M117 Moottorin pesu polttoöljyllä.

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
Mikko K.
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: Ke 13.05.2009 09:49
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Mikko K. »

Tuo kone ei tosiaan ilman ehjää termostaattia läpene, kun flekti on ton ikäsessä vielä mallia jatkuvasti pyörivä. Mitä nyt 500km ehdin tolla ajeleen ennen ku aloin laittamaan niin jossai 60-70 asteisena se kävi maantiellä. 87 asteen termarin kävin hakemassa ja se on nyt paikoillaan.
Ääni on tosiaan tasaista ujellusta ja kuuluu jostain 2 ja kolmospytyn välistä. Ei sellainen korkea rääkäisy mikä hihnasta lähtee. En viihtiny käyttää tota ku joku 15s ja kävin pää pellin alla kuuntelemassa.
Monttu löytyy tallista ja moottorinosturikin lojuu nurkissa. Onko tossa koneen irrottamisessa mitään poppakonsteja vai pärjääkö siinä ihan terveellä järjellä ja asennukokemuksella? Tuo laatikon mukana raahaaminen tuntuu ainakin äkikseltään vaivalloiselta mut sen näkee sit kun tarkastelee lähempää.
Aika syvältä alkaa kasaamaan ja purkamaan jonkun pikku tukkeen takia kanavassa, mut minkäs teet.
Vois jatkaa huomenna tuolla projektit osiossa.
W124 300e -85 M103.980
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Mikko K. kirjoitti:Tuo kone ei tosiaan ilman ehjää termostaattia läpene, kun flekti on ton ikäsessä vielä mallia jatkuvasti pyörivä. Mitä nyt 500km ehdin tolla ajeleen ennen ku aloin laittamaan niin jossai 60-70 asteisena se kävi maantiellä. 87 asteen termarin kävin hakemassa ja se on nyt paikoillaan.
Ääni on tosiaan tasaista ujellusta ja kuuluu jostain 2 ja kolmospytyn välistä. Ei sellainen korkea rääkäisy mikä hihnasta lähtee. En viihtiny käyttää tota ku joku 15s ja kävin pää pellin alla kuuntelemassa.
Monttu löytyy tallista ja moottorinosturikin lojuu nurkissa. Onko tossa koneen irrottamisessa mitään poppakonsteja vai pärjääkö siinä ihan terveellä järjellä ja asennukokemuksella? Tuo laatikon mukana raahaaminen tuntuu ainakin äkikseltään vaivalloiselta mut sen näkee sit kun tarkastelee lähempää.
Aika syvältä alkaa kasaamaan ja purkamaan jonkun pikku tukkeen takia kanavassa, mut minkäs teet.
Vois jatkaa huomenna tuolla projektit osiossa.
No hyvä konsti on kuunnella myllyä esim. jollain "metallikepillä".
Elikkä kone käyntiin ja sit "keppi" koneen kylkeen siitä mistä kuunnellaan ja toinen pää korvaan nin johan rupee koneen sisäinen syke kuuluu.

Ei siinä vissiin mitään poppaukkien konsteja tarvii jos ennenkin oot myllyjä pois päästelly jos viel auto on manuaali.

Normihommat eli perinteinen tarkkaavaisuus. Ei kai se muuta tarvii.
Itestä tuntuu kyl siitä että kyl puol miljoonan ajetusta koneesta voi löytyä jotan kokkareita kyllä.

Mut ota huomioon että tämä on mutua.
:oops:
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Vastaa Viestiin