![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Että tähän jos sais ammattimaalarien ja muidenkin aiheesta tietävien asiantuntijoiden selkeän ja mahdollisimman yksinkertaisen selvityksen auton maalauksesta.
hmm...?Sultzi kirjoitti:Yleensä vedetään pellille kun on joko jo niin paksu kerros maalia tai kun on kyseessä vanha maali eikä tiedä mitä se on, omassa tapauksessa kun on pieniä ruostetäpliä siellä täällä ja maali on vuodelta -71 niin ei tiedä mitä alta löytääTosin tähän taitaa olla joku ihan eristemaali, ettei pitäis reakoida vanhojen maalien kanssa sitten uuden enään.
No eikai nyt sentään? Itsekin mielummin otan sen liuotinvaihtoehdon jos löytyy mutta on noita vesiohenteisiakin tullut jo sen verran käytettyä että kyllä ne asiansa ajaa vaikka kuivumista joutuukin odottelemaan vähän kauemman.napa kirjoitti: no, pianhan nämä automaalaus ongelmat poistuu ihan luonnostaan, kun liuotinpohjaiset maalit poistuu markkinoilta lopullisesti, uusien vesiohenteisten kanssa on harrastelijan ihan turha lähteä kokeilemaan...
Tähän vaan kommentti kun kävin maanantaina viemässä W109 konepellin ammattimaalaamoon. Siinä mielessä ammatti että tekevät pääosin vakuutusyhtiöille. Jos olisi tehty hinnaston mukaan niin pellin maalaus noin 500 euroanapa kirjoitti:no, muutaman auton olen itse maalaillut ja siihen se homma sitten saikin jäädä, kun ammattilaiset ympärimaalaa koko auton tonnilla tehden myös pohjat...