Hyvää iltaa kaikille!
Eihän kukaan satu tietämään mistä saisi tarvittavaa tietoutta perän kokoamiseen?
Arvelin pistää uudet laakerit ja tiivisteet ym. Mutta tuntuu olevan tiukassa kaikki tekniset tiedot. Auto on w140 400 SE vm. 92 automaatilla.
Lähinnä pitäis tietää pinion akselin mutterin kiristysmomentti, sekä "lautaspyörän" kiinnityspulttien momentit.
Perän kiristysmomentteja?
Perän kiristysmomentteja?
W140 400 SE -92
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viesti:
Jos saat jostain selkoon nuo, niin otapa kuvat tekosistas ja postaa tänne!
Minä uudelleen laakeroin, rattaistan ja tiivistän W123sen 3.46sen perän, mutta koska perän säätö tuntuu olevan ydinteknologiaan verrattavaa hommaa, niin kiikutan roinat suosiolla mersutietäjälle.
Varmaan jollakin on WISsissä tarvitsemasi tiedot.
Minä uudelleen laakeroin, rattaistan ja tiivistän W123sen 3.46sen perän, mutta koska perän säätö tuntuu olevan ydinteknologiaan verrattavaa hommaa, niin kiikutan roinat suosiolla mersutietäjälle.
Varmaan jollakin on WISsissä tarvitsemasi tiedot.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Voiko olla totta, että perä jää levälleen ellen vie sitä lähimpään (100km) vehon liikkeeseen kiristeltäväksi! Yritin puhelimitse kysyä sieltä neuvoja, mutta ei heru... Netistä on tuntikaupalla yritetty etsiä, mutta taitaa olla osaamisessa puutetta, kun ei löydy. Lisäksi imutin kaksikin eri VIS:n versiota, mutta olivat TODELLA puutteellisia, vaikka kokoa oli yli 20 gigaa.
Eikä kestänyt megan yhteydellä kuin vähä vaan
Ei kehtaisi kiristellä miten sattuu, kun pelkät osat maksaa jo yli 300 €.
Eikä kestänyt megan yhteydellä kuin vähä vaan

Ei kehtaisi kiristellä miten sattuu, kun pelkät osat maksaa jo yli 300 €.
W140 400 SE -92
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viesti:
Mulla löytyy vastaavat tiedot pre-facelift W124seen ja W126seen sellaisesta korjaamokäyttöön tarkoitetusta M-B Service Taulukkokirja Henkilöautot W107 W126 W124 W201 -kirjasesta.
Jumalatomasti pienellä painettua tekstiä, mukana ihan kaikki tiedot. Olen yrittänyt kysellä W124 faceliftin jälkeistä kirjasta, mutta eip kyllä löydy kertakaikkisesti mistään, epäilen niitten olevan valtuutettujen mersukorjaamojen heiniä..
Jumalatomasti pienellä painettua tekstiä, mukana ihan kaikki tiedot. Olen yrittänyt kysellä W124 faceliftin jälkeistä kirjasta, mutta eip kyllä löydy kertakaikkisesti mistään, epäilen niitten olevan valtuutettujen mersukorjaamojen heiniä..
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
Mistä olet version saanut? Jostain pitäis vastaava itsellekin saada.Juhanit kirjoitti:Mulla olevassa WISsissä on todella pitkästi selostusta aiheesta. Niin pitkästi etten kerrassaan viitsi alkaa kopioimaan niitä tänne. Kannattaa ehdottomasti lukea itse koko litania. Tuossa on varmasti muutakin hyödyllistä tietoa kuin pelkät momentit. Versio WIS/ASRA G.07.03.
Löytäisitkö miten helposti sieltä sen pinionin mutterin momentin, sekä lautaspyörän kiinnityksen momentit? Jos jaksat etsiä niin laita tilinumero perään

Auton valmistenumero on WDB1400421A095407.
W140 400 SE -92