Meinasin jo kirjailla tämän tuonne 'Varaosia saksasta' -aiheen alle, mutta sitten päätin avata ihan oman topikin.
Eli, olen keräämässä inspiraatiota ilmastointilaitteen lauhduttimen irroitukseen. Tarkoitukseni on kiikuttaa kenno korjaajan arvioitavaksi. Minulla on hyviä kokemuksia jäähdyttimien korjauttamisesta, joten miksipäs ei tätäkin koettaisi.
Jos joku on jo irroitellut vastaavan kennon, niin pienet vinkit eivät olisi pahitteeksi... Lähestynkö ongelmaa syylarin puolelta? Tarviiko syylari tuolloin irroittaa (vedet pois)? Vai riittääkö kiinnikkeiden löystäminen ja välistä veto?
Toinen lähetymistapa on poistaa keulilla olevat ropellit...
Nuo ropellit eivä liene tarpeellisia näillä keleillä? Eikö ne lähde käyntiin vasta koneen lämmetessä jonnekin 90 asteen yläpuolelle? Meinaan vain, jos vien ilmastoinnin kennon korjaukseen, niin autoa saattaa tarvita sillä välin... Enkä viitsisi rakennella ropelleja takaisin korjauksen ajaksi...
Nimim. laiska luonne
