öö
- jupasierra
- Mersumies
öö
öö
Viimeksi muokannut jupasierra, Ma 26.10.2009 20:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei päivää ilman ongelmia :)
- jupasierra
- Mersumies
öö
öö
Viimeksi muokannut jupasierra, Ma 26.10.2009 20:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- jupasierra
- Mersumies
öö
öö
Viimeksi muokannut jupasierra, Ma 26.10.2009 20:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minäkin kävin pari viikko sitten katsomassa Virossa autoja , mutta
ostamatta jäi.
Virolaisella näyttää olevan vähän sama tapa myydä autoa kuin turkkilaisella virkatoverilla Saksassa.
Eli houkutellaan ostajaehdokas auton luo kehumalla autoja netissä sekä puhelimessa.
Minulle jäi kyllä aika karu kuva ed.automarkkinoista.
Aika moni Viroon rekisteröity on ollut aika heikolla pidolla .
Leasing käytössä olleita on todella sitten käytetty.
Yksityiskäytössä on tietysti autopito kallista (huolto, varaosat) kun vertaa
Viron palkkatasoon .
Olen jo aiemminkin ihmetellyt, että mikä on kuvio koska
Viron netissä on ollut myynnissä autoja samaan hintaan kuin Saksassa vaikka on tullut vähintään yksi välikäsi lisää , sillä hyvin usein autot on tuotu Saksasta tai Itävallasta. Eli missä bisness??
Väitän, että kyllä perussakslainen pitää autoaan huomattavasti paremmin kuin Vironpoika!
ostamatta jäi.
Virolaisella näyttää olevan vähän sama tapa myydä autoa kuin turkkilaisella virkatoverilla Saksassa.
Eli houkutellaan ostajaehdokas auton luo kehumalla autoja netissä sekä puhelimessa.
Minulle jäi kyllä aika karu kuva ed.automarkkinoista.
Aika moni Viroon rekisteröity on ollut aika heikolla pidolla .
Leasing käytössä olleita on todella sitten käytetty.
Yksityiskäytössä on tietysti autopito kallista (huolto, varaosat) kun vertaa
Viron palkkatasoon .
Olen jo aiemminkin ihmetellyt, että mikä on kuvio koska
Viron netissä on ollut myynnissä autoja samaan hintaan kuin Saksassa vaikka on tullut vähintään yksi välikäsi lisää , sillä hyvin usein autot on tuotu Saksasta tai Itävallasta. Eli missä bisness??
Väitän, että kyllä perussakslainen pitää autoaan huomattavasti paremmin kuin Vironpoika!
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Re: Marsun hakureissu virosta.
Sori, oli pakko takertua.jupasierra kirjoitti:... ystävälliset (kauniit) virolaiset, ja halvat hinnat.

Mutta tuo auton haku Virosta on itselläkin mielessä käyny, mutta tällä hetkellä suurimmassa syynissä on vannemarkkinat. Saattaa löytyä pilkkahinnalla kunnostuskelpoisia arvovanteita..!
MB S211 E320CDI Avantgarde -04
MB W126 280SE -83
MB W126 240SD -80 korinvaihtovaraosa-auto
Ex MB W123 300D -83 1525000 km
Sekä liuta italialaisia harrasteromuja.
haaveena:
MB W126 560SEL
MB W126 280SE -83
haaveena:
MB W126 560SEL
- jupasierra
- Mersumies
öö
öö
Viimeksi muokannut jupasierra, Ma 26.10.2009 20:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Sisäänajossa
Jaahass..
Oma mielipide asiasta, sanotaanko virolaisvaikuteinen:
1. Jos kiinnlosta mersu virosta niin kanntta katsoa sinne:
http://foorum.clubmb.ee/ ja alavalikko "Turg" (Tori) ja sitten "Söidukid" (Ajoneuvot) Virolainen mersu forum, harrastajat asialla. Hyvin moni SEC on niille kavereille tuttu ja "kiertopalkinnot" tunnetaan.
Jos joku näkee esimerkiksi Tartossa mielenkiintoisen ajokin myynnissä, ja joku harrastaja käy sen katsoomassa, niin foorumiin ilmesty ajoneuvon kunnon kuvaus. Ja ei ole aina ja ainostaan myyjän moittimista. On myös autojen kehuja, jos on aihetta.
2. Kauppiat. Jos niilta mene estsimaan, niin ehdottomasti semmoinen ajokki mikä on just tullut saksast tai hollanista. Syy on Viron tiet ja niiden kunto, edenkin syrjaseuduilla. Käytetyn, Virossa ajetun auton osto voi hyvinkin tarkoitta alustan puslien, iskareiden ja muun vaihtoa samantien. Saksalaiset, japanilaiset autot kestää 2 - 3 vuotta, sitten mene palikat vaihtoon. Edustuksessa vaihdetaan usein takuu aikana ilma asiakaalle kertomattakin. Viel yksi merkki mikä kestää hyvin on "Jeep"...
3. Itse olen täällä töissä ja tullisediltä ylltyksien välttämiseksi käytän suomen rekisterissä olevia ajoneuvoja. Vaikka vakuutukset ja verot on enemmän kun virossa, olen just ostanut vm1991 300 E 24 Sportline 162 kw mersun 4000 euroa ja olen hemmetin tyytyväien siihen. Alkuperäinen.
4. "Aarteiden" metsästys kannatais kuitenkin aloitta viron mersu foorumista, täällä esimerkki: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
5. Jos Virosta, niin foorumista, jos kauppialta niin ei virossa liikenteessa ollutta ja jos yksityiselta niin... pitää olla aika asiantuntija et tietäis mitää tekemassa. Tietysi viron Mese edustus tekee kuntokartoituksen 110 euron edesta, pitää varata aika, mut kyllä kannta.
1. Jos kiinnlosta mersu virosta niin kanntta katsoa sinne:
http://foorum.clubmb.ee/ ja alavalikko "Turg" (Tori) ja sitten "Söidukid" (Ajoneuvot) Virolainen mersu forum, harrastajat asialla. Hyvin moni SEC on niille kavereille tuttu ja "kiertopalkinnot" tunnetaan.
Jos joku näkee esimerkiksi Tartossa mielenkiintoisen ajokin myynnissä, ja joku harrastaja käy sen katsoomassa, niin foorumiin ilmesty ajoneuvon kunnon kuvaus. Ja ei ole aina ja ainostaan myyjän moittimista. On myös autojen kehuja, jos on aihetta.
2. Kauppiat. Jos niilta mene estsimaan, niin ehdottomasti semmoinen ajokki mikä on just tullut saksast tai hollanista. Syy on Viron tiet ja niiden kunto, edenkin syrjaseuduilla. Käytetyn, Virossa ajetun auton osto voi hyvinkin tarkoitta alustan puslien, iskareiden ja muun vaihtoa samantien. Saksalaiset, japanilaiset autot kestää 2 - 3 vuotta, sitten mene palikat vaihtoon. Edustuksessa vaihdetaan usein takuu aikana ilma asiakaalle kertomattakin. Viel yksi merkki mikä kestää hyvin on "Jeep"...
3. Itse olen täällä töissä ja tullisediltä ylltyksien välttämiseksi käytän suomen rekisterissä olevia ajoneuvoja. Vaikka vakuutukset ja verot on enemmän kun virossa, olen just ostanut vm1991 300 E 24 Sportline 162 kw mersun 4000 euroa ja olen hemmetin tyytyväien siihen. Alkuperäinen.
4. "Aarteiden" metsästys kannatais kuitenkin aloitta viron mersu foorumista, täällä esimerkki: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
5. Jos Virosta, niin foorumista, jos kauppialta niin ei virossa liikenteessa ollutta ja jos yksityiselta niin... pitää olla aika asiantuntija et tietäis mitää tekemassa. Tietysi viron Mese edustus tekee kuntokartoituksen 110 euron edesta, pitää varata aika, mut kyllä kannta.
Paha tauti iski kun hankin tuon auton, nyt ei ole enää aikaa muuhun
Vanteita Virostasportsman kirjoitti:Mistä nettiosoitteesta katselet viron vanteita ?
MB S211 E320CDI Avantgarde -04
MB W126 280SE -83
haaveena:
MB W126 560SEL
MB W126 280SE -83
haaveena: