Nyt olis pystäri nipussa mutta kytkimen kanssa ongelmaa.
Eli auto on w114 230 kutoskoneella ja vuosimallia -75. Laatikko on ilmeisesti 2,8 litrasen koneen perässä ollut.
Uusi kytkinpaketti laitettiin ja vaihteet menee komeasti päälle jos auto ei ole käynnissä.
Mutta ajaa autolla ei oikein pysty kun vaihteet ei meinaa mennä murjomatta päälle eikä kytkin tunnu irrottavan.
Kytkintä on ilmailtu alakautta tippakannulla ja jarrusatulan kautta mutta mikään ei auta. Työsylinteri vaihdettiin uuteen ja pääsylinteriin uudet tiivisteet. Eli voisiko irrotinlaakerin kanssa olla jotain ihmeellistä vai mistä vikaa etsitään, kun itsellä ei enää sytytä? Eikai sitä kytkinpakettiakaan voi kovin väärin laittaa kun se sinne kivuttomasti paikoilleen meni?
Kyllä se keskitettiin ja pääsylinterin tiivisteet laitettiin samalla lailla kuin ne olivatkin. Tosin tuota samaa oireilua oli jo ennen tuota laatikon ja kytkinpaketin vaihtoa. Eli olisiko joku aiempi ropaaja voinut laittaa ne pääsylinterin tiivisteet väärin? Näytti kyllä sille ettei sitä ollut sieltä ihan hiljattain irroteltu.
Joo no sen onki joku rakentanut kahdesta pätkästä ja siellä on jonkinlainen liitin välissä, oisko siellä sitten jotain tukosta. Täytynee huomenna hiukan tutkia.