Sellanen olis kiva saada.

Varsinkaan 2.5-16Veetä...Marko M kirjoitti:Älä herranjumala pilaa autoasi sellaisella
Ei minkään, tulee aivan sairaan ruma!haza kirjoitti:Minkä automallin sec-konepelti käy 190 mersuun?
Joo.Kinnunen kirjoitti:hehesulle nuo takavalot sopii ehkä paremmin ku autosi on vaaleampi...
Kajaanissa oon nähny samanvärisessä mersussa ku sulla niin tommoset samanlaiset takavalot. Ja sitten Taivalkoskella yhessä mesessä oli kans. Siinä luki tuulilasissa fintunig.netagip kirjoitti:
Joo.
En ole vielä suomessa toisia valoja livenä tavannut...
Johtuu osaksi varmaan aika suolaisesta hinnasta ja ne ei todellakaan sovi kaiken värisiin autoihin.
Auto on muuten ihan se perus shammanja... maalauksen jälkeen se vain alkoi reagoimaan enemmän valon kanssa.
Välillä se on lähes hopea ja välillä aivan "oman" värinen.
Kinnunen kirjoitti:Kajaanissa oon nähny samanvärisessä mersussa ku sulla niin tommoset samanlaiset takavalot. Ja sitten Taivalkoskella yhessä mesessä oli kans. Siinä luki tuulilasissa fintunig.netagip kirjoitti:
Joo.
En ole vielä suomessa toisia valoja livenä tavannut...
Johtuu osaksi varmaan aika suolaisesta hinnasta ja ne ei todellakaan sovi kaiken värisiin autoihin.
Auto on muuten ihan se perus shammanja... maalauksen jälkeen se vain alkoi reagoimaan enemmän valon kanssa.
Välillä se on lähes hopea ja välillä aivan "oman" värinen.![]()
tilasitko valot autovaruste.netistä? Minä tilasin sieltä ja toimitus ei kestäny ku 4,5 kuukautta
juu näyttää sopivan aika hyvin..Iso E kirjoitti:[ http://groups.msn.com/_Secure/0WwDaAqcbMfztedPqH42L18ogO8OEBJG6yud!V01EXNxZ0bsTl053Ft6*9NZa1ao4m6q94UQUcSkefASqyY83cbNHc3VuPVxXJY!7Gap3AoeymlBSx2WJwPx!0FXFGsvXB4OiZePFBJY/schulz%20w201-coupe-002.jpg?dc=4675459258778095363 ]
Tähän konseptiin SEC-maski näyttää sopivan.