Onko tuota 24 venttiilistä vapari konetta mahdollista turbottaa ja saada katsastettua? (ilman VTT:n testejä)
Vaparin heikommat sisukset on tiedossa ja tarkoitus onkin pysyä rauhallisissa tehoissa. Alle 220hv tienoissa.
Vähäpäästöisyys ja siitä seuraavat haasteet on tiedossa. Vai onko?
Tuossahan on ymmärtääkseni OM606.910 moottori.
Onko OM606.960 sama kone, mutta turbolla? Vai onko .960 12 venttilikone.
W210 E 300 TD on sähköisellä ruiskupumpulla, mutta onko sekin OM606 runkoon pohjautuva. Olisiko tuohon E 300 D koneeseen mahdollista ympätä väyrysen ruiskutekniikka? Ja olisiko siitä mitään iloa?
W124 E 300 D turbotus
- DarkDivine
- Vakiokalustoa
- Viestit: 127
- Liittynyt: Ti 23.05.2006 13:06
- Paikkakunta: Vantaa
Re: W124 E 300 D turbotus
Donut kirjoitti:Onko tuota 24 venttiilistä vapari konetta mahdollista turbottaa ja saada katsastettua? (ilman VTT:n testejä)
Vaparin heikommat sisukset on tiedossa ja tarkoitus onkin pysyä rauhallisissa tehoissa. Alle 220hv tienoissa.
Vähäpäästöisyys ja siitä seuraavat haasteet on tiedossa. Vai onko?
Tuossahan on ymmärtääkseni OM606.910 moottori.
Onko OM606.960 sama kone, mutta turbolla? Vai onko .960 12 venttilikone.
W210 E 300 TD on sähköisellä ruiskupumpulla, mutta onko sekin OM606 runkoon pohjautuva. Olisiko tuohon E 300 D koneeseen mahdollista ympätä väyrysen ruiskutekniikka? Ja olisiko siitä mitään iloa?
uskoisin että sopii myös 124sen pellin alle tollanen kone..
koska w202seen on laitettu kans sama kone, ja isommat viritykset ja laillinen peli http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/2240020
Murisee