e/s kytkimen jälki asennus w126 280se
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 215
- Liittynyt: Ma 17.11.2008 15:59
- Paikkakunta: tampere
e/s kytkimen jälki asennus w126 280se
kävi mielessä jos rakentaisi tuollaisen systeemin jälkikäteen...olisi suht helppo toteuttaakkin.vai olisiko siittä jotain haitta,jos laittaa laatikolle menevän alipaine letkun väliin venttiilin mitä ohjataan sitten katkaisijalla,eikös se noin toimi?
autot
126vm 85 2.8se automaatti
190 vm 91 1.8 automaatti
124 vm 86 2.0 diesel ex taksi osiksi
124 vm 87 2.0 diesel myös osiksi
nykyään nissan laurel vm90 rd28
126vm 85 2.8se automaatti
190 vm 91 1.8 automaatti
124 vm 86 2.0 diesel ex taksi osiksi
124 vm 87 2.0 diesel myös osiksi
nykyään nissan laurel vm90 rd28
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 215
- Liittynyt: Ma 17.11.2008 15:59
- Paikkakunta: tampere
Joo kickdownin solenoidi löytyy lootasta ja se itse kickdown kyl toimii noinkin mut loota luonnellisestikkaan ei kelaa kierroksia tappiin asti jos alipaine pääsee lootalle asti tai toisin sanottuna sulla on economy asento päällä kun sitä kickaria tarjoaa... Tuolla ohituksella varmistat parhaan mahollisen kiihtyvyyden kickarin ajaks oli E tai S-asento päällä.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 215
- Liittynyt: Ma 17.11.2008 15:59
- Paikkakunta: tampere
aivan.no jos laittais releen jota ohjataan kickdown:illa,joka aina avaa sen venttiilin kaasu pohjassa..sittenhän se toimisi...kiitoksia vastauksista.huomenna purkaamolta metsästään sähkö venttiiliä 

autot
126vm 85 2.8se automaatti
190 vm 91 1.8 automaatti
124 vm 86 2.0 diesel ex taksi osiksi
124 vm 87 2.0 diesel myös osiksi
nykyään nissan laurel vm90 rd28
126vm 85 2.8se automaatti
190 vm 91 1.8 automaatti
124 vm 86 2.0 diesel ex taksi osiksi
124 vm 87 2.0 diesel myös osiksi
nykyään nissan laurel vm90 rd28