Kyllä mittari toimii.Tämä on saksantuonti niin oisko siinä pienenpi termari.En ole vielä huolissani ollut tosta matkalämmöstä,enkä vielä kehtaa asialle tehdä mitään kun toimii.kardaani kirjoitti:Jos mittari näyttää oikein, niin mielestäni autosi käy liian kylmänä ja vaatii termostaatin vaihdon. Kyllä se siinä 80 viivan tuntumassa ja hieman päälle saisi matka-ajossa olla.araC280 kirjoitti:Mulla matka ajossa lämmöt ovat siinä 65-75astetta.Kyläbildeä ajaessa lämmöt nousee siinä 80-90 asteeseen.Eli mulla ilmeisesti kohallaan??
Mersun lämmöt soutaa ja huopaa.?
Mercedes benz C280 vm1996 elegance
Eikös tuo matkaajossa putoava lämpö viittaa jatkuvasti auki olevaan termostaattiin mikä on pitkällä tähtäimellä epäterveellistä koneelle ?
Mulla lämmöt nousee melko nopeasti 83 asteen paikkeille ja pysyy siinä paitsi sitten helteillä tyhjäkäynnillä alkaa nousta ja pysähtyy taas viisarin paksuuden verran alle satasen viivan.
Joissain Mersuissa olen nähnyt mitarin huitelevan aina melkein satasessa. Vastenmielinen ajatus sammuttaa kone niistä lämmöistä kun tietää muutenkin, että kansi tiivisteineen on kohtuullisen herkkä kapistus ottamaan siipeen kyseisessä moottorimallissa. Ei millään haluaisi auttaa kansipahvin surahtamista omalla toiminnalla.
Mulla lämmöt nousee melko nopeasti 83 asteen paikkeille ja pysyy siinä paitsi sitten helteillä tyhjäkäynnillä alkaa nousta ja pysähtyy taas viisarin paksuuden verran alle satasen viivan.
Joissain Mersuissa olen nähnyt mitarin huitelevan aina melkein satasessa. Vastenmielinen ajatus sammuttaa kone niistä lämmöistä kun tietää muutenkin, että kansi tiivisteineen on kohtuullisen herkkä kapistus ottamaan siipeen kyseisessä moottorimallissa. Ei millään haluaisi auttaa kansipahvin surahtamista omalla toiminnalla.
Maailmassa on kahdenlaisia autoja. On uusia Mersuja ja käytettyjä Mersuja. =D
ex. MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
ex. MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
JarkkoN puhuu asiaa. Juuri näin näyttytti tekevän 603:ssa. Kokeilin kun lisäsin öljyä viskoon. Tarkistin vielä lämpötila-anturin paikkansapitävyyden erillisellä mittarilla.JarkkoN kirjoitti:Visko tarttuu vähitellen 90-95 asteessa ainakin OM 603:ssa.
Se on aika herkkä hajoamaan, irrallaan se pitäisi olla pystyasennossa
eikä lainkaan ainakaan etupuoli alaspäin.