http://www.kitupiikki.net tuolta saa H&R:t alle 300€ viikossa-parissa kotiovelle roudattuna
Mulla pyörii takana tuumaa isommat vanteet ET30 ja 255 kumeilla ilman kaarien mankelointiakin mutta edessä on hieman tiukkaa puolin sekä toisin 245 kumeilla.
Homma selvä, kiitos! Tehtaan CLK s430 alusta on siis jotain 10mm matalampi kuin perusmalleissa.
Tätäkin tarjottiin: http://www.b-gsuspension.com
Matalimmat jousien kumit ilmeisesti myös hyvä laittaa?
Taisi tuo H&R:n 430:een tarkoitettu satsi laskea 25mm tuon 10mm madalluksen päälle eli niillä ainakin jää vielä varaa pienentää jousikumeja olettaen ettei ole matalimmat kumekset jo alla
Minulla CLK:ssa H&R 40/40mm Alusta muistaakseni Olen tykännyt kovasti Erittäin jämäkkä verrattuna vanhaan Sport alustaan. Ainoa miinus eteen jouduin asentamaan korkeimmat kumit mitä sai katsastus setä ei muuten hyväksynyt autoa. Niin ja tietenkin 19/25/235 vanteistus edessä Kiusaa sen verran että taas saa ruosteen alut korjata ja etu kaaret tehdä uusiksi Kumit kun tuppaa kääntäessä tiukasti syömään kaarien taiteesta maalit aina pellille asti Takana ei mitään ongelmia 265 rengastuksella.
CLK230 Final editon Capriolet.
AUDI A4 2.0 sedan Myytävänä Vm 02 Ajettu 66tuhatta
EX. CLK230coupe 98
Ja monta ei mersua.
Ok..hyvää tietoa! sain yhdestä jäännösvarastosta Lesjöfors jouset 100e..ilmoittaa saman madalluksen.. laatu ei kyllä sama kun H&R,mutta nyt vaan odottelen asennusaikaa..ehkä täräytän vielä takavanteet ulommas. laitan vaikka kuvat kun valmistuu..vai onko ollut täällä tapana?
peetzie kirjoitti:Niin ja tietenkin 19/25/235 vanteistus edessä
Mistäs sä tuon profiiliset kumit ole repäissyt?
Nuo Lesjöforssithan on muuten ihan ok jousia mutta tuon korkeuden kanssa noilla on ollut ongelmia esim. 40mm satsi onkin tiputtanut keulaa 50mm ja perää ei milliäkkän joten kannattaa varautua hieman ylimäärääiseen jumppaan vaikka voihan se olla että tuurilla tulee kerrallakin hyvä