Kumpi mersu kannattaisi ostaa w210 vs w202 kompressori??

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
JP83
Mersumies
Mersumies

Kumpi mersu kannattaisi ostaa w210 vs w202 kompressori??

Viesti Kirjoittaja JP83 »

Nyt on taas auton vaihto kuume iskenyt ja pitäs ostaa joku tuon c180 -94
tilalle,vaihtoehtoja on melkeinpä vain kaksi,eli joko w210 tai w202 kompressori:/

Eli siinäpä siitä pohtimista on ja käyttörahaa olis max noin 7000e

Kompurahan himottas ihan tehojen ja varusteiden takia,muutamaa yksilöä tullut kateltua ja olis nahkasisustaa,ilmastointia,kattoluukkua ym hipleetä mitä ei perus c180 ole,mut miten kallis auto tuo on käytännössä ylläpitää??Ja väyrynenkin menis mut tuntus jotenkin "pappamaisemmalta"
ja sit olis tyytyminen perus 200-230e malliin normi varusteilla,mut onhan se taas iso ja kokonaan uus korimalli,damn kun on vaikeaa puntaroida kumpi olis järkevämpi ostos:/

Kertokaahan mielipiteitä,molemmat autothan sijoittuu samaan vuosiluokkaan 95-98 ja kilometrit saa olla alle 300tonnin,ilmastointi ei pakollinen jos on kattoluukku ja sähkölasit ym on oltava,dieseliä en tarvihe ja bensaakaan ei sais aivan järettömästi mennä,itellä riittää taitoa lähes kaikkiin peruskorjauksiin,eikä tuota c180:stä tarvinnut korjaamoilla käyttää kuin vikakoodin kuittauksessa:D
Ari66
Valvoja
Valvoja
Viesti:

Re: Kumpi mersu kannattaisi ostaa w210 vs w202 kompressori??

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

JP83 kirjoitti:Eli siinäpä siitä pohtimista on ja käyttörahaa olis max noin 7000e
Mulla meni saman verran kameran objektiiviin viime tiistaina... :oops:

C:hen jos mahtuu, niin hyvä kai sekin.
Omaan tarpeeseeni ahdas ja liian alhainen max. sallittu vetopaino.
Otin tuon koukkuasian esille siksi ettei unohtuisi autonhankintahuumassa, jos kuitenkin tulevaisuudessa tulee tarvetta.

E:n ylläpito tullee kalliimaksi, luulisin.
Vastaavasti sitten edellä mainitut asiat on paremmin.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
jpvir
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja jpvir »

no kompurassa voit varautua jossain vaiheessa ahtimen vaihtoon :x . uusi ahdin itse vaihdettuna n.2000€ veholta n.3500€+työt :shock: . jos kierrokset alkaa hummmaamaan on erittäin pieni todennäköisyys että sitä saa enää ikinä käymään kunnolla :cry:. bensan kulutus normaaliajossa hiukan pienempi kun 180:ssä mut jos tykkää antaa kunnolla kenkää syö kuin vanha jenkki :oops: (ennätys n.30l/100km) :twisted: . takaovet ja takapenkkihän tässä c:ssä on ihan turhat sinne ei mahdu yksikään ihminen jos edessä haluaa istua mukavasti :wink: . Kuva
C230K Sport -96
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"
mol
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja mol »

jpvir kirjoitti:takaovet ja takapenkkihän tässä c:ssä on ihan turhat sinne ei mahdu yksikään ihminen jos edessä haluaa istua mukavasti
Minusta tuommoinen röhnötysasento on todella kaukana mukavasta, ainakin auton ajoa ajatellen. Noh, ihmisiä on kai sitten eri pituisia ja eri muotoisia...
C220d T 4-Matic
Rankkuri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Rankkuri »

Niin, tuohon väliinhän ei mahdu ballerinakaan mutta jos itseni tavoin kuski on luokkaa 170-180 cm, löytyy takanakin tilaa toiselle samanlaiselle oikein sopivasti. Mutta jos jatkuvasti joutuu takapenkkiläisiä pitämään niin melkein menisin mielummin väykkyyn.
w208 CLK 320
JP83
Mersumies
Mersumies

Parivuotta on tullut tuolla c180 ajeltua ja omasta mielestä takatilat on ihan hyvät jopa loistavat jos vertaa aikasempiin hondiin ja etenkin celicaan:D

Ja pihasta löytyy toisena autona farkku avensis jos jotain isompaa tarvitsee kuljetella niin ne takatilat ei sinänsä paina niin paljoa puntarissa,mut tuo kompuran kestävyys sit taas arveluttaa,jos ostaa noin 200tkm ajetun auton,ei noita kyllä missään ole näkynyt kompura vikaisina myynnissä enkä ole kuullut kenenkään noita kovin vika herkkinä pitävän,vai?

Voikos tuota kompuran kuntoa mistään päätellä ostotilanteessa,entäs se tyhjäkäynnin humppaaminen onko sillä jokin isokin merkitys?kyllä tuossa c180 on tuo tyhjäkäynti välillä humpannut,kaasupolkimen kun olen "opettanut" uusiks on aina siitä päästy :D

Parivuotta max olis autoa tarkoitus pitää jos ei ihmeempiä tapahdu,tuntus et noitten perusväyrysten hinnat romahtaa vielä lisää muutamassa vuodessa kun nyt ei tahdo 7000eurolla saada kuin noita karvahattu malleja tai sit on kilometrejä pitkän yli 300tkm ja luulis et kompura pitäs paremmin hintansa kun on tarjontaakin vähemmän?
sonikki
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja sonikki »

JP83 kirjoitti:mut tuo kompuran kestävyys sit taas arveluttaa,jos ostaa noin 200tkm ajetun auton,ei noita kyllä missään ole näkynyt kompura vikaisina myynnissä enkä ole kuullut kenenkään noita kovin vika herkkinä pitävän,vai?
200tkm ei tunnu kompurassa missään eikä vielä edes 300tkm mitä minä olen noista lukenut.
Itsellä ei ole kuin pelkkää hyvää sanottavaa tuosta kompurasta! Mukava teho ja vääntö käyttöpeliin ja kulutus tuohon muutamaa kaakkia vaille 200hp on ihan passeli eli 7-9L menee 100km kun ajaa edes suurin piirtein ihmisiksi. Käyt koeajamassa sen vapari väykyn ja kompura Cmelin nii ei tarvi enää miettiä yhtään kumman ostaa :P
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
jpvir
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Minusta tuommoinen röhnötysasento on todella kaukana mukavasta, ainakin auton ajoa ajatellen. Noh, ihmisiä on kai sitten eri pituisia ja eri muotoisia...
no minä olen yli 190 cm:nen ja toi on asento on ainut mahdollinen jos selkänojaa laittaa pystympään ei saa kunnolla vaihdettua vaihteita on liian pitkät kädet ja jos penkkiä siirtää eteenpäin polvet ottaa kiinni rattiin (ei hyvä äkkijarrutus tilanteessa) :wink:
JP83 kirjoitti:
mut tuo kompuran kestävyys sit taas arveluttaa,jos ostaa noin 200tkm ajetun auton,ei noita kyllä missään ole näkynyt kompura vikaisina myynnissä enkä ole kuullut kenenkään noita kovin vika herkkinä pitävän,vai?

200tkm ei tunnu kompurassa missään eikä vielä edes 300tkm mitä minä olen noista lukenut.
Itsellä ei ole kuin pelkkää hyvää sanottavaa tuosta kompurasta! Mukava teho ja vääntö käyttöpeliin ja kulutus tuohon muutamaa kaakkia vaille 200hp on ihan passeli eli 7-9L menee 100km kun ajaa edes suurin piirtein ihmisiksi. Käyt koeajamassa sen vapari väykyn ja kompura Cmelin nii ei tarvi enää miettiä yhtään kumman ostaa
itse tiedän jo kolme alle 200tkm hajonnutta kompuraa kahteen tuli veholla tuomio ahdin pitää vaihtaa ja kumpikin on myyty pienellä hieno säädöllä heti eteenpäin. omani mihin vaihdatin ahtimen oli todennäköisesti juurikin tuollainen mangneettikytkimen säädöllä äänettömäksi rukattu se kesti n.10tkm kunnes hajos kokonaan. mutta toisaalta tuskin kukaan toimivasta kompurastaan luopuu jollei sitten ole jo siirtynyt isompaan ja tehokkaampaan malliin :wink: ostaessa kannattaa kuulostella kompuran äänet todella tarkkaan (yks hyvä konsti kuulosteluun on ajaa hanttarin ikkuna auki vaikka parkkihallissa) jos mangneettikytkimestä lähtee pientäkin kahinaa tai muuta epämääräistä ääntä ja jos se on ajon jälkeen niin kuuma ettei siihen voi paljain käsin koskea ÄLÄ OSTA SITÄ. :evil:
C230K Sport -96
sonikki
Mersumies
Mersumies

Niinno vehollahan tunnetusti vaihdetaan koko kansi kun sytytystulpat alkaa olemaan vaihtokunnossa :D
Totta kai noihinkin ahtimiin tulee vikaa aivan niin kuin kaikkeen muuhunki mekaanisiin laitteisiin ajan kanssa mutta ei noita kompuroita voi missään nimessä mitenkään vikaherkiksi sanoa. Suomi ja Jenkki foorumeilta ei montaa topiccia löydy missä kompurassa on oikeasti ollut vikaa loppupeleissä, yleensä ne viat on ihan muualla vaikka ensimmäisen aina veikataan tuota kompuraa :wink:
Mutta tämähän ei tietenkään tarkoita etteikö tuota kompuraa kannata syynätä varman päälle, varman päälle ja vielä kerran varman päälle.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

jpvir kirjoitti:no kompurassa voit varautua jossain vaiheessa ahtimen vaihtoon
Mikä sieltä hajoaa? Korjaussarja maksaa 350€ britanniasta ostettuna, sisältää kaikki kuluvat osat. Työ on ihan helppo tehdä itse. Meniskö tuntiakaan kun ne vaihtaa... pois lukien ahtimen irrotus. Tietty korjauksenhan voi tehdä vain jos runko ja roottorit on vielä ehjät.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
jpvir
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

mb:n eaton m62:sen heikoinlenkki on se riivatun mangneettikytkin :evil: . sekä se että ahtimen öljyn määrän tarkastus ei kuulu huolto ohjelmaan :shock: eikä moni sitä älyä itse tarkastaa jolloin näkisi milloin on aika tollanen korjaussarja tilata. suomesta uusi kytkin halvimmillaan 390€ ja jos tollasen korjaussarjan saa jostain 350€:lla tilattua ja se todellakin sisältää kaikki kuluvat osat ja sitten viellä uudet öljyt n.50€ niin eihän toi vielä kovin kalliiksi tuu jos itseltä löytyy työkalut. ahtimen irrotukseen menee alle puoltuntia mutta onhan tuokin raha mukavampi käyttää muuhun kuin juuri ostetun auton korjaamiseen. tuo remppa pitäis vaan tehdä heti kun pieniäkin sivuääniä alkaa kuulumaan itellä meni kytkimen lauetessa ahtimen runko vi***ks :cry: . ennenhän noita korjattuja ahtimia sai tilata veholta n.1400€:lla mutta nykyään eivät suostu sellaista enää myymään :?:

edit. onko jotain linkkiä laittaa mistä noita korjaussarjoja saa :?:

eikä sitä nyt tuonkaan takia ostamatta kannata jättää jos kompuran haluaa. tutkit vaan kunnolla ja jos vikaa löytyy niin tinkaat hinnan sopivaks että jää rahaa remonttiin.

ja vaikka mulla huono tuuri tämän auton kanssa on ollutkin niin ikinä en siitä luovu vaikka en metriäkään sillä ajais :D muuta kuin ehkä sitten kun se on museorekisterissä ja joku haluaa itsensä kipeäksi maksaa :wink: .
C230K Sport -96
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

ebaystä olen ostanut hakuun "eaton supercharger repair kit". Magneettikytkintä ei tosiaan kuulu ko. hintaan, vaan ahtimen osat ja öljyt. BTW toi mun hinta on ajalta jolloin dollari oli vahva. eihän ne enää maksa ku 200€.

Akselin laakerit ja öljyt 60€
"kytkin" (Coupler, toi vihree) muovia 15€ tai pronssia 40€
Takalaakerit 30€ tai 55€
Rahti 60€
tulli ~4,5% + alv 22% kun oli ko. hinnat amerikasta tilattuna.

Jottei ihan pelkäks lätinäksi mene, niin mä en ottaisi väykkyä neloskoneella ollenkaan. edes kompuralla. Väykky on kutosen auto. Kompura C taas on varsin mainio peli. Ja C on paremman näköinen ;)
JP83
Mersumies
Mersumies

Näinpä näin,siis kompurasta ei sais kuulua mitään ylimääräsiä ääniä ja sekö ei sais olla tulikuuma ajon jälkeen,kun hirvittää tosiaan jos joutuu hyvinkin pian jotain kompuraa kunnostelemaan kun kilometrejä noissa yleensä on yli 200tkm ja ei ole kukaan mitään huoltoja kompuralle tehnyt:/
Kimmo!
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Kimmo! »

Ei sitä tarvii yhden herran kokemusten perusteilla säikähtää, minulla on tuo mersu pelannut hienosti, kerran arvelin että on kompura menossa kun rallatti, tehot kuitenkin tallessa, sitten huollon yhteydessä vaihdettiin remmi niin äänet läks. Kannattaa tosin harkita jos autossa on se pulley kit, sillälailla niitä ahtimia ainakin särjetään, ei mopolla mahottomia.
määrääkö se ahdin tahdin..?

E270CDi -00
W124 260E -91

EX 300SEL -89

EX C230K
clint
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja clint »

www.nettiauto.com/2568731

Tuossa lienee hyvä esimerkki että kompuramersukin voi olla pitkäikäinen. Toki ei voi tietää onko tuohon vaihdettu ahdinta tai onko ahtimeen vaihdettu öljyt säännöllisesti yms. Luulisi että ilmoituksessa olisi maininta mikäli kalliita osia on uusittu.

Itselläni on ollut nyt facelift c230k -98 vuoden/15tkm eikä mitään moottorivaivoja ole esiintynyt. Tehot on tallella ja eikä kompura pidä ylimääräistä mölinää. Mittarissa 191tkm. Tykkään kyllä kovasti ajamisen vaivattomuudesta tuolla motilla. Keskikulutus on tasan 10l/100km, sama menee varmasti vapariväyrysellä. Kulutusskaala on 7,5-14,1l/100km pumpulta mitattuna eli aika laaja.

Summa summarum: hyvä auto, c-koppi on näppärä käsitellä joka paikassa, tehot vähintäänkin riittävät normaalikäyttöön ja huoltokulut on ainaki tähän mennessä ollut pienet. Sisätilat on ihan riittävät, reissuja on tehty viis päällä ilman kummempia mutinoita. Sen sijaan sedanin takakontti on melko ahdas varsinkin lastausluukun puolesta, onneksi omassa on kaatuvat takapenkit mikä helpottaa isojen kamojen vientiä. Maalit on vesivärejä ainakin facelift-malleissa, omasta maalautettiin talvella kuskin puoli kylkilistasta alaspäin kun ovien taka-alareunoista lähti maalit kävelemään. Tämähän on tosin ihan peruskauraa nykymersuissa. Lisäksi kannattaa toivoa että koeajolle sattuu tuulinen päivä, kettumainen "ominaisuus" kuluneessa 202:n alustassa on voimakas sivutuuliherkkyys. Itselläni alkaa olla 200tkm:n alustaremppa ajankohtainen.

Väykystä ei omistuskokemuksia ole muuta kompuraceetä voin ainakin nämä seikat huomioon ottaen suositella.
C230K -99
h3ba
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja h3ba »

Meikältä ainakin bongot kompuralle, eilen eka kerran semmosella ajoin ja oli kyllä varsin mieleinen, 230k oli pirssi 8)
xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
sportsman
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Kyllä myös minua miellyttää enemmän tuo kompura versio.

Mietin vain , että saako tuolla budjetilla vielä hyvää ? vai joutuuko heti
korjaamaan muutamalla tonnilla ? Olisko parempi panostaa nuo korjausrahat parempaan autoon (vähemmän ajettuun) ?

Tuossa alla yksi mielenkiintoinen (ainakin minusta )

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2

TAI TÄSSÄ TOINEN

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Kimmo!
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Kimmo! »

en ainakaan suosittelisi tuota alempaa, on lähes niin karvalakki kuin voi olla, noitahan on jo suomessakin myynnissä, suosittelen ainakin katsomaan niitä ensin kun ei hintataso ole kuitenkaan tässä hintaluokassa paljoa edukkaampi kun saksasta tuot, katsastukseen tarvittavat muutokset, ainakin vilkut ja pohjolaan kun tuo niin lohkolämppärit ja mitä ikinä haluaakaan autoonsa laittaa tulee nostamaan hintaa. Eli siis typistettynä varustelun vertaus huolellisesti :wink:

p.s. voin myydä pienellä lisäpanostuksella omani :lol:
määrääkö se ahdin tahdin..?

E270CDi -00
W124 260E -91

EX 300SEL -89

EX C230K
sportsman
Mersumies
Mersumies

Tarjolla on myös halvempia. Näyttäisi kuitenkin siltä etteipä
ole juuri tarvetta maksaa yli 7000 euroa (sisältäen verot yms) jos
haluaa hyvän W202 230K:n .

Tässä vielä halvempi vaihtoehto

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
JP83
Mersumies
Mersumies

Saksastahan noita kyllä sais edullisesti,mut itellä kun ei ole mitään kokemusta noista tuontiautojen hauista,niin pitäs joku palkata hakemaan autoa ja tulee sit varmaan maksamaan autoveroineen koko reissu ainakin sen saman seittemän tonnia:D

Tuon c-sarjalaisen otan uudestaan ainoastaan jos on nahkasisusta ja tuo kompura kone+kattoluukku tai ilmastointi kun muuten tuntus melkeinpä typerältä ostaa samanlaista autoa uudestaan,kun tuo nykyinenkin c180 on laiteltu melkein vimpan päälle:/
sportsman
Mersumies
Mersumies

Ai ei ole kokemusta auton ostamisesta Saksasta ?
No eikö sitä kokemusta voisi sitten hankkia ??

Homma on hyvin helppoa.

1. Katselet sopiva autoja www.mobile.de tai www.autoscout24.de

2. Kun sopiva löytyy niin varaat lennon.

3. Katsele myös 2-3 vara vaihtoehtoja ykköskohteen lähialuuelta.

4. Matkaan ja itse autoa tutkimaan

5. Kun sopiva löytyy niin maksat auton ja myyjä hoitaa sinulle rekisterikilvet.

6. Ajat autolla kotiin ( Ruotsin kautta tai laivalla Travemundesta - Helsinkiin tai Baltian kautta)

7. Ajat tulliin ja täytät pari lomaketta .
Käyt katsastusasemalla rekisteröimassa auton.

Jos taas haluat Suomalaisen välittäjän apua niin

esim . www.finnservice. de (maksaa n 300 päivä. Auton ostohoituu kyllä päivässä) Eli lähtevät kanssasi autonostoon mukaan tulkikisi sekä
kuskiksi
Tai sitten kysyt jotaltain foorumin jäseneltä hakemiseen apua.
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

tai sitten säästä 1000€ ja osta ruotsista. valikoima siel tosin on pienempi... Lähes täsmälleen samat hinnat kuin saksassa. Kiitos kruunun heikon arvon.
sportsman
Mersumies
Mersumies

Missä sen 1000 euroa säästä jos hakee Ruotsista ?

EI lento maksa kuin 20-140 euroa riippuen siitä milloin sen varaa.

Paluumatkan voi tehdä ajamalla Ruotsin kautta . Silloin kai vain
polttoainekulut on lisättävä?

Tosin jo tulee laivalla . Maksaa 95 euroa suunta auton kanssa ja voi
samalla tuoda koko kesää varten oluet. Niitä ei taida saada Ruotsista hintaan 5,95 euroa/24 tölkin laatikko.

Tärkein on kuitenkin se, että Saksassa on enemmän valikoimaa jos ei haluakaan ostaaa ensimäistä.
Toisin on jos haluaa ostaa Volvon tai Saabin niin silloin haku Ruotsista saattaa olla perusteltua.
Groove
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Groove »

sportsman kirjoitti:Missä sen 1000 euroa säästä jos hakee Ruotsista ?
Itse olen tässä hankkimassa autoa ja olen tossa jonkin aikaa seurannut tarjontaa Suomesta, Saksasta ja Ruotsista.

Voin sen verran sanoa, että mitä minä olen niitä katsellut ja hintoja vertaillut, niin vastaava auto Saksassa (kunto, varusteet jne suunnilleen vastaavat) on kyllä joissain tapauksissa ollut jopa selvästi kalliimpi, kuin Ruotsissa näillä kursseilla.

En tiedä kuinka paljon tätä voi yleistää. Toki on olemassa monenlaisia tapauksia, kun tässä on kyseessä melko vanha auto. Auto mitä olen seurannut ja vertaillut on C124.
ex C215 CL500
ex W204 C220T CDI A
ex W202 C180
ex C124 300CE-24
ex W201 190E 1.8
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

vai on saksaan niin halpaa reissata! No helvata. Sehä sitte jo kannattaa. Kilometrejähän tulee vain 2-20x enemmän mutta se ny ei iso pala ole.

Mites saksasta se tilapäinen vakuutusjuttu. Mitäs se maksaa nykyään?
sportsman
Mersumies
Mersumies

Jos tarkoitat ns siirtokilpiä niiin 5 vrk:n kilvet maksavat vakuutuksen kanssa n 75 euroa (sis. greencardin)
sportsman
Mersumies
Mersumies

Onko muuten millainen ero väännössä

C230K vs C220 CDI ?

Onko joku testannut molempia ?
sonikki
Mersumies
Mersumies

sportsman kirjoitti:Onko muuten millainen ero väännössä

C230K vs C220 CDI ?

Onko joku testannut molempia ?
Paperilla:

220 CDI: 300 Nm ved 1800-2600 o./min ja 125 HK ved 4200 o./min.
230K: 280 Nm ved 2500-4800 o./min ja 193 HK ved 5300 o./min.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
JP83
Mersumies
Mersumies

Nyt ois pari 230e meseä kiikarissa,onko nämä miten laiskalla koneella,kun ei ole kuin 150hv tuollaseen isoon autoon vai jaksaako liikuttaa ihan kiitettävästi?tietysti bensaa palaa reilummin kuin 200e:ssä?

Tuo kompura kyllä mietityttää kun autoa ois tarkotus pitää pari-kolme vuotta ja noissa kompuroissa on järestään mittarissa 200tkm ja enemmänkin niin ois sit myydessä mittarissa lähemmäks 300tkm ja tuntus et eihän noita piruja sit saa myytyä kun kaikki pelkää sen kompuran hajoamista kun ei ole kun nytkin yks kompura jolla ajettu reilusti:/
Groove
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Groove »

JP83 kirjoitti:Nyt ois pari 230e meseä kiikarissa,onko nämä miten laiskalla koneella,kun ei ole kuin 150hv tuollaseen isoon autoon vai jaksaako liikuttaa ihan kiitettävästi?tietysti bensaa palaa reilummin kuin 200e:ssä?
Isäukolla on E230 -96, just toi 150hp kone siis ja automaatilla. Oman tän hetkisen tuntumani mukaan suorituskyky on ns. normaaliin ajoon täysin riittävä, auto tuntuu hyvinkin pirteältä ja automaattilaatikko toimii vähintäänkin kohtuullisesti ton koneen kanssa. Sellasta "arkivääntöä" ja suorituskykyä on hyvin, sitten kun moottoria kierrättää niin ei enää oikein mitään tapahdukaan. Eli tykki se ei missään nimessä ole.
ex C215 CL500
ex W204 C220T CDI A
ex W202 C180
ex C124 300CE-24
ex W201 190E 1.8
Vastaa Viestiin