Vaikka mukamas Motonetin varaosalistan mukaan takajarrusatulat ja -palat ovat samoja koko W126 elinkaaren ajan niin tässä mallissa jarrusatula on akselin etupuolella eikä takapuolella kuten 280SE:ssä (vai onko vatsaflunssa pehmittänyt muistini). Sen jo tiesinkin että takatukivarret ovat alumiinia eikä terästä (tämähän johtuu 500-koneesta vaiko jo pelkästään kasikoneesta
Bongasin lisäksi anturin vetopyörästön kopan kyljestä, taitaa olla ABS-anturi. Ja lisäksi kallistuksenvakaajakin oli erilainen; "koiranluut" puuttuivat tyystin ja olivat korvattu lyhyemmillä linkuilla.
Pakoputkistossa oli takatukivarren kohdalla ilmeisesti lämpöeristysvaippa; tuplaputkessa siis, jotain se suojaa kait ylikuumenemiselta. Oli pintapelti hapertunut ja eristevillaa/massaa näkyi sisältävän. Tarpeellinenkin
Samoin keskiäänenvaimentimien ja katalysaattorinkin ulompi suojakuori on alkanut jo ruostumaan ja rapisemaan irti. Sitten kun keskipöntöt on korjaamattomassa kunnossa ne voisi helposti poistaa ja tilalle suoraa putkea, paljonkohan äänet kovenisivat vaiko muuttuisivat kasikoneelle "sopivimmiksi"
Moottorin alapuolelta katsottuna bongasin ilmapumpun apukuskin puolella, vastakkaisella puolellahan olinkin jo paikallistanut ilmastoinnin kompuran (toimii ja kaiken lisäksi konvertoitu R134:lle
Autossanihan on KE-jetti, ainakin tämän sivuston W126-osion mukaan: http://www.s-klasse-club.de/gb/index.html
Sivusto kertoi että KE-jetti tuli faceliftin yhteydessä kasikoneisiin.
Olikohan aiemmissa kaseissa sitten tavallinen K-jets-klasse-club.de kirjoitti:New was the 4.2 liter V8 engine, designed to replace the 3.8 liter version used in the S-class limousine, the SEC and the SL. The 5 liter engine was modified to receive electronic ignition and electonic-mechanical fuel injection in form of the Bosch KE-jetronic system. Performance was increased to 245HP.
Ei nyt muuta tule mieleen, katsotaan kun auto tulee tutummaksi. Sisustan ja ulkokuoren facelift-erojahan on jo muissa topicceissa "puitu".





