Kaasutinexpertti LRP-Imatra -akselilla?

Missä kannattaa Mersu huollattaa
Vastaa Viestiin
Avatar
MarkoV
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 423
Liittynyt: Su 02.11.2003 15:03
Paikkakunta: Augsburg/Joutseno

Kaasutinexpertti LRP-Imatra -akselilla?

Viesti Kirjoittaja MarkoV »

Eli onko Etelä-Karjalassa joku kaasariexpertti joka laittaisi tuon Strömbergin säätöihin?
Saa suositella liikkeitä tai yksityisiä kavereita jotka voisivat ko. homman tehdä.

marko
Autoton mies oli huoleton mies..
___________________________
Mersukalusto:

Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR

ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13689
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Hannu Teitolla on kokemusta mersuista: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=10780

Mutta, kun ei ole tuota CO-mittaria niin perstuntumalla voi olla vähän niin ja näin... ellei ole hankkinut :roll: .

Viimeiksi kun käytin omaa 420 siellä lohkolämppärin laitossa niin herra vähän testaili venttilin nousua (hiekkatiellä, juuri kun saavuin noutamaan autoa), silloin ajattelin että vien seuraavan kerran sitten muualle. Mutta, kiusaushan on suuri kun tuollaisen saa maaseudulla laitettavaksi.
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Vastaa Viestiin