Terve. Jos epäilee että lambra-anturi on rikki niin voiko sen testata jotenkin onko rikki vai ei ?
Esimerkiksi voiko lambra-anturin johdon vetää irti liittimestään moottorin ollessä käynnisssä ja pitäisikö eron siinä huomata jos lambra on kunnossa ???
Vai pitääkö vaan hakea uusi kaupasta ja vaihtaa ja todeta jälkeenpäin että ei tainnutkaan lambrassa olla vika....
Epäilen siksi kun auton tyhjäkäyntiä ei ole kylmällä koneella lainkaan ja kun kone on lämmin käy se silloin tyhjäkäyntiäkin.
Lambra
HahaaMotu kirjoitti:Mittaa lambrasta voltit.pitäis muistaakseen olla noin 0,8-1,2V.lambrasta vaan irti paksuin johto ja yleis mittarilla.mittaa eri kioriksilla.

Kyseessä voisi kuvitella olevan Lambda anturi..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03