Eli aloitetaanpas tästä vielä uusi topic, siirtäkää jos tuntuu pahalta. Kirjoittelin tuohon toiseenkin foorumiin, mutta en tiedä havaittiinko tätä siellä/eikö kukaan tiedä asiasta mitään/vaiko eikö tässä markkinatilanteessa asiasta tietävät halua vinkkejä jakaa ettei mene bisnekset.... Rolling Eyes
Siis kertokaa nakkisormelle rautalangasta vääntäen että miten 220d vapari väykystä saa egr:n kierettyä kun oli meinaan imuputki jo yksissään karstoittunut 3mm pienemmäksi ja imusarjaan en uskaltanut edes katsoa! puoli miljoonaa menty ja ikään ei varmaan ole putsailtu. Eli irrotanko vain letkut siitä ilmaputsarin vierestä olevilta kelloilta ja tukin vaikka pultilla ne letkut ja kelloihin ei tarvi koskea vai mitä ihmettä sille pitää tehdä? Auttakaa jos tiedätte. Ja jos kuvatuksia kyseisestä operaatiosta löytyy niin kyllä kiitos niihinkin..
W210 220d EGR
-
- Mersumies
- Viestit: 596
- Liittynyt: Ke 21.07.2004 17:38
Ainakin 220d C mallissa oli......läppä kokonaan pois vaan eli ilman putsarin puolelta kumiputki (imuilman putki) pois ja sieltä sisältä 2 pikkuruuvia pois niin saa läpän vedettyä ulos!barton kirjoitti:Eikö 220d:ssä ole vielä läppä siellä imuputkessa joka kuristaa ilmansaantia kun EGR alkaa toimimaan. Se pitäisi vielä hirttää auki-asentoon.
eikös se läppä jääny auki asentoon, sillon kun ei tullu alipainetta? eli kun alip. letkut on irti se pysyy aukiteinitähti kirjoitti:Ainakin 220d C mallissa oli......läppä kokonaan pois vaan eli ilman putsarin puolelta kumiputki (imuilman putki) pois ja sieltä sisältä 2 pikkuruuvia pois niin saa läpän vedettyä ulos!barton kirjoitti:Eikö 220d:ssä ole vielä läppä siellä imuputkessa joka kuristaa ilmansaantia kun EGR alkaa toimimaan. Se pitäisi vielä hirttää auki-asentoon.

- huonotuurinen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 94
- Liittynyt: La 12.01.2008 10:31
- Paikkakunta: keskisuomi
Onko läpän poistosta muuta haittaa kuin hitaampi lämpeneminen??
--Tuuria on kahdenlaista, aina se vaan ei tunnu siltä...--
S212 350cdi 4matic -10
W629/2 116cdi 4x4 -11 bussi (Vaimon kauppakassi)
W202 220 D -aut. elegance -95 ("vanha rouva")
w201 190E 2.0 ( seisonnassa = jääauto)
EX
W639 111 cdi -04 9h bussi
S203 -03 220 cdi (kiukutteleva neiti)
W201 190 E -90
W124 250 D -88
W123 240 D -82
W123 240 D -aut. -80
S212 350cdi 4matic -10
W629/2 116cdi 4x4 -11 bussi (Vaimon kauppakassi)
W202 220 D -aut. elegance -95 ("vanha rouva")
w201 190E 2.0 ( seisonnassa = jääauto)
EX
W639 111 cdi -04 9h bussi
S203 -03 220 cdi (kiukutteleva neiti)
W201 190 E -90
W124 250 D -88
W123 240 D -82
W123 240 D -aut. -80
Kiitoksia ohjeista miehille taasen ja näin minäkin ymmärsin että se ilmanputsarin vieressä oleva pienempi kello sulkee sen läpän pois pelistä! Korjatkaa toki jos näin ei tapahdu!aadolf kirjoitti:eikös se läppä jääny auki asentoon, sillon kun ei tullu alipainetta? eli kun alip. letkut on irti se pysyy aukiteinitähti kirjoitti:Ainakin 220d C mallissa oli......läppä kokonaan pois vaan eli ilman putsarin puolelta kumiputki (imuilman putki) pois ja sieltä sisältä 2 pikkuruuvia pois niin saa läpän vedettyä ulos!barton kirjoitti:Eikö 220d:ssä ole vielä läppä siellä imuputkessa joka kuristaa ilmansaantia kun EGR alkaa toimimaan. Se pitäisi vielä hirttää auki-asentoon.