124 200b m102 moottori
124 200b m102 moottori
olisikohan jollain tietoa kyseisestä moottorista/apulaitteista ja käykö siihen 2.3 koneen osia sitten tälläinen ongelma kuin ei edelleenkään suostu käymään ollenkaan rupeaa jo pikkasen menemään usko tuohon mersuun vaikka niitä ollut useanpi auttakeepi nyt fiksummat mersu gurut kellä on tietoa kyseisestä koneesta... räjäytys kuvatkin koneesta on tervetulleita
Räjäytyskuvat löytyy täältä
http://www.detali.ru/cat/oem_mb0.asp?TP=1
Sitte essonbaarin mukkaan suuri osa osista käy, mutta tarkenna nyt mitä osia meinasit vaihela ja mikä on vikana.
Nimimerkilä: 230E käyntihäiriöitten kans painiva.
http://www.detali.ru/cat/oem_mb0.asp?TP=1
Sitte essonbaarin mukkaan suuri osa osista käy, mutta tarkenna nyt mitä osia meinasit vaihela ja mikä on vikana.
Nimimerkilä: 230E käyntihäiriöitten kans painiva.
Pienempi vika, isompi leka.
124 200b m102 moottori
niih tuossa jo aikasenmin olen kysellyt että olisiko kellään tietoa pierburg 175cd kaasuttimesta kun ei toimi yhtään eikä lähde käyntiin jos sattuu lähtemään käy kuin zetori ja ei vastaa kaasuun yhtään nyt ilmein sellainen vielä kuin että ei suostu nostamaan bensiinä pumpulta olen kahtonut pumpun ehjä on kalvo kyllä eikä venynyt ja tuosta kaasuttimesta senverran että eikös sen luistimen vai mikä se osannimi oli kuiteskin pitäs liikkua todella herkästi eikä olla jäykähkö???
En ole paljoa kaasariautoihin koskenu mutta tuskin se kauhean tiukkakkaan saa olla. Osien sopivuuesta en sitte kyllä tiä ko jotekki oletin kyseessä olevan ruiskumallin.
Asiasta viientteentoista, mulla pitäs olla jossaki nurkissa 2l moottorriin kaasari. Toiminnasta en ossaa antaa mittyään varmuutta kun on ulkona ollu jonkuaikaa.
Asiasta viientteentoista, mulla pitäs olla jossaki nurkissa 2l moottorriin kaasari. Toiminnasta en ossaa antaa mittyään varmuutta kun on ulkona ollu jonkuaikaa.
Pienempi vika, isompi leka.
124 200b m102 moottori
juu minullakin alkaa ymmärys loppua kesken tuon kanssa ei oikeen jaksa kohta panostaa kun on 3 muutakin projektia meneillään pitäs vaan nyt yrittää saada toi jotenkin toimimaan pitää kanssa kamulta kysyä olisko sillä kaasutinta yhtään itsellä tuntuu olevan muita tarjolla mutta ei oikeanlaista tahdo löytyä kun on jokin ihmeen mallinen pohjassa on joku iso mötikkä johon tuleepi yksi johto kiinni olisko jokin säätö mahdollisesti kun ei oikeen itse tiedä tuosta mitään