Kumpi mersu kannattaisi ostaa w210 vs w202 kompressori??

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

JP83 kirjoitti:Tuo kompura kyllä mietityttää kun autoa ois tarkotus pitää pari-kolme vuotta
Väykällähän nuo 2-3 vuotta varmaan ajellaankin pelkällä bensaa tankkiin ja kovaa ajoa-periaatteella :D
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
JP83
Mersumies
Mersumies
Viestit: 677
Liittynyt: Ma 30.04.2007 13:31

Viesti Kirjoittaja JP83 »

Niin no ei ihan välttämättä niin ajella,mut aika paljon varmaan korjataan väyrystäkin jos tuo kompura hajoaa,kun tuntuu maksavan tonnin ainakin:/
clint
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Su 06.04.2008 18:07

Viesti Kirjoittaja clint »

JP83 kirjoitti:Niin no ei ihan välttämättä niin ajella,mut aika paljon varmaan korjataan väyrystäkin jos tuo kompura hajoaa,kun tuntuu maksavan tonnin ainakin:/
Kun noin kova vainoharha on kompuran poksahtamiseen niin osta vaa sen väyrynen. Eipähän tarvi jännätä kokoajan että millon se leviää. Käytät sitten sen kompuran teoreettisen remonttihinnan väykyn ruostekorjauksiin :D
C230K -99
JP83
Mersumies
Mersumies
Viestit: 677
Liittynyt: Ma 30.04.2007 13:31

Viesti Kirjoittaja JP83 »

Joo pitää huomenna käydä kokeilemassa yhtä väykkyä 230e koneella,on nuo kompurat liian kalliita kuntoonsa nähden mitä on muutamia kahtonut,et saas nähä:D
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Älä nyt vielä luovuta:

Tässä muutama vaihtoehto Saksasta näille löytyy
tarvittaessa katsoja hyvinkin nopeasti:


http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1

tai


Tuossa väkky ilman kompuraa

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
JP83
Mersumies
Mersumies
Viestit: 677
Liittynyt: Ma 30.04.2007 13:31

Viesti Kirjoittaja JP83 »

No tuollanen 230e väykkyhän se tuli hommattua ja pakko sanoa et on kyl ihan erimaata kuin c,esim huomattavasti hiljasempi ja jotenkin arvokkaamman oloinen,ainakin tähän asti olen tyytyväinen:D
Avatar
jukka-tre
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1025
Liittynyt: To 14.09.2006 19:04
Paikkakunta: Pirkanmaa / Tampere

Viesti Kirjoittaja jukka-tre »

JP83 kirjoitti:No tuollanen 230e väykkyhän se tuli hommattua ja pakko sanoa et on kyl ihan erimaata kuin c,esim huomattavasti hiljasempi ja jotenkin arvokkaamman oloinen,ainakin tähän asti olen tyytyväinen:D
Onnea vaan Väykylle. Onhan se iso ja mukava peli.

Tuossa linkissä on galluppi. Näky olevan jo 169 mielipiteensä ilmaissutta. Keskiarvo on aika lailla tarkkaan "hyvä".

http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=42737
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km

- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Vastaa Viestiin