280SE 130.980 koneen kätkojan kärjet
280SE 130.980 koneen kätkojan kärjet
Moro,
Tilasin USAsta Atohausaz.com:ista tavaraa, mm. katkojan kärkiä (3 kpl). Jostainsyystä nämä nyt on peilikuvia paikallaanoleviin verrattuna
http://nykki.kuvat.fi/kuvat/k%E4rjet.jpg
pakkauksen merkintöjen mukaan malli vaihtuu tuossa vm.70 paikkeilla ja itsellä on vm. 69, eli nämä nyt jää tarpeettomaksi (myyntisivuilla on vaihtoehdot vain valurautarunkoiselle jakajalle ja alumiinirunkoiselle jakajalle)
http://nykki.kuvat.fi/kuvat/17042009%28002%29.jpg
Jos jollakulla on tarvetta yo. kuvan mukaisille kärjille, niin myyn ne 5e/kpl ja jos on pelikuvan mukaisia kärkiä, niin mielellään ostan tai jos löytyy BOSCHin varaosanumero, niin sekin auttaa.
Tilasin USAsta Atohausaz.com:ista tavaraa, mm. katkojan kärkiä (3 kpl). Jostainsyystä nämä nyt on peilikuvia paikallaanoleviin verrattuna
http://nykki.kuvat.fi/kuvat/k%E4rjet.jpg
pakkauksen merkintöjen mukaan malli vaihtuu tuossa vm.70 paikkeilla ja itsellä on vm. 69, eli nämä nyt jää tarpeettomaksi (myyntisivuilla on vaihtoehdot vain valurautarunkoiselle jakajalle ja alumiinirunkoiselle jakajalle)
http://nykki.kuvat.fi/kuvat/17042009%28002%29.jpg
Jos jollakulla on tarvetta yo. kuvan mukaisille kärjille, niin myyn ne 5e/kpl ja jos on pelikuvan mukaisia kärkiä, niin mielellään ostan tai jos löytyy BOSCHin varaosanumero, niin sekin auttaa.
Itselle kävi samoin
. Olin 2005 Los Angelesissa ja kävin ostamassa Speed Shopista juuri M130E koneeseen kärjet. No, kotona huomasin että väärän kätiset ja mallikin oli väärä.
Muistaakseni tuohon kuuluu ne kaksiosaiset missä se akselitappi on jakajassa kiinteänä eikä kärjissä valmiina. Tämä siis 1968 malliseen.
Boschilaiset (ihan yleiset esim VW) sitten sai tilaamalla tarvikeliikkestä. Boschin numero kuitissa näyttää olevan 1 237 013 008. Neljä euroa vuonna 2005
.

Muistaakseni tuohon kuuluu ne kaksiosaiset missä se akselitappi on jakajassa kiinteänä eikä kärjissä valmiina. Tämä siis 1968 malliseen.
Boschilaiset (ihan yleiset esim VW) sitten sai tilaamalla tarvikeliikkestä. Boschin numero kuitissa näyttää olevan 1 237 013 008. Neljä euroa vuonna 2005

1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Sain hankittua kosketuskulmamittarin ja säädin kärkivälin niin, että kosketuskulma on 39..40astetta. Tällöin kärkiväli (liuskalla mitattuna) on 0,25mm ja toimii mielestäni paremmin kuin koskaan. 0,3 mm liuskalla säädettynä oli kulma 36ast. ja nykimistä ilmeni enemmän.Onkohan odotettavissa murheita johtuen tuosta pienemmästä kärkivälistä?
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5717
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
kait voitelit vasaran fiiberi palannykki kirjoitti:Sain hankittua kosketuskulmamittarin ja säädin kärkivälin niin, että kosketuskulma on 39..40astetta. Tällöin kärkiväli (liuskalla mitattuna) on 0,25mm ja toimii mielestäni paremmin kuin koskaan. 0,3 mm liuskalla säädettynä oli kulma 36ast. ja nykimistä ilmeni enemmän.Onkohan odotettavissa murheita johtuen tuosta pienemmästä kärkivälistä?


mullon pelkkiä romuja vaan