahvin??EVO3 Clone kirjoitti:Italia pojat lupasi toimittaa tiivisteen 195€ kappale ommalla paksuudella /
porauksella, toimitus aika noin 5 viikkoa siitä kun malli on toimitettu
tehtaalle. Oma menee tilaukseen kunhan saan mallin käsiini, työ kaveri
tilaa samalla Caprin V6 tupla- turboon samalla tiivisteet..![]()
nyt tulossa sieltä italiasta mäännät ja veivit otin varalle pari tiivistettä lisää et siellä on valmiina 6koneen pahvimalli TIEDOKS
- EVO3 Clone
- Vakiokalustoa
- Viestit: 172
- Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14
Olisin kiinnostunut kanssa tiivisteestä joten jos olisitte tilaamassa niin olisin mukana 

AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
- EVO3 Clone
- Vakiokalustoa
- Viestit: 172
- Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14
- EVO3 Clone
- Vakiokalustoa
- Viestit: 172
- Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14
- EVO3 Clone
- Vakiokalustoa
- Viestit: 172
- Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14
Mallipahvi saatiin Kiitokset siintä NFS:lle!
Malli menee Maanantaina Riccille ja kaksi viikkoa siintä lähtee tilaus
Italiaan joten kaikki halukkaat ilmoitakoon oman tilauksensa sitä
ennen Ko. osoitteeseen:
http://www.ralli.net/rnet/modules.php?n ... &sid=36958
Näyttää siltä että tulisi myös saatavilla RST 12mm vesileikattuja
pakosarjanlaippoja..

Malli menee Maanantaina Riccille ja kaksi viikkoa siintä lähtee tilaus
Italiaan joten kaikki halukkaat ilmoitakoon oman tilauksensa sitä
ennen Ko. osoitteeseen:
http://www.ralli.net/rnet/modules.php?n ... &sid=36958
Näyttää siltä että tulisi myös saatavilla RST 12mm vesileikattuja
pakosarjanlaippoja..
- EVO3 Clone
- Vakiokalustoa
- Viestit: 172
- Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14
- EVO3 Clone
- Vakiokalustoa
- Viestit: 172
- Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14
yli 2 paaria välistä ei siinä mittään järkee oo mut hyvältä tuntu noitten testi moottoreiden kans nyt on sit jo vähän rahaa kii ettei viitti pelleillä männät 1300 e männän renkaat mukana veivit 2300 tiivisteen ja renkaittenkaa ja millin matalemmat veivit männät 2millii matalemmatEVO3 Clone kirjoitti:Millä paineilla olet konetta ahdistanut?
Omassa projektissa on pakosarja työn alla.. pitäisi pikku hiljaa olla valmis.
Paljonko tuli hintaa kiertokangille ja männille, sais vertailukohtaa Suomi
versioille.