Pesetkö autosi tosiaan noin, että peset ja viet aurinkoon kuivumaan?
Ihan hyvänäköinen, tarvitsee juuri noita mitä mainitsit, tuo lippa on ehkä hivenen ylikokoinen....
eepi kirjoitti:Pesetkö autosi tosiaan noin, että peset ja viet aurinkoon kuivumaan?
Ihan hyvänäköinen, tarvitsee juuri noita mitä mainitsit, tuo lippa on ehkä hivenen ylikokoinen....
en jätä aurinkoon kuivumaan
jouduin vain eka siirtämään auton tien varteen jotta sain pesupaikan siivottua...
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
Jos nyt onnistui ton kuvan lisäys niin mun kosla olis tossa.Likanen se vähän on mut pestään joku kerta.Rekkari ei näy mut joskus jos tuolla ajellessa tulee joku foorumilainen vastaan niin se on ACY-380
Sanokaas viisaat miehet, että mahtuuko 17"/8" ET37 vanne pyörimään ongelmitta 202 alla? Autossa sportin vakio alusta ykkösen kumeilla. Taakse tulee kyllä spacerit, mutta näin alkuun olisi ilman. Vanteilla ei ole kumeja niin en pääse kokeilemaan.
tmosth kirjoitti:Sanokaas viisaat miehet, että mahtuuko 17"/8" ET37 vanne pyörimään ongelmitta 202 alla? Autossa sportin vakio alusta ykkösen kumeilla. Taakse tulee kyllä spacerit, mutta näin alkuun olisi ilman. Vanteilla ei ole kumeja niin en pääse kokeilemaan.
Pitäs mennä heittämällä, ei kyllä muodosta minkään näköstä ongelmaa.
Autoon tullut jonkin verran muutosta tänä kesänä täällä oleviin edellisiin kuviin nähden niin päivitetään kun tuli otettua muutama viimeinen "kesäkuva".
Tuo eka kuva on "bonuskuvana" huonolaatuinen kuva siitä kun auto minulle tuli. Mutta tuohonkin kuvaan ehdin vaihtaa jo aluvanteet kun kiire oli kova nähdä muuttuuko se ulkonäkö
Viimeksi muokannut mc, La 26.09.2009 11:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siinä olis tuo meikäläisen uus pirssi. Ei pääse kuvissa oikeen oikeuksiin tuo maalipinta. ( Mipa Gemini)
Ja autohan on C280 automaatilla ja vindekooderin mukaan jopa alkuperänen AMG
Mercedes C280 -96
Tähtien tuikkiessa on hyvä hetki hiljentyä ;)
Syprus. Mistä olet etu-umpiot ja vilkut hommannut? Oon ton kaltasia ettinyt c36:seen. Piti oikeen rekistöröityä että saa kysyttyä... Pistelen huomenna omasta kuvia.
Arvostelkaas tota tuolla uudella vannetyylillä. tekikö se autolle sen mitä siltä puuttu, ettei tarvi ihmeitä etsiskellä. Mietiskelin taas uusia vanteita ensi kesäksi kun noilla on ajettu jo 2000 km mutta kun rajoituksia on aikas paljon jos tuumakoon haluaa pitää noin isona, puol tuumaa leveempinä olis vannetta jo vaikka mitä mutta kun ei mahdu tuolla rengastuksella
AMGMage kirjoitti:Syprus. Mistä olet etu-umpiot ja vilkut hommannut? Oon ton kaltasia ettinyt c36:seen. Piti oikeen rekistöröityä että saa kysyttyä... Pistelen huomenna omasta kuvia.
vilkut ja umpiot tuli ruotsista, mbscashopen.se
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
AMGMage kirjoitti:Syprus. Mistä olet etu-umpiot ja vilkut hommannut? Oon ton kaltasia ettinyt c36:seen. Piti oikeen rekistöröityä että saa kysyttyä... Pistelen huomenna omasta kuvia.
vilkut ja umpiot tuli ruotsista, mbscashopen.se
kestikö Monta vuotta saada nuo sieltä?
älähän nyt, itse olen kuulemma saamassa heinäkuussa tilatut osat, ja nämä oli hyllyssä, jätin tilaamatta ne mitä "ei ollut"